درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 23:24   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 9112صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 29 بهمن 1392 - 14:37
کنفرانس اروپایی یورو مدیای 2014 در بریتانیای کبیر برگزار می شود
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- کنفرانس رسانه و ارتباطات جمعی با نام یورو مدیای 2014 از 17 تا 20 ژولای 2014 در برایتون، ساسکس شرقی، بریتانیای کبیر برگزار می شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  کنفرانس رسانه و ارتباطات جمعی با نام یورو مدیای 2014 از 17 تا 20 ژولای 2014 در برایتون، ساسکس شرقی، بریتانیای کبیر برگزار می شود.

به گزارش گروه ترجمه شارا، این کنفرانس آکادمیک که در محدوده کشورهای اروپایی و توسط  IAFOR برنامه ریزی و اجرا می شود.


قالب اصلی کنفرانس «فرد، جامعه و اجتماع: تضاد، حل و سینرژی» است که توسط برترین اساتید این حوزه از دانشگاه جهانی IAFOR و اتحادیه موسساتی ارائه می شود.
دبیرخانه کنفرانس ضمن اعلام فراخوان مقالات برای کنفرانس موضوعات آن را به شرح زیر اعلام کرد:


1.      تبلیغات، بازاریابی و روابط عمومی
2.      رسانه های دیجیتال و استفاده از تکنولوژی های نوین در گردآوری اخبار
3.      تئوری ارتباطات و روش شناسی
4.      مطاعات انتقادی و فرهنگی، جنسیت و ارتباطات
5.      پوشش رسانه ای حوادث
6.       تاریخ رسانه
7.      ارتباطات بین المللی
8.      حقوق، سیاست و اخلاق رسانه ای
9.      روزنامه و مجلات چاپی/ رسانه های دیجیتال
10.  ارتباطات جمعی
11.  رسانه های پخش و جهانی شدن
12.  آموزش و روزنامه نگاری علمی
13.  ورزش، رسانه و جهانی شدن
14.  مدیریت رسانه و اقتصاد
15.  ارتباطات سیاسی و طنز
16.  ارتباطات بصری
17.  رسانه و آموزش: آموزش روزنامه نگاری
18.  رسانه های اجتماعی و تکنولوژی های ارتباطی
19.  تولیدات مستند
20.  فیلم


این فراخوان می افزاید، آثار قابل توجه در زمینه تولیدات مستند و فیلم در کنفرانس خواهر با نام یورو فیلم نیز ارائه می شود. آخرین فرصت ارائه آثار 15 مارس 2014 اعلام شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به آدرس ذیل مراجعه کنید.


http://iafor.org/
 
 


 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  چالش بازاریابی: از رقبا پیشی بگیرید


  کریستوفر بلر، ترول لیبرال، علیرغم سرکوب فیس‌بوک و هوش مصنوعی، به پیشروی خود ادامه می‌دهد


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


  تأثیر شگفت‌انگیز هوش مصنوعی در آینده شغل روابط‌عمومی


  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد