درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 06:13   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 9108صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومیسه شنبه، 29 بهمن 1392 - 14:00
بازیکنی که دایی و پرسپولیس را به پول فروخت
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تصور می‌کند و یا شاید هم این‌طور وانمود می‌کند که بازیکنان به خاطر مردم بازی می‌کنند در حالی که اصلا چنین نیست.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تصور می‌کند و یا شاید هم این‌طور وانمود می‌کند که بازیکنان به خاطر مردم بازی می‌کنند در حالی که اصلا چنین نیست.

 

 علی دایی چندین و چندبار در مصاحبه‌های خود گفت: «بازیکنان پرسپولیس اعتصاب کرده و نمی‌خواستند تمرین کنند اما بعد از ۳ روز به خاطر من اعتصاب خود را شکستند. اگر قرار به حرف علی پروین بود که آن‌ها همچنان به اعتصاب ادامه می‌دادند.»

دایی چندبار هم تاکید کرده بود که بازیکنان پرسپولیس به خاطر مردم مقابل فجرسپاسی بازی می‌کنند چون احساسات هواداران برای آن‌ها مهم است.

جالب است بدانید همین بازیکنانی که علی دایی می‌گوید به خاطر مردم بازی می‌کنند ۴۸ ساعت قبل از دربی اعتصاب کرده بودند و جالب‌تر این‌که یکی از همین بازیکنان که اتفاقا از ستاره‌های پرسپولیس است زمان حبیب کاشانی ۶ ماه پرسپولیس را معطل کرد و بعد هم به خاطر ۲۰۰ میلیون بیشتر به یک تیم متمول شهرستانی پیوست؛ به طوری که کاشانی در برنامه ۹۰ اسم او را هم برد و گفت هواداران بدانند ما حاضر بودیم برای یک نیم فصل ۶۰۰ میلیون هم به آقای... بدهیم اما نپذیرفت.

به هر حال علی دایی تصور می‌کند و یا شاید هم این‌طور وانمود می‌کند که بازیکنان به خاطر مردم بازی می‌کنند در حالی که اصلا چنین نیست.

بسیاری از بازیکنان پرسپولیس و استقلال حتی اگر ۲۰ میلیون بیشتر از سپاهان، ذوب‌آهن و... پیشنهاد داشته باشند می‌روند اما بسیاری از عوام فکر می‌کنند آن‌ها برای تیم محبوبشان جان می‌دهند.

در همین استقلال بازیکنی هست که یک زمان اسطوره بود اما وقتی به پرسپولیس رفت تمام صورتش را سرخ کرده و حرکات آنچنانی جلوی استقلالی‌ها انجام داد و جالب این‌که همان بازیکن دوباره به استقلال پیوست و تشویق هم شد! یا در موردی دیگر بازیکنی چک نقد سپاهان را چسبید و قید تیم قبلی‌اش را زد اما وقتی بعد از ۲ سال برگشت عده‌ای از هواداران به او لقب "باتعصب" دادند!

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد