شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا- نشست استراتژی های بازاریابی تلفن همراه سانفرانسیسکو 2014 در ایالت کالیفرنیا، شهر سانفرانسیسکو ایالات متحده از 11 تا 13 فوریه 2014 برگزار می شود.
به گزارش گروه ترجمه شارا، این نشست به منظور آشنایی بیشتر با استراتژی های یکپارچه تلفن همراه با میزبانی GSMI و در هتل و کلاب خاطره انگیز ماریانز برگزار می شود.
برندهای مشهور Ebay، مریوت، مایکروسافت و تامز از این نشست حمایت می کنند و سخنرانان این نشست از برجسته ترین متخصصان برندهای گوگل، ادوبی،ساب هاب، فیکسو، پینگ تلفن همراه، آرکر، تامز و سیتی، مدنیک، سیفورا، اینتوییت، تارگت، مدکلاد، وایبز،ان اف ال تلفن همراه و شرکت پیش بینی آب و هوایی انتخا شده اند.
چرا بازاریابی تلفن همراه؟
1. 91 درصد از همه شهروندان امریکایی در 7 روز هفته و 24 ساعت شبانه روز به تلفن همراه دسترسی دارند (منبع: مورگان استنلی)
2. پیش بینی شده استفاده از تلفن همراه از کامپیوتر برای اینترنت در سال 2014 پیشی می گیرد. (منبع: برچسب مایکروسافت)
3. 75 درصد از کاربران تلفن همراه از دستگاهشان برای خرید استفاده می کنند. (منبع: نیلسن)
4. 9 الی 10 درصد از جستجوهای تلفن همراه به خرید منجر می شود. (منبع: بازاریاب تلفن همراه)
5. 70 درصد از همه جستجوهای تلفن همراه در عمل در یک ساعت انجام می شود. (منبع: بازاریاب تلفن همراه)
6. در عرض 5 سال، نیمی از کاربران گوشی های هوشمند امروزی با استفاده از کیف پول تلفن همراه به عنوان روش پرداخت مورد نظر استفاده می کنند. (منبع: کارلایل و گروه مشاوره گالاگر، 2012)
7. 25 درصد از رسانه های بین المللی و مدیران بازاریابی تلفن همراه را مخرب ترین نیروی صنعت خودشان اعلام کرده اند. (منبع: ادمدیا و همکاران، 2013)
چرا در این نشست شرکت می کنند؟
1. تعریف بازاریابی تلفن همراه برای سازمان شما
2. کشف روندهای رشد برای سال 2014 و فراتر از آن
3. رویکردی نوآورانه و خلاقانه به هنر تلفن همراه
4. یادگیری توسعه برنامه های نرم افزاری کاتینگ اژ و وبسایت های تلفن همراه
5. دسترسی بیشتر به برند شما و اثربخشی از طریق تلفن همراه
6. بهترین راهکارهای شناسایی بازار تلفن همراه
7. شبکه با رهبران و کارشناسان ارشد بازاریابی تلفن همراه
8. یکپارچه سازی بازاریابی شبکه های اجتماعی و سنتی در استراتژی تلفن همراه شما
9. ارزیابی عمیق و درک ارزش افزوده تلفن همراه
10. کسب دانش کاربردی از مطالعات موردی پیشرو
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این نشست به آدرس ذیل مراجعه کنید:
http://mobilemarketingstrategiessummit.com/
منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)
|