درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 01:54   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 894صفحه نخست » خبر یکیکشنبه، 21 خرداد 1391 - 11:36
روابط عمومی‌ها باید عرصه جنگ نرم را مدیریت کنند
معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی، اعتمادسازی را در مجموعه وظایف روابط عمومی‌ها، مهم ارزیابی کرد و گفت: ارایه آمار مبتنی بر واقعیت، لازمه اعتمادسازی است و اگر مردم بین آمار منتشر شده از سوی روابط عمومی‌ها و مشاهدات عینی خود تناقض ببینند دیگر اعتمادی به ما نخواهند داشت.
  

معاون سیاسی امنیتی استاندار:
 روابط عمومی‌ها باید عرصه جنگ نرم را مدیریت کنند
 
 معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی، اعتمادسازی را در مجموعه وظایف روابط عمومی‌ها، مهم ارزیابی کرد و گفت: ارایه آمار مبتنی بر واقعیت، لازمه اعتمادسازی است و اگر مردم بین آمار منتشر شده از سوی روابط عمومی‌ها و مشاهدات عینی خود تناقض ببینند دیگر اعتمادی به ما نخواهند داشت.
 
 پرویز آژیده روز یکشنبه در همایش مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان، با تاکید بر پرهیز از غلو در انتشار آمار و اطلاعات از سوی روابط عمومی افزود: مردم باید بدانند که روابط عمومی آینه شفافی است که واقعیت‌ها را منعکس می‌کند و این موضوع بر اصالت کار روابط عمومی تاثیر مثبت دارد.
 
 وی، شبهه‌آفرینی را یکی از ابزارهای دشمن در جنگ نرم عنوان کرد و گفت: روابط عمومی‌ها باید عرصه جنگ نرم را با در اختیار داشتن اطلاعات صحیح و به روز مدیریت کنند و از به وجود آمدن شبهات و اوج گرفتن شایعات در درون دستگاه‌ها و در سطح جامعه جلوگیری کنند.
 
 آژیده، ابتکار و خلاقیت در روابط عمومی را یک ضرورت توصیف و اضافه کرد: روش‌های سنتی در روابط عمومی در جای خود ارزشمند است لکن فناوری‌های جدید ایجاب می‌کند که با ابتکار و خلاقیت به از روش‌های نوینی که در برقراری ارتباط با مخاطب موثر است استفاده کنیم.
 
 معاون استاندار آذربایجان شرقی با بیان این که نظارت بر ضابطه‌مندی و قانون‍‌‌گرایی در دستگاه‌ها، مسئولیت شرعی و قانونی روابط عمومی است گفت: اگر در دستگاهی رابطه بر ضابطه حکومت کند و در این میان روابط عمومی صرفا ناظر و بی‌تفاوت باشد، این نابخشودنی است چرا که مردم روابط عمومی را در این گونه موارد مرجع پاسخگویی می‌دانند.
 
 وی روابط عمومی را مغز متفکر سازمان دانست و افزود: رصد مسائل در حوزه اجرایی و جمع‌بندی نظرات و ایده‌ها و ارایه آنها به مدیر سازمان از وظایف مهم روابط عمومی‌هاست.
 
 آژیده با بیان این که برخی از مدیران روابط عمومی ارتباط موثری با مدیریت سازمان ندارند خاطرنشان کرد: تعامل بین روابط عمومی و مدیر سازمان بسیار مهم است چرا که موجب می‌شود مدیر با نگرش بهتر به دستگاه متبوع خود آینده روشنی را برای آن ترسیم کند.
 
 وی تقویت جایگاه روابط عمومی‌ها را مورد تاکید قرار داد و افزود: باید بین انتظارات و توانمندی‌‌های روابط عمومی تناسب وجود داشته باشد و برای این منظور لازم است مدیران به جایگاه روابط عمومی، توجه بیشتری داشته باشند.
 
 معاون سیاسی امنیتی استاندار در ادامه انسجام درون‌سازمانی و تقویت همدلی بین کارکنان دستگاه را یکی از ماموریت‌های روابط عمومی دانست و گفت: روابط عمومی در حوزه سازمانی خود باید برای رفع دغدغه و نگرانی همکاران سازمان بکوشد و به گونه‌ای عمل کند که آنها، روابط عمومی را یار و غمخوار خود بدانند.
 
 وی تصریح کرد: مسئول روابط عمومی باید یک فرد برونگرا باشد و فاصله بین کارکنان سازمان و مدیریت را با فراهم کردن زمینه ارتباط از بین ببرد.
 
 آژیده اظهار داشت: روابط عمومی همچنین در بعد منزلتی باید به همکاران و خانواده‌های آنان توجه داشته باشد و برای ارتقای انگیزه در کارکنان سازمان، از تحریک عواطف انسانی غفلت نکند.
 
 وی همچنین با تاکید بر نقش فرهنگ‌سازی روابط عمومی‌ها افزود: توجه به منزلت کارکنان و خانواده‌های آنان را با ترتیب دادن برنامه‌های فرهنگی و ورزشی، به عنوان یکی از ماموریت‌های اصلی خود تعریف کنید و از اوقات فراغت جامعه مخاطب در این راستا استفاده نمایید.
 
 معاون استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر اخلاق‌مداری و تکریم ارباب رجوع در دستگاه‌های اداری گفت: روابط عمومی‌ها از فرصت خدمت به مردم برای کسب منزلت معنوی استفاده کنند و همواره اخلاق را در محیط کار خود سرلوحه قرار دهند.
 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد