درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 11:57   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 9108صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومیسه شنبه، 29 بهمن 1392 - 13:24
بازیکنی که دایی و پرسپولیس را به پول فروخت
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تصور می‌کند و یا شاید هم این‌طور وانمود می‌کند که بازیکنان به خاطر مردم بازی می‌کنند در حالی که اصلا چنین نیست.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تصور می‌کند و یا شاید هم این‌طور وانمود می‌کند که بازیکنان به خاطر مردم بازی می‌کنند در حالی که اصلا چنین نیست.

 

 علی دایی چندین و چندبار در مصاحبه‌های خود گفت: «بازیکنان پرسپولیس اعتصاب کرده و نمی‌خواستند تمرین کنند اما بعد از ۳ روز به خاطر من اعتصاب خود را شکستند. اگر قرار به حرف علی پروین بود که آن‌ها همچنان به اعتصاب ادامه می‌دادند.»

دایی چندبار هم تاکید کرده بود که بازیکنان پرسپولیس به خاطر مردم مقابل فجرسپاسی بازی می‌کنند چون احساسات هواداران برای آن‌ها مهم است.

جالب است بدانید همین بازیکنانی که علی دایی می‌گوید به خاطر مردم بازی می‌کنند ۴۸ ساعت قبل از دربی اعتصاب کرده بودند و جالب‌تر این‌که یکی از همین بازیکنان که اتفاقا از ستاره‌های پرسپولیس است زمان حبیب کاشانی ۶ ماه پرسپولیس را معطل کرد و بعد هم به خاطر ۲۰۰ میلیون بیشتر به یک تیم متمول شهرستانی پیوست؛ به طوری که کاشانی در برنامه ۹۰ اسم او را هم برد و گفت هواداران بدانند ما حاضر بودیم برای یک نیم فصل ۶۰۰ میلیون هم به آقای... بدهیم اما نپذیرفت.

به هر حال علی دایی تصور می‌کند و یا شاید هم این‌طور وانمود می‌کند که بازیکنان به خاطر مردم بازی می‌کنند در حالی که اصلا چنین نیست.

بسیاری از بازیکنان پرسپولیس و استقلال حتی اگر ۲۰ میلیون بیشتر از سپاهان، ذوب‌آهن و... پیشنهاد داشته باشند می‌روند اما بسیاری از عوام فکر می‌کنند آن‌ها برای تیم محبوبشان جان می‌دهند.

در همین استقلال بازیکنی هست که یک زمان اسطوره بود اما وقتی به پرسپولیس رفت تمام صورتش را سرخ کرده و حرکات آنچنانی جلوی استقلالی‌ها انجام داد و جالب این‌که همان بازیکن دوباره به استقلال پیوست و تشویق هم شد! یا در موردی دیگر بازیکنی چک نقد سپاهان را چسبید و قید تیم قبلی‌اش را زد اما وقتی بعد از ۲ سال برگشت عده‌ای از هواداران به او لقب "باتعصب" دادند!

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد