درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 30 خرداد 1403 - 17:07   

چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک

  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


ادامه ادامه مطلب یک

هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد

  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


ادامه ادامه مطلب دو

چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند

  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چگونه هوش مصنوعی می‌تواند به مدیران میانی در آینده کمک کند تا کمتر بدبخت باشند
  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه
  مهارت‌های حیاتی مدیران میانی برای زنده ماندن در دوران "بی رئیس بزرگ"
  اهداف را تعیین کنید و از سوء استفاده اجتناب کنید
  اتلاف وقت - بحران بهره‌وری واقعی
  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است
  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند
  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد
  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک
  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 9156صفحه نخست » پنجشنبه، 1 اسفند 1392 - 16:10
فیس‌بوک واتس‌اَپ را خرید
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مارک زوکربرگ، موسس فیس‌بوک در بیانیه‌ای واتس‌اپ را سرویسی "فوق العاده با ارزش" توصیف کرد و گفت فکر خرید واتس‌اپ یازده روز پیش از ذهنش گذشته است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مارک زوکربرگ، موسس فیس‌بوک در بیانیه‌ای واتس‌اپ را سرویسی "فوق العاده با ارزش" توصیف کرد و گفت فکر خرید واتس‌اپ یازده روز پیش از ذهنش گذشته است.

شبکه اجتماعی فیس‌بوک در بزرگترین سرمایه‌گذاری خود، شرکت پیامک‌رسانی واتس‌اَپ را به قیمت ۱۹ میلیارد دلار خریداری کرده است.

به گزارش شارا به نقل از ایسنا به نقل از بی بی سی، فیس‌بوک برای خرید این شرکت چهار میلیارد دلار نقد و معادل ۱۲ میلیارد دلار از حق مالکیت خود را پرداخت خواهد کرد و سه میلیارد دلار سهام هم بعدا به مالکان و حدود پنجاه کارمند واتس‌آپ تعلق خواهد گرفت.

واتس‌اپ در سراسر جهان ۴۵۰ میلیون کاربر دارد و بویژه در بین کسانی که می‌خواهند مجانی پیامک بفرستند پرطرفدار است.

برنامه این شرکت پیامک‌ کاربران را از اینترنت ارسال می‌کند و به گفته آن، هر روز یک میلیون نفر به کاربرانش اضافه می‌شود.

استفاده از این برنامه در سال اول مجانی است و بعد از آن کاربران باید ماهانه یک دلار بپردازند، البته این شرکت خدمات رایگان هم ارائه می‌کند.

مارک زوکربرگ، موسس فیس‌بوک در بیانیه‌ای واتس‌اپ را سرویسی "فوق العاده با ارزش" توصیف کرد و گفت فکر خرید واتس‌اپ یازده روز پیش از ذهنش گذشته است.

وی پیش‌بینی کرد کاربران واتس‌اپ از میلیارد نفر خواهد گذشت.

بن باجارین از شرکت خدمات مشاوره کریتیو استراتژیز هم معتقد است واتس‌اپ در راه رسیدن به یک میلیارد کاربر است و رشد آن "بسیار بسیار سریع‌تر از فیس‌بوک است."

جان کوم، یکی از موسسان واتس‌اپ هم به هیات مدیره فیس‌بوک ملحق خواهد شد. وی در بیانیه‌ای گفت: ما خوشحال و مفتخریم که با مارک و فیس‌بوک شریک تجاری باشیم و همچنان به خدمات خود به کاربران در سراسر دنیا ادامه دهیم.

سیاست واتس‌اپ تاکنون این بوده که از پذیرش تبلیغ پرهیز کند و آن را توهین به کاربران می‌دانست در حالیکه فیس‌بوک به طور گسترده‌ای از تبلیغات تجاری استفاده می‌کند.

مارک زوکربر گفته قصد ندارد از واتس‌اپ برای تبلیغ استفاده کند چون تصور نمی‌کند بهترین راه کسب درآمد از سرویس پیامک‌رسان، آگهی تبلیغاتی باشد.

کیتی بویل، تحلیلگر تجارت دیجیتال به بی‌بی‌سی گفت: خرید واتس اپ برای فیس‌بوک اهمیتی فراتر از در آمدزایی از راه آگهی داشته است؛ از جمله اینکه واتس‌اپ کاربرانی جوان دارد و بیرون آمریکا پرطرفدار است.

برخی کارشناسان معتقدند سرویس‌هایی مثل واتس اپ و اینستاگرام توجه جوانان را بطور روزافزونی به خود جلب می‌کنند و سبب شده‌اند کاربران وقت کمتری در فیس بوک صرف کنند.

پیش از این بزرگ‌ترین سرمایه گذاری فیس‌بوک، خرید اینستاگرام به قیمت یک میلیارد دلار در سال ۲۰۱۲ بود.

گفته می‌شود فیس‌بوک یک پیشنهاد سه میلیارد دلاری هم برای خرید سرویس پیامک تصویری اسنپ چت داده است.

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟


  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


  اتلاف وقت - بحران بهره‌وری واقعی


  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی


  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی


  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است


  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  اهداف را تعیین کنید و از سوء استفاده اجتناب کنید


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد