درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 26 خرداد 1403 - 23:27   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 8908صفحه نخست » خبر یکیکشنبه، 20 بهمن 1392 - 09:12
نشست استراتژی های بازاریابی تلفن همراه 2014 برگزار می شود
نشست استراتژی های بازاریابی تلفن همراه سانفرانسیسکو 2014 در ایالت کالیفرنیا، شهر سانفرانسیسکو ایالات متحده از 11 تا 13 فوریه 2014 برگزار می شود. به گزارش گروه ترجمه شارا، این نشست به منظور آشنایی بیشتر با استراتژی های یکپارچه تلفن همراه با میزبانی GSMI و در هتل و کلاب خاطره انگیز ماریانز برگزار می شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا- نشست استراتژی های بازاریابی تلفن همراه سانفرانسیسکو 2014 در ایالت کالیفرنیا، شهر سانفرانسیسکو ایالات متحده از 11 تا 13 فوریه 2014 برگزار می شود.
به گزارش گروه ترجمه شارا، این نشست به منظور آشنایی بیشتر با استراتژی های یکپارچه تلفن همراه با میزبانی GSMI و در هتل و کلاب خاطره انگیز ماریانز برگزار می شود.


برندهای مشهور Ebay، مریوت، مایکروسافت و تامز از این نشست حمایت می کنند و سخنرانان این نشست از برجسته ترین متخصصان برندهای گوگل، ادوبی،ساب هاب، فیکسو، پینگ تلفن همراه، آرکر، تامز و سیتی، مدنیک، سیفورا، اینتوییت، تارگت، مدکلاد، وایبز،ان اف ال تلفن همراه و شرکت پیش بینی آب و هوایی انتخا شده اند.
چرا بازاریابی تلفن همراه؟


1. 91 درصد از همه شهروندان امریکایی در 7 روز هفته و 24 ساعت شبانه روز به تلفن همراه دسترسی دارند (منبع: مورگان استنلی)
2. پیش بینی شده استفاده از تلفن همراه از کامپیوتر برای اینترنت در سال 2014 پیشی می گیرد. (منبع: برچسب مایکروسافت)
3. 75 درصد از کاربران تلفن همراه از دستگاهشان برای خرید استفاده می کنند. (منبع: نیلسن)
4. 9 الی 10 درصد از جستجوهای تلفن همراه به خرید منجر می شود. (منبع: بازاریاب تلفن همراه)
5. 70 درصد از همه جستجوهای تلفن همراه در عمل در یک ساعت انجام می شود. (منبع: بازاریاب تلفن همراه)
6. در عرض 5 سال، نیمی از کاربران گوشی های هوشمند امروزی با استفاده از کیف پول تلفن همراه به عنوان روش پرداخت مورد نظر استفاده می کنند. (منبع: کارلایل و گروه مشاوره گالاگر، 2012)
7. 25 درصد از رسانه های بین المللی و مدیران بازاریابی تلفن همراه را مخرب ترین نیروی صنعت خودشان اعلام کرده اند. (منبع: ادمدیا و همکاران، 2013)
چرا در این نشست شرکت می کنند؟
1. تعریف بازاریابی تلفن همراه برای سازمان شما
2. کشف روندهای رشد برای سال 2014 و فراتر از آن
3. رویکردی نوآورانه و خلاقانه به هنر تلفن همراه
4. یادگیری توسعه برنامه های نرم افزاری کاتینگ اژ و وبسایت های تلفن همراه
5. دسترسی بیشتر به برند شما و اثربخشی از طریق تلفن همراه
6. بهترین راهکارهای شناسایی بازار تلفن همراه
7. شبکه با رهبران و کارشناسان ارشد بازاریابی تلفن همراه
8. یکپارچه سازی بازاریابی شبکه های اجتماعی و سنتی در استراتژی تلفن همراه شما
9. ارزیابی عمیق و درک ارزش افزوده تلفن همراه
10. کسب دانش کاربردی از مطالعات موردی پیشرو
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این نشست به آدرس ذیل مراجعه کنید:


http://mobilemarketingstrategiessummit.com/
منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)


 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد