درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 14:02   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 9243صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومیچهارشنبه، 7 اسفند 1392 - 11:35
مدیر روابط عمومی بانک پاسارگاد می‌گوید
پاسخ اسپانسر تیم ملی به انتقادها
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیر روابط عمومی بانک پاسارگاد می‌گوید قرارداد این بانک با فدراسیون فوتبال برای حمایت از تیم ملی تا پایان سال 1393 اعتبار خواهد داشت. او همچنین می‌گوید بانک متبوعش از برداشت‌های مختلفی که درباره این حمایت از تیم ملی صورت گرفته دلسرد نمی‌شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیر روابط عمومی بانک پاسارگاد می‌گوید قرارداد این بانک با فدراسیون فوتبال برای حمایت از تیم ملی تا پایان سال 1393 اعتبار خواهد داشت. او همچنین می‌گوید بانک متبوعش از برداشت‌های مختلفی که درباره این حمایت از تیم ملی صورت گرفته دلسرد نمی‌شود.

 

خسرو رفیعی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه حمایت پاساگارد از تیم ملی در راستای ایفای مسولیت‌های اجتماعی این بانک است، اظهار کرد: اقدامات این بانک در این زمینه در گزارشی تحت عنوان گزارش مسئولیت‌های اجتماعی کشور، برای اولین بار در کشور، به چاپ رسیده‌ و سعی کرده‌ایم در خدمت به مردم عزیز کشورمان به عنوان یک وظیفه ملی، گام برداریم. طبق این گزارش اقداماتی از قبیل آزادی زندانیان نیازمند، حفاظت از محیط‌زیست، اشتغالزایی، حمایت از فعالیت‌های هنری، کمک به بنیادهای خیریه، تجلیل و حمایت از برترین‌های کنکور سراسری، حمایت از تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی، حمایت از قهرمانان المپیک و پارالمپیک، حمایت از فدراسیون‌های کوهنوری، صخره‌نوردی و کشتی و ... در کارنامه بانک‌پاسارگاد به چشم می‌خورد. ما هرگز انتظاری از قهرمانان و هنرمندان بزرگ کشورمان نداشته‌ایم و به آن افتخار کرده‌ایم که این اقدامات کمتر عنوان شده‌ و تمایلی هم به عنوان کردن آن نداریم.

 

وی درباره حمایت از تیم ملی فوتبال خاطرنشان کرد: تیم ملی فوتبال ایران برای مردم عزیزمان، یادآور شور، اشتیاق، تعصب و غیرت ملی است. از این‌رو بانک‌ پاسارگاد برای حمایت از این تیم و برافراشته‌شدن پرچم جمهوری اسلامی ایران در میادین مهم ورزشی، به میدان آمد و امیدوار است بتواند در راستای رسالت‌های اجتماعی خود و پشتیبانی از این تیم، زمینه‌ای را فراهم کند تا کادر فنی و مسئولان فدراسیون بدون هیچ دغدغه‌ای تنها به موفقیت و سربلندی این تیم بیاندیشند.

 

مدیر روابط‌عمومی بانک‌پاسارگاد افزود: بانک‌پاسارگاد در این مسیر، نگاه حمایتی داشته و علاوه بر تأمین مالی بخش عمده‌ای از هزینه‌های فدراسیون فوتبال و با توجه به توانمندی گروه‌مالی پاسارگاد، این فدراسیون می‌تواند علاوه بر حمایت‌هایی که بانک‌پاسارگاد در نظر گرفته‌است، زمینه را برای حضور تمامی علاقمندان برای حمایت از این تیم فراهم کند. بانک‌پاسارگاد حمایت از تیم ملی فوتبال را منحصر به خود نمی داند و آن را حق تمام علاقمندانی می‌داند که قلبشان برای ایران می تپد.

 

رفیعی همچنین یادآور شد: بحث مشارکت مردم در حمایت از تیم ملی فوتبال ایران، از تعهد مالی گروه مالی بانک‌پاسارگاد جداست و بانک‌پاسارگاد طبق تعهد خود برای پشتیبانی از این تیم عمل خواهدکرد. کد اعلام‌شده برای کمک هم‌میهنان نیز پیامک نیست بلکه هر کس تمایل داشته‌باشد می‌تواند با شماره‌گیری کد #90*720* با فدراسیون فوتبال ارتباط برقرار کرده و حامی تیم‌ملی باشد. در این روش بانک‌پاسارگاد تنها این امکان را برای فدراسیون فراهم می‌کند.

 

مدیر روابط‌عمومی بانک‌پاسارگاد افزود: همراهی بانک‌پاسارگاد مقطعی نیست و به‌صورت مستمر تا پایان سال 1393 ادامه خواهد داشت. بر اساس توافق و هماهنگی‌های به‌عمل آمده، راهکارهای مختلفی نیز برای این حمایت پیش‌بینی شده‌است.

 

رفیعی همچنین اظهار داشت: بانک‌پاسارگاد به مسئولیت‌های اجتماعی خود واقف است و اگر برداشت‌های خاصی مطرح می‌شود در راه خدمت به مردم عزیزمان دلسرد نخواهد شد. ما معتقد هستیم حمایت تنها حمایت مالی نیست. بلکه می‌توانیم علاوه بر حمایت معنوی، کسانی را که در این راه قدم می‌گذارند تشویق و ترغیب کنیم تا با انگیزه بیشتری به مردم عزیز کشورمان خدمت کنند.

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  چالش بازاریابی: از رقبا پیشی بگیرید


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  کریستوفر بلر، ترول لیبرال، علیرغم سرکوب فیس‌بوک و هوش مصنوعی، به پیشروی خود ادامه می‌دهد


  تأثیر شگفت‌انگیز هوش مصنوعی در آینده شغل روابط‌عمومی


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد