درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 12:02   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 8850صفحه نخست » پنجشنبه، 17 بهمن 1392 - 17:24
دعوت‌های گزینشی دولت از خبرنگاران
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- عدم دعوت و یا دعوت‌های گزینشی از رسانه‌ها برای پوشش برخی جلسات مهم استان کردستان در دولت دهم همیشه مورد انتقاد رسانه‌ها بود که متاسفانه شواهد و قرائن نشان می‌دهد این رویه در دولت یازدهم هم استمرار دارد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- عدم دعوت و یا دعوت‌های گزینشی از رسانه‌ها برای پوشش برخی جلسات مهم استان کردستان در دولت دهم همیشه مورد انتقاد رسانه‌ها بود که متاسفانه شواهد و قرائن نشان می‌دهد این رویه در دولت یازدهم هم استمرار دارد.

 در مصاحبه‌ای که ده روز قبل از معرفی آقای عبدالمحمد زاهدی به عنوان استاندار کردستان با وی داشتیم، خود را رسانه‌ای و از جنس اصحاب جراید معرفی کرد که این موضوع برای بنده خوشحال‌کننده بود چرا که اعتقاد داشتم وی بیشتر از هر مسئول دیگری خبرنگاران را درک می‌کند.

آقای زاهدی در این مصاحبه گفت: چون از جنس رسانه‌هاست لذا انتقادی که سازنده باشد و متوجه عملکرد شخص، نه شخصیت، باشد، می‌پذیرد چون معتقد است انتقاد سازنده مشکل‌گشا بوده و به حل مسائل و مشکلات کمک می‌کند.

 

گفته‌های استاندار فعلی کردستان در آن مصاحبه به بنده این باور را می‌داد که رویکرد دولت دهم در استان کردستان در خصوص دعوت‌های گزینشی از خبرنگاران برای پوشش جلسات و یا برگزاری جلسات بدون حضور خبرنگاران پایان می‌یابد، اما متاسفانه از زمان معارفه آقای زاهدی به عنوان استاندار کردستان تاکنون بیشتر جلسات مهم استانداری بدون حضور خبرنگاران برگزار شده است.

 

نکته جالب توجه این است که روابط عمومی استانداری هم در جریان دعوت از خبرنگاران و حتی برگزاری جلسات قرار ندارند و اظهار بی‌اطلاعی کرده‌اند.

 

به همین دلیل ذکر چند نکته یادآوری لازم است؛

1. جناب آقای زاهدی استاندار محترم؛ آگاهی بخشی به جامعه به صورت شفاف و به موقع از وظایف و رسالت خطیر خبرنگاران و رسانه‌ها بشمار می‌آید و تلاش می‌شود جز واقعیت‌ها چیز دیگری به مردم اطلاع‌رسانی نشود.

 

2. رسانه‌ها رکن چهارم دموکراسی هستند و به چشم بینا و گوش شنوای جامعه شهرت دارند لذا هر آنچه را که می‌بینند و می‌شنوند برای بررسی و پیگیری به مسئولان انتقال می‌دهند.

 

3. البته ذکر این نکته در این مقوله جای دارد که برخی از مدیران به معجزه میکروفون و دوربین اعتقاد ویژه‌ای دارند و اهالی مطبوعات و رسانه‌ها در فضای مجازی از نظر این مدیران در حاشیه قرار دارند اما به نظر نمی‌رسد آقای استاندار که خود از جنس رسانه مکتوب و نوشتاری است، چنین تفکری داشته باشند پس لازم است آقای زاهدی خود این موضوع را پیگیری نمایند تا از تمامی رسانه‌ها در جلسات دعوت نمایند.

 

4. رعایت انصاف و عدالت در بین خبرنگاران اعم از دعوت آنان برای پوشش برنامه و یا حمایت‌های مختلف الزامی است.

 

5. خبرنگاران نامحرم نیستند و هدف آنان تنها بازتاب دستاوردها و تصمیمات جلسات به مردم است لذا می‌طلبد در جلساتی که علنی و به منظور اتخاذ تصمیماتی برای رفع مشکلات مردم برگزار می‌شود، از همه خبرنگاران دعوت شود.

 

6. اگر نقد و انتقادی به مسئولی می‌شود در راستای اصلاح امور بوده و هدف دیگری در آن دخیل نیست، لذا نباید با عینک بدبینی به خبرنگاران و رسانه‌ها نگاه کرد.

 

7. اصحاب رسانه استان کردستان به عینه ثابت کرده‌اند که جز دفاع از نظام و مصالح کشور، ایفای نقش پل ارتباطی بین مسئولان و مردم، تلاش برای اعتمادسازی بیشتر مردم به نظام اسلامی و همچنین مقابله با اقدامات ضدایرانی رسانه‌های بیگانه، چیز دیگری را دنبال نخواهند کرد.

 

امید می‌رود استاندار محترم به عنوان نماینده عالی دولت تدبیر و امید در استان کردستان، تدبیری بیاندیشند تا منبعد چنین اتفاقی در زمینه عدم دعوت خبرنگاران و یا دعوت‌های گزینشی برای پوشش جلسات تکرار نشود.

منبع: فارس

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد