درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 8 اردیبهشت 1403 - 22:59   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان
  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر
  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت
  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی
  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید
  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی
  تبلیغات فریبنده: تقویت روابط‌عمومی دیجیتال و امنیت تبلیغات حیاتی است
  پایان وب؟ چه خبر است؟
  عصر جمینی
  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 9181صفحه نخست » خبر یکشنبه، 3 اسفند 1392 - 14:26
مشاور ارشد وزیر ارشاد : اگر درروابط عمومی سازمان ها و نهادها کلیشه ای عمل کنیم دچار عقب ماندگی می شویم
محمد مهدی مظاهری مشاور ارشد وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی که صبح امروز در همایش سالانه ی روابط عمومی های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در هتل ارم سخن می گفت ضمن بیان این مطلب افزود: روابط عمومی که با اخلاق و حرفه مفهوم پیدا می کند موجب رشد و توسعه  در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی محسوب می شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مشاور ارشد وزیر ارشاد گفت : امیدورام روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان های تابعه آن با مولفه ها و آسیب شناسی آن در آینده شاهد تحولات عمیق و ژرفی شود و این نهاد تاثیر گذار جایگاه و نقش خود را در ارتقای این حوزه باز یابد.
 

به گزارش شارا به نقل از مرکز روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی محمد مهدی مظاهری مشاور ارشد وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی که صبح امروز در همایش سالانه ی روابط عمومی های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در هتل ارم سخن می گفت ضمن بیان این مطلب افزود: روابط عمومی که با اخلاق و حرفه مفهوم پیدا می کند موجب رشد و توسعه  در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی محسوب می شود.

 

وی گفت: روابط عمومی با تکرار  حرف های گذشته رشد نمی کند و اگر درروابط عمومی سازمان ها و نهادها کلیشه ای عمل کنیم دچار عقب ماندگی می شویم زیرا جهان در حال گذار است و ضروری است از فرصت های پیش رو بهتر استفاده کنیم.

 

مظاهری با اشاره به مشکلات فرهنگی جامعه افزود: بر خلاف خیلی که معتقدند مشکلات جامعه اقتصادی و سیاسی است اما آن چیزی که موجب عقب ماندگی هر جامعه ای می شود مسایل فرهنگی است.

 

وی افزود: اگر باورها ی ما صادق نباشد و عواطف ما به جا  و معقول نباشد دچار مشکلات فرهنگی می شویم. و نقش بی بدیل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در اینجا روشن می شود که باید روابط عمومی آن و روابط عمومی های سازمان های تابعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مسایل اصلی را تشخیص دهند و اجازه ندهند برخی مساله نماها و شبهه نماها موجب کنار گذاردن وظایف اصلی وزارتخانه شوند و آن را دچار تنش کنند.

 

مشاور ارشد وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن اشاره به برخی وظایف روابط عمومی ها ادامه داد: روابط عمومی ها باید در جامعه نسبت به سازمان خود اعتماد آفرینی کنند تا ارتباط محیط و مخاطب را در ایجاد رابطه آسان افزایش دهند.

 

وی با اشاره به حرفه ای و اخلاقی بودن روابط عمومی ها گفت: روابط عمومی یکپارچه می تواند با تلاش علمی و نظام مند خود وضعیت اخلاقی سازمان را از نامطلوب به مطلوب و از خوب به عالی جهت دهد.

مظاهری افزود: باید برای توسعه یافتگی اخلاق در روابط عمومی های یکپارچه , پیوند مدیریت روابط عمومی با مراکز علمی و دانشگاهی توجه شود .

 

وی با اشاره به ضرورت هماهنگ و یکپارچه عمل کردن روابط عمومی ها در حوزه پیام و ابزار گفت: روابط عمومی ها باید در قالب های متنوع با یکدیگر همنوا باشند به طوری که همزمان در تمام کشور یک صدای واحد از روابط عمومی ها به گوش برسد و از ایجاد تفرقه و چند صدایی شدن پرهیز  و در حوزه ابزار از همه تاکتیک ها و برنامه های به روز برای رسیدن به اهداف سازمان استفاده شود.

 

مشاور ارشد وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تفاهم و درک مشترک از مفاهیم و وظایف روابط عمومی، یکپارچگی، تعریف فرآیند مرتبط با عمده ترین فعالیت های سازمان و ... را از جمله وظایف روابط عمومی ها دانست و افزود: روابط عمومی نهادی است که ضمن انجام رسالت خود در اطلاع رسانی برای مخاطبان خود باید با آخرین دستآوردهای روز آشنایی داشته باشد.

 

وی گفت: روابط عمومی ها علاوه بر انجام وظایف خود ضروری است به دنبال ایجاد روابط عمومی الکترونیک، هوشمند، مجازی و دیجیتالی باشند و دیگران را نیز به آن ترغیب کنند.

 

مظاهری در پایان تفاهم، صداقت، داشتن منافع مشترک، امانت داری، حفاظت از کرامت و شخصیت انسانی و داشتن انصاف را از جمله مولفه های اخلاق در روابط عمومی ها برشمرد و اظهار کرد: امیدوارم با ایجاد بسترهای مناسب به پویایی حرفه روابط عمومی در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان های تابعه آن باشیم.

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت


  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی


  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد