درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 21 اردیبهشت 1403 - 08:42   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست

  اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مرگ عکاسی استوک؟
  اسرائیل الجزیره را ممنوع می‌کند، آمریکا تیک‌تاک را. ما می‌دانیم چرا
  چت‌بات قدرتمند هوش مصنوعی جدید به طور مرموزی در نیمه شب بازگشته است
  یافته‌های کلیدی گزارش وضعیت رسانه‌ها در سال ۲۰۲۴ برای متخصصان روابط‌عمومی
  اگر می خواهیم بهترین خود در عرصه روابط‌عمومی باشیم باید به استقبال چالش ها و کارهای نو برویم
  اخبار منفی را دنبال کنیم یا نه؟
  چشم‌انداز جستجوی مدرن
  5 مرحله ایجاد انگیزه در یک محیط حرفه‌‌‌ای
  معرفی کتاب: مدیریت مستندسازی در روابط‌عمومی
  ۹ راه برای ایجاد احترام بدون گفتن یک کلمه
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 9123صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیپنجشنبه، 1 اسفند 1392 - 23:27
پاسخگویی مسوولان در وزارت صنعت و تجارت به روابط عمومی ارجاع می شود
هراس از دست دادن کرسی ریاست در میان معاونان وزارت صنعت و تجارت آفتی برای پاسخگویی آنان به مردم و افکار عمومی شده است.
  

پاسخگویی مسوولان در وزارت صنعت و تجارت به روابط عمومی ارجاع می شود

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران(شارا)، با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید کم کم بساط پاسخگویی به رسانه ها در وزارت صنعت و تجارت برچیده شد تا جایی که در سه ماهه ی اول فعالیت دولت یازدهم شاهد هیچ نوع پاسخگویی از سوی مسوولان و معاونان این وزارتخانه نبودیم.
شاید در روزهای نخست فعالیت دولت تدبیر و امید این عدم پاسخگویی آنچنان آزاردهنده نبود و خبرنگاران و مسوولان این وزارتخانه می توانستند خود را توجیه کنند که مسوولان جدید بر سر کار آمده اند و تا انجام جابجایی های مدیریتی و آشنایی آنان با امور باید به مسوولان و معاونان وزارت صنعت و تجارت فرصت داد.
وزیر، معاونان و روابط عمومی و واحد ارتباط با رسانه های وزارت صنعت و تجارت در دولت تدبیر و امید تغییر کرد، اما؛ این تغییرات منجر به بهبود فرایند اطلاع رسانی و پاسخگویی آنان نسبت به دولت قبل نشد.
متأسفانه با گذشت هفت ماه از روی کارآمدن دولت تدبیر و امید و انجام تمام تغییر و تحولات مدیریتی روند پاسخگویی مسوولان این وزارتخانه هیچ تغییری نکرده است و صرفا اطلاع رسانی و ارائه ی گزارش عملکرد وزارت صنعت و تجارت در جلساتی که برخی هفته ها در روزهای چهارشنبه برگزار می شود، صورت می گیرد.
گفتنی است، عدم پاسخگویی مسوولان وزارت صنعت و تجارت مشکلات زیادی را برای اصحاب رسانه ایجاد کرده است. پیش از این گمان می شد با تغییر نخستین مدیر روابط عمومی وزارت صنعت و تجارت این مشکل برطرف شود، اما؛ ظاهرا هراس مدیران نسبت به از دست کرسی قدرت و ریاستی که جدیدا آن را به دست آورده اند، موجب شده تا روند پاسخگویی آنها در مقابل مردم و اصحاب رسانه کاملا مختل و منوط به اجازه از روابط عمومی وزارت صنعت و تجارت شود.
گفتنی است، تلاش های امروز خبرنگار ما برای مصاحبه با بهمن حاجعلی، مدیر طرح توزیع سبد کالا، بی نتیجه ماند و این مقام مسوول در واکنش به سؤالات خبرنگار خبرگزاری موج صرفا به این پاسخ اکتفا کرد که شما باید تمام سؤالات را برای روابط عمومی وزارتخانه فاکس کرده و یا از ایشان اجازه ی مصاحبه ی تلفنی و یا حضوری را کسب کنید، اگر مدیر روابط عمومی اجازه دادند، من پاسخ سؤالات شما را خواهم داد.
حال یک سؤال از مدیر روابط عمومی و مسوولان وزارت صنعت و تجارت داریم که آیا کار خبر و اطلاع رسانی با این بوروکراسی سنخیت دارد یا خیر؟
لازم به ذکر است، محمد رضا نعمت زاده، وزیر صنعت و تجارت، در جلسه هیأت نمایندگان اتاق بازرگانی ایران با طعنه و کنایه به دولت قبلی و نحوه انتخاب مدیران از سوی وی گفت: انتخاب افراد غیرمتخصص و بی اطلاع موجب شد تا امروز مدیرانی که در دوره قبل انتخاب شده بودند امروز در گوشه زندان باشند. حال جناب آقای وزیر شما که مدیران متخصص انتخاب کرده اید آیا توضیحی برای هراس مدیران خود از پاسخگویی به اصحاب رسانه و تنویر افکار عمومی دارید؟ آیا می توانید بگویید چرا مدیران شما تا این حد تحت تأثیر روابط عمومی هستند تا جایی که اجازه پاسخگویی ندارند؟ شما که نسبت به بروکراسی ها منتقد هستند می توانید بگویید این نامه نگاری ها چرا در سیستم پاسخگویی مدیران شما در مقابل افکار عمومی ایجاد شده است؟ قطعا مدیران شما این روزها با هراسی که نسبت به از دست دادن کرسی ریاست دارند، اینچنین رویه سکوت را در پیش گرفته اند.

منبع: خبرگزاری موج

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  معرفی کتاب: فرهنگ جامع واژگان روابط‌عمومی


  ده فیلم سینمایی برای مدیران روابط‌عمومی


  ۹ راه برای ایجاد احترام بدون گفتن یک کلمه


  اگر کسی به ما حرف بدی می‌زند چه‌کار کنیم؟


  معرفی کتاب: مدیریت مستندسازی در روابط‌عمومی


  چشم‌انداز جستجوی مدرن


  اضطراب اطلاعاتی


  اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست


  روابط‌عمومی در عصر ابهام


  ادغام رسانه‌های اجتماعی و روابط‌عمومی‌: چند نکته


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد