درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 20:52   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته کاری ۴ روزه در ترکیه: مزایا و چالش‌ها
  ده‌ها مدیر صنعت تبلیغات و روابط‌عمومی با صنایع بسیار آلوده کننده ارتباط دارند
  بیلبورد معطر مک دونالد: نبوغی در بازاریابی
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  دانشگاه‌ها به دنبال متخصصان ارتباطات استراتژیک در بحبوحه افزایش انتقادات عمومی هستند
  تبعیض در استخدام: یافته‌های یک مطالعه جدید
  کارشناس روابط‌عمومی: واکنش بوئینگ پس از حوادث اخیر رضایت‌بخش نبود
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 9179صفحه نخست » خبر یکشنبه، 3 اسفند 1392 - 14:17
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کرد: روابط عمومی ها رسالت خطیری بر دوش دارند
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در اولین همایش سالانه روابط عمومی های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: با توجه به گستردگی حوزه های مختلف وزارتخانه که عموما در حوزه فرهنگ و هنر سیاستگذاری، برنامه ریزی و عمل می کنند و با سلایق و واکنش های فکری فرهیختگان جامعه سر و کار دارند روابط عمومی ها رسالت خطیری بر دوش دارند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در اولین همایش سالانه روابط عمومی های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: فعالانه عمل کردن و جریان سازی فکری مهمترین وظیفه روابط عمومی ها است.

 

 

به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی وزارت ارشاد، علی جنتی افزود: با توجه به گستردگی حوزه های مختلف وزارتخانه که عموما در حوزه فرهنگ و هنر سیاستگذاری، برنامه ریزی و عمل می کنند و با سلایق و واکنش های فکری فرهیختگان جامعه سر و کار دارند روابط عمومی ها رسالت خطیری بر دوش دارند.

 

عضو دولت تدبیر و امید برگزاری این همایش را به عنوان اقدامی شایسته و ضرورتی بایسته برای تبادل دانش، تخصص و تجربه به استادان، مدیران و کارشناسان گرانقدر و مهمانان ارجمند صمیمانه تبریک می گویم.

وی یکی از مولفه های دنیای امروز، وقوع تغییرات سریع در حوزه فناوری، به ویژه فناوری اطلاعات دانست و افزود: این تغییرات که در زندگی و ارتباطات اجتماعی و میان فردی، نقش بی بدیلی دارد، موجب تغییراتی در مناسبات اجتماعی و به وی‍ژه در نحوه ارتباطات می گردد.

 

جنتی تاکید کرد: در چنین شرایطی، بدیهی است که روابط عمومی که به عنوان درگاهی مطمئن برای ارتباط درون و برون سازمانی در سطوح مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

 

به گفته وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، تغییر نه فقط در ابزارها، که باید در رویکردهای نوین به محتواهای متناسب با نیازهای روز بشری نیز ساری و جاری گردد.

 

وی با بیان اینکه روابط عمومی ها امروزه به درایت استراتژی و مدیریت زمان پذیرفته اند که دیگر بازیگر نقش مکمل یک نمایشنامه نیستند، افزود: آنها خود می توانند سناریست مدیریت تولید، پردازش و توزیع اطلاعات باشند.

 

به گفته عضو دولت تدبیر و امید، ارزش روابط عمومی در دنیای امروز نه تنها در ویترین مباحث کلان عصر پر شتاب رسانه ای بسیارچشم گیر و پرمخاطب است که جایگاه والایی در فرهنگ، هویت و ارزش های ملی دارد.

جنتی یکی از مولفه های پرجاذبه روابط عمومی را استحکام پیوندهای اجتماعی سازمان با ذی نفعانش عنوان کرد و گفت: درحقیقت روابط عمومی باید بازگو کننده برآیند صدای درون سازمانی به جامعه و منعکس کننده رویداد و رخدادهای روز جامعه به درون سازمان باشد.

 

وی افزود: به عبارت دیگر روابط عمومی درگاهی است دوسویه که باید در برنامه ریزی و سیاست های کلان خود به گونه ای عمل کند که حرف و اهداف پیش برنده اش در چینش پازل سیاست های کلی وزارتخانه، نهاد و یا سازمان حکم قطعی و عنصری موثر باشد.

 

وزیر ارشاد با بیان اینکه روابط عمومی می تواند پل ارتباطی پر اطمینانی میان نهادهای و بخش های درون سازمانی باشد، اظهار کرد: در واقع، نیروهای درون سازمانی به واسطه روابط عمومی، می توانند به شکلی واقعی، در قالب واحد سازمانی یکپارچه و منسجم، بوز یابد.

 

جنتی یکی از وجوه امتیاز روابط عمومی در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را همجواری و همزیستی با بدنه نخبگان، فرهیختگان، و هنرمندان بر شمرد و افزود: روابط عمومی ها می توانند در نگین هنر ارتباطی خویش تلالویی از تبحر گفتگوی هم افزا و ایجاد سازوکاری موثر داشته باشد.

 

وی گفت: از آنجا که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی معاونت های مختلفی در حوزه های تخصصی دارد میل به جزیره ای عمل کردن همواره در حوزه های گوناگون محسوس است که در این شا هراه حیاتی فعالیت ها ایجاد شاکله ای برای حفظ و امنیت صدایی واحد به منظور انعکاس حقیقی اطلاعات بی واسطه به مردم بسیار ضروری است که این مهم را روابط عمومی ها می توانند به عنوان یکی از وظایف خطیر سازمانی همواره در برنامه ریزی های سالانه خود لحاظ کنند.

 

جنتی با تاکید بر اینکه مفهوم یکپارچه سازی در ارتباطات یکسان و مستمر یک سازمان جلوه ای دیگر می یابد، افزود: زندگی در دنیای مدرن و عصر استیلای تکنولوژی برانسان، نیازمند درک نقش پدیده ها و نهادهایی است که پایگاه آنها افکار عمومی و نقش مردم است.

 

وی با بیان اینکه در زمانه تولد رسانه ها مخاطب هر پیامی، دیگر عنصر منفعل و بی تاثیر نیست که برعکس عاملی پرتاثیر در روابط و فضای هم افزایی متقابل است، اظهار کرد: برخی از دانشمندان علوم ارتباطات روابط عمومی را به عنوان درگاه ارتباطی درون سازمان با جامعه می دانند و ازاین گذر است که با مفهوم ایجاد پیوندهای اجتماعی با نهادهای مدنی آشنا می شویم و برای پیشبرد اهداف سازمانی خود بتوانیم به نقطه عطف تفاهم اجتماعی برسیم.

 

وزیر ارشاد افزود: در دنیای ارتباطات گاهی روابط عمومی به پیله ای هزار لایه می ماند که در طراحی مهندسی برنامه های خود می بایست به یکپارچگی راهبردهایش چاشنی تدبیر و مدیریت بحران را بیا فزاید تا در افق پیشبرد اهداف قابل دستیابی شاهد پرواز پروانه بالندگی فرهنگی باشد.

 

وی افزود: جامعه امروز ایران اسلامی به سوی گشودگی پنجره های تدبیر و امید و شناخت رهیافت های مشارکت جویی مردمی در تبیین گفتمان های راه گشا گام بر می دارد؛ از این جهت ما امروز بیش از هر زمان دیگر نیاز به بهره جویی نظریه ها، منابع و متون علمی و پژوهشی در فضای روابط عمومی ها داریم.

 

به گفته جنتی، اگر در گذشته دور و در لابه لای آمال بلند پروازانه روابط عمومی را شبکه هوشیار، بانک اطلاعات، و مغز متفکر سازمان و یا پل ارتباطی با افکار عمومی می دانستند، امروزه در دامنه گسترده فعالیت های روابط عمومی ها به کرات ثبوت و عینیت هر یک از ویژگی های یادشده را به شایستگی در ادارات و سازمان های مختلف می توان یافت.

 

وزیر ارشاد افزود: ایجاد فضای همدلی و همفکری و تفاهم در حوزه رسانه ها امری کاملا ضروری است که با سلیقه های مختلفی که در رسانه ها داریم باید رصد دائمی رسانه ها اعم از مطبوعات ، نشریات، پیامک و سایتها در برنامه گنجانده شود.

 

وی با تاکید بر ضرورت واکنش سریع و اعلام موضع صریح نسبت به برخی از تحریفات و شایعاتی که نیاز به توضیح دارد، افزود: از روابط عمومی ها انتظار می رود شایعه را خنثی و تحریف را اصلاح کنند.

جنتی اظهار کرد: شایعه سازی و تحریف مطالب که امروزه شاهد آن هستیم باعث بازماندن مدیریت مجموعه وزارت ارشاد از پیگیری سیاست ها و وظایف اصلی خود است.

 

عضو دولت یازدهم بر ارتباط مستمر با مراجع تقلید و اساتید دانشگاه ها، نویسندگان و فرهیختگان و اعلام سیاست ها و فعالیت هائی که دردستور کار قرار دارد تاکید کرد.

 

جنتی با تشریح انتظارات خود از شورای سیاستگذاری روابط عمومی که حرکتی ابتکاری در وزارت ارشاد است و متشکل از متخصصان و اساتید علوم ارتباطات می باشد، افزود: تشکیل جلسات مداوم و ارائه راهکارهای مناسب و راهگشا از سوی اعضا مورد انتظار است.

 

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پایان تاکید کرد: اینجانب به پشتکار و تلاش هدفمند همه دست اندرکاران این حرفه دشوار و موثر و علمی سخت امیدوارم و از همه برگزارکنندگان این محفل وفاق تشکر و قدردانی می کنم و برای شما مدیران، متخصصان، کارشناسان حوزه خطیر روابط عمومی از خداوند متعال سلامت، سعادت و سرافرازی مسالت می نمایم.

 

همایش سالانه روابط عمومی های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صبح امروز با حضور وزیر ارشاد ، معاونین ، مدیران و مشاوران و مسئولان روابط عمومی های معاونتها، سازمان ها و ادارات کل ارشاد استان ها گشایش یافت.

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد