درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 15:39   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  دانشگاه‌ها به دنبال متخصصان ارتباطات استراتژیک در بحبوحه افزایش انتقادات عمومی هستند
  تبعیض در استخدام: یافته‌های یک مطالعه جدید
  کارشناس روابط‌عمومی: واکنش بوئینگ پس از حوادث اخیر رضایت‌بخش نبود
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
  مقاومت در مقابل تغییر: چالش‌ها و اقدامات متا برای مبارزه با سوءاستفاده جنسی از کودکان
  لینکدین در حال آزمایش اشتراک صفحه شرکت پرمیوم با هوش مصنوعی برای تولید محتواست
  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر
  چرا جهان هنوز به امانوئل کانت نیاز دارد؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 8879صفحه نخست » تبلیغات و بازاریابیشنبه، 19 بهمن 1392 - 09:25
نقش روابط عمومی در آینده بسته بازاریابی محتوایی در 2014
مترجم: مریم میرعبدالحق - اگر آماده اید تا سر از بازاریابی محتوایی در بیاورید، نخست به یاد داشته باشید که بازاریابی محتوایی یک رسانه ی وابسته مؤثر و مطالبی است که در شما شبکه های خود منتشر می کنید. این بدان معنی است که شما دو کانال اضافی از رسانه ها را به کار می برید و از طریق این دو کانال اضافی دریافتی و پرداختی خواهید داشت.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، مترجم: مریم میرعبدالحق- خوش آمدید. اگر آماده اید تا سر از بازاریابی محتوایی در بیاورید، نخست به یاد داشته باشید که بازاریابی محتوایی یک رسانه ی وابسته مؤثر و مطالبی است که در شما شبکه های خود منتشر می کنید. این بدان معنی است که شما دو کانال اضافی از رسانه ها را به کار می برید و از طریق این دو کانال اضافی دریافتی و پرداختی خواهید داشت.

 

 

علامت گذاری باعث می شود که درآمدها در جنگ بازاریابی محتوایی پیروز شوند. به منظور افزایش درآمدها باید در این مبارزه پیروز شد. در هر نوع تلاشی که برای بازاریابی محتوایی انجام داده می شود، می بایست بسته رسانه ای در پشت صحنه حضور داشته باشد تا بتواند به رشد آن کمک کند. از زمان شروع تا دریافت درآمدها مدت زمان بسیاری طول می کشد.

 

با این وجود مهمترین تغییر استراتژی که باید در ذهن داشته باشید این است که اگر شما مخاطبانوفادار و بسیاری نداشته باشید، ممکن است رسانه های درآمدزا در یک شوک محتوایی بیشترین اعتبار را کسب کنند. برای لحظه ای SEO  و تجزیه و تحلیل وب را فراموش کنید و این حقیقت ساده و اما عمیق را در نظریه شوک محتوایی مارک درک کنید: نبرد بر سر جلب توجه مخاطبانی است که به اینترنت دسترسی دارند. چنانچه دیدگاهی گسترش یابد، مردم به این دیدگاه می چسبند و تنها به دانسته هایشان اعتماد می کنند.

 

در حال حاضر مشکل تغییرات بسیار بزرگ است تا چسبیدن مردم به یک رسانه ی موفق. به این معنی که اگر شما می خواهید وارد بازاریابی محتوایی شوید، نیاز به حمایت مردم، سایت ها، علامت های تجاری و خواصی دارید که در حال حاضر  مجموعه ای از مخاطبان بسیاری را تشکیل می دهند. چنانچه پول مورد نیاز را برای جذب مخاطبانی در چنین مقیاس بزرگ ندارید، بنابراین نیاز دارید تا حمایت برندهای ایجاد شده در قالب های رسانه ای را بدست آورید. شما به این برند ها نیازمند هستید تا آنها محصولات شما را در سایت های خود منتشر کنند و تا زمانی به این برندها نیاز دارید که اعتماد مجموعه ای از مخاطبان را جلب کنید به طوری که آنها با علاقه و میل فراوان به دنبال محصول شما در هر جای دیگری نیز بیایند.

 

برای مثال هنگامی که برخی افراد مانند دیوید پاگو نیویورک تایمز را ترک کرد، یک درصد از مخاطبان نیویورک تایمز که وی را دوست داشتند به دنبال او رفتند. یا هنگامی که والِت ماسبرگ محل کار خود را ترک کرد و به طور مستقل شروع به کار کرد، افرادی که به نام و قضاوت او اعتماد داشتند به دنبال وی رفتند. هنگامی که دان لیونز به هاب اِسپات پیوست و یا هنگامی که جِرِمی اُ یانگ شرکت جدیدی راه انداخت، افرادی که با دیدگاه های آنها موافق بودند، به آنها توجه کردند و بدنبال برندهای آنها رفتند. این افراد برندهای خود را داخل علامت های تجاری موفق ساختند و تا زمانی تحت حمایت این علامت های تجاری بودند که قوی شدند و توانستند حمایت مخاطبان خود را تا اندازه ای جلب کنند که برندهای دیگر نیز به آنها بپیوندند.

 

در اینجا است که نقش روابط عمومی در شوک محتوایی حتی مهم تر نیز می شود. متخصصان روابط عمومی که بهترین خدمت را به مشتریان خود می کنند به جای در نظر گرفتن توجه صرف مخاطبان، باید به مشتریان کمک کنند تا وفاداری مخاطبان موجود را افزایش دهند و مخاطبان بیشتری بدست آورند. نقش روابط عمومی در این بسته ی بازاریابی محتوایی ادامه ی حفظ منافع مخاطبانی است که بواسطه ی مشتریان خود بدست آورده اند.

 

یکی دیگر از بخش های اصلی ارایه مشاوره راهبردی درباره ی چگونگی تعامل یک برند با مخاطبان خود، کمک به دریافت بیشترین تضمین در زمینه وفاداری آنها و تقویت اعتماد کافی در مشتریان است. به این صورت که متخصصان روابط عمومی باید مهارت ارتباط برقرار کردن، انتخاب بهترین شیوه در خدمات به مشتریان و پاسخ گویی سریع در ارتباطات بحران را در مقیاس گسترده داشته باشند تا بتوانند از موقعیت های خطرناکی که هزینه بسیاری برای مخاطبان  یک نام تجاری در پی دارد، جلوگیری کند.

 

بخش عمده ای از باقی ماندن شوک محتوایی در بهبود رسانه های متعلق به شما است. در این جا است که هنوز به طور سنتی متخصصان روابط عمومی بخشی از آن نشده اند. متخصصان PR و شرکت هایی که می خواهند بهترین خدمات را به مشتریان ارائه بدهند، برای کمک به آنها باید به بهبود کیفیت محتوایی بپردازند که مشتریان و برندها ایجاد کرده اند و آن را به عنوان یک امر الزام آور برای مخاطبان موجود و جدید نیز در نظر بگیرند. گاهی اوقات این کار به صورت مشاوره استراتژیک و یا ترکیبی از تاکتیک و اجرا انجام می شود.

 

در نهایت حرفه روابط عمومی نیاز دارد تا اهمیت عرصه رسانه ها را به خوبی درک کند و در این عرصه به صورت تاکتیکی عمل کند. زیرا هیچ محتوایی بدون ترکیب و همکاری استراتژی های درآمدی، هویت داشتن و مخارج ها نمی تواند موفق باشد. اگر استراتژی بازاریابی محتوا یا استراتژی بازاریابی دیجیتال پشتوانه مالی نداشته باشد، به طور خودکار در مقابل رقیبی که پشتوانه مالی دارد، دارای محدودیت ها و ناتوانی هایی می باشد. البته به این معنا نیست که مجبور هستید یک میلیون دلار هزینه کنید تا وبلاگ شما خوانده شود. بلکه منظور آن است که شما برای رسیدن به اهداف خود، نیاز دارید تا بیشتر از حد معمول در مطالب خود سرمایه گذاری کنید.

 

 

به هر حال شوک محتوا در حال آمدن است، آیا آماده اید؟

نوشته ی : کریستوفر اِس پِن( Christopher S. Penn معاون رئیس جمهوردر صنعت بازاریابی ایلات متحده


منبع:  http://www.linkedin.com

مترجم: مریم میرعبدالحق

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظرات کاربران: 1 نظر (فعال: 1 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 0)
مرتب سازی بر حسب ( قدیمیترین | جدیدترین | بیشترین امتیاز | کمترین امتیاز | بیشترین پاسخ | کمترین پاسخ)
رشید پور
| 1392/11/19 - 22:31 |     0     0     |
نمودار را هم ترچمه می کردید!!!!


نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد