درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 26 خرداد 1403 - 23:49   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 9139صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعیچهارشنبه، 30 بهمن 1392 - 20:09
مزایا و چرایی استفاده PR از توییتر
نوشته: آماندا گریناویچ - ترجمه: مریم میرعبدالحق - شکی نیست که متخصصین روابط عمومی درگیری های شغلی بسیاری از جمله ارتباط با مشتریان، مسئولیت های روزانه و به روز بودن با آخرین تکنولوژی را دارند. متخصصان روابط عمومی تلاش می کنند تا برند شخصی خود و مشتریان خود را در حد تعادل نگاه دارند. در حقیقت در اینجا به این بحث می پردازیم که چگونه با باز کردن یک حساب شخصی در توییتر می توانید به کارهای روزانه خود در روابط عمومی کمک کنید.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- حساب شخصی توییتر می تواند برای شما و مشتریان شما سودمند باشد.
شکی نیست که متخصصین روابط عمومی درگیری های شغلی بسیاری از جمله ارتباط با مشتریان، مسئولیت های روزانه و به روز بودن با آخرین تکنولوژی را دارند. متخصصان روابط عمومی تلاش می کنند تا برند شخصی خود و مشتریان خود را در حد تعادل نگاه دارند. در حقیقت در اینجا به این بحث می پردازیم که چگونه با باز کردن یک حساب شخصی در توییتر می توانید به کارهای روزانه خود در روابط عمومی کمک کنید.


توییتر یکی از بهترین منابع خبری است تا بتوانید هر روز از مهمترین اخبار و رویدادها اطلاع حاصل کنید. با دنبال کردن خبرنگاران، نشریات و رقبا در حوزه ی صنایع و مشتریان خودتان، می توانید از اتفاقاتی که در لحظه می افتد، آگاه شوید. همانطور که بهترین مدیر روابط عمومی رسانه «مت ناگل» می گوید، این ابزار می تواند راهی برای استفاده مزایای PR در کشف ایده های جدید، داستان پردازی ها و دست یابی به نظرات خبرنگاران باشد. اینکه خبرنگاران کشورهای اروپایی به درخواست هایی از طرف توییتر برای دریافت داستان های جدید جواب مثبت دهند، امری غیر معمول نیست.


در واقع شما می توانید این حساب را در توییتر با نام برند یا مشتری خود باز کنید. اما برای تعامل با خبرنگاران بهتر است از حساب خود استفاده کنید تا بتوانید ارتباط بهتری با آنها داشته باشید. اکنون به این نتیجه رسیده ایم که اگر خبرنگاران با فرد به جای برند ارتباط برقرار کنند، می توانند ارتباط بهتر و مشخص تری را ایجاد کنند. در نتیجه خبرنگاران به مرور زمان به نام و برند شما اعتماد می کنند. به این معنی که می توانند هر زمان که نیاز باشد داستان شما را به خوبی معرفی کنند. برخی مواقع نیز هنگامی که یک خبرنگار با شما در ارتباط است، به شما کمک می کند که به طور همزمان با دیگر مشتریان و خبرنگاران در ارتباط باشید.


البته استفاده از تویتر معایبی هم دارد. این استدلال ناقصی است که بگوییم شما با نام یک برند می توانید ارتباط شخصی با فردی برقرار کنید. با وجود اینکه برند به عنوان وجه ای است که مدیران بسیاری در پشت آن قرار دارند، اما نمی توان گفت که تمامی مدیران می توانند با حفظ موقعیت برند خود، به وسیله ی آن نظرات شخصی خود را ارائه بدهند.


البته نمی توان گفت که تنها به دلیل استفاده نادرست از تویتر آن را مخرب بدانیم. این یک بحث دایره ای است. برای مثال هنگامی که پدیده ای به نام جاستین ساکو اتفاق می افتد، بگوییم که باید از تویتر اجتناب کرد. به خاطر داشته باشید که شما جاستین ساکو نیستید. حرفه شما روابط عمومی است و هیچ ربطی به اتفاقی که می افتد ندارد. مشکل اساسی زمانی رخ می دهد که مردم از راه نادرست به آنچه که می خواهند برسند یا هنگامی که حساب شخصی یا عقاید شخصی آنها هیچگونه انعکاس درستی از کارمندان و شغل آنها نداشته و کاملاً بی ربط باشد.


بنابراین گام اول، فراگیری استفاده درست از یک حساب شخصی در تویتر است. البته نمی گوییم که این ایده راهی مطمئن برای آموزش افراد جدید است تا بتوانند در برابر حساب های اجتماعی مشتریان مسؤلیت پذیر باشند، همیشه اشتباهاتی وجود دارد که با آموزش پرسنل خود می توانید از چنین اشتباهاتی جلوگیری کنید.


نوشته: آماندا گریناویچ 
تحلیلگر بازاریابی
ترجمه: مریم میرعبدالحق
منبع مرجع: http://www.shara.ir/view/9139/%D9%85%D8%B2%D8%A7%DB%8C%D8%A7-%D9%88-%DA%86%D8%B1%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D9%81%D8%A7%D8%AF%D9%87-PR-%D8%A7%D8%B2-%D8%AA%D9%88%DB%8C%DB%8C%D8%AA%D8%B1

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظرات کاربران: 1 نظر (فعال: 1 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 0)
مرتب سازی بر حسب ( قدیمیترین | جدیدترین | بیشترین امتیاز | کمترین امتیاز | بیشترین پاسخ | کمترین پاسخ)
احمدیان
| 1392/12/5 - 21:16 |     0     0     |
شما که متن به این قشنگی ترجمه کردید، PR رو هم ترجمه می کردید که تیترتون هارمونی داشته باشه.

این رو به این خاطر می گم که شارا رو این روزا بیشتر به ترجمه های خوب متون جدید روابط عمومی می شناسن.


نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد