درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 14:14   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 8978صفحه نخست » چهارشنبه، 23 بهمن 1392 - 07:47
مدیر معارف شبکه قرآن:
برنامه شب آسمانی نفس روابط عمومی سیما را برید
مدیر گروه معارف شبکه قرآن با بیان اینکه استقبال زیاد مخاطبان از برنامه تلویزیونی شب آسمانی، نفس روابط عمومی سیما را دریک شب برید، افزود: تاکنون سابقه نداشته که یک برنامه مذهبی و معارفی به این اندازه مورد استقبال مردم قرار بگیرد.
  

Description: C:\Users\admin\Desktop\81040793-5494714.jpg

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران(شارا)، حجت الاسلام رضا جعفری گفت: روابط عمومی سیما یک روز بعد از پخش برنامه شب آسمانی که به پاسخگویی شبهات وهابیت اختصاص داشت؛ اعلام کرد که این برنامه نفس 162 (تلفن روابط عمومی صداو سیما)را برید و تاکنون سابقه نداشته که یک برنامه مذهبی و معارفی به این اندازه مورد استقبال مردم قرار بگیرد. وی درباره برنامه شب آسمانی گفت: این برنامه از ابتدای تاسیس یعنی از 23 بهمن سال 90 بر اساس مسائل علوم انسانی ودینی به وی‍ژه مباحثی که برای همه مردم ضروری باشد، استوار شده و از اردیبهشت سال 91 نیز فضای مباحث شکسته شد

این کارشناس مذهبی به عنوان نمونه به موضوع های عرفان، عرفان های کاذب، معاد، مسیحیت، بهاییت و همچنین شبهاتی اشاره کرد که در ارتباط با این موضوع ها در جامعه وجود دارد و همواره برخی افراد از ورود به این مباحث و پاسخگویی به شبهات مورد نظر واهمه دارند.

وی افزود: بعد از ماه مبارک رمضان تصمیم گرفتیم تا وارد پاسخگویی به شبهات مطرح شده علیه تشیع شویم و با توجه به هجمه ای که شبکه های وهابی در ایام محرم درباره امام حسین(ع) ایجاد کرده بودند؛ هفته ای یک شب درباره وهابیت و کارتل های مالی آنان سخن گفتیم و چند شب مانده به محرم در 12 برنامه شبهات وهابیت را پاسخ دادیم که این برنامه همچنان هر هفته دوشنبه ها پابرجاست.

وی هدف از اجرای برنامه شب آسمانی را در درجه اول روشنگری درباره شبهات ضعیف وهابیت و جدا کردن اسلام از وهابیت دانست و افزود: دراین برنامه مبانی شیعه و سنی را بررسی کردیم و مثلا گفتیم در شیعه و سنی مباحث زیارت، شفاعت و توسل وجود دارد ولی این مسائل در وهابیت وجود ندارد.

جعفری همچنین گفت: در چند نوبت از برنامه شب آسمانی از علمای اهل سنت نیز دعوت کردیم و آنان نیز با استناد به معارف خود مباحث مذهبی را علیه وهابیت مطرح می کردند و برخی از بینندگان اهل سنت با پیامک های خود اعلام کردند که این مباحث را قبول داشته و نمی توانند عقاید وهابیون را بپذیرند.

وی با بیان این که در حدود 30 درصد از بینندگان برنامه شب آسمانی وی‍ژه مسائل وهابیت را برادران اهل سنت تشکیل می داد، افزود: بر اساس پیامک های ارسال شده از سوی مردم تقریبا 50 درصد از بینندگان این برنامه را قشر فرهیخته یعنی دانشگاهی تشکیل می دهند که بیش از 70 درصد آنان دارای مدرک کارشناسی ارشد هستند.

مدیر گروه معارف شبکه قرآن سیما از رضایتمندی 90 درصد بینندگان شب آسمانی خبر داد و اضافه کرد: بسیاری از بینندگان در تماس خود اظهار می دارند که از مباحث این برنامه قانع شده اند ولی معتقدیم این برنامه ایراداتی نیز دارد و این اولین تجربه ای بود که در زمینه معارفی داشتیم.

وی همچنین گفت: بعد از پخش برنامه شب آسمانی شاهد ایجاد یک موج در فضای مجازی درباره شبکه قرآن بودیم و از طرف دیگر علماء و بسیاری از فرهیختگان همچون آیت الله العظمی ناصر مکارم شیرازی و آیت الله احمد جنتی و همچنین برخی مسوولان مانند فرمانده کل سپاه پاسداران از پخش این برنامه استقبال کردند.



**اگر این برنامه ها در شبکه های دیگر بود بسیار دیده می شد.

وی که معتقد است اگر برنامه شب آسمانی در شبکه های دیگر پخش می شد، بینندگان بیشتری داشت؛ از پخش مباحثی پیرامون مبانی مسیحیت و سایر ادیان نسبت به اسلام خبر داد که شنبه شب ها پخش می شود و کارشناسان مذهبی ضمن بیان مبانی مسیحیت تبشیری و مسیحیت صهیونیست، انحرافات آنها را بررسی می کنند.

جعفری همچنین گفت: اخیرا نیز در برنامه یکشنبه شب ها موضوع عرفان های کاذب را آغاز کرده ایم و هرچند در این حوزه جای بحث و کار زیاد است ولی تلاش داریم تا در این برنامه به مباحث و شبهات مطرح شده پیرامون عرفان ها و پوشالی بودن آنها را بیان کنیم.

منبع: ایرنا

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد