درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 14:26   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 8798صفحه نخست » سه شنبه، 15 بهمن 1392 - 10:30
26 بهمن لغایت 7اسفند مهلت دریافت مدارک خبرنگاران
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- اداره روابط عمومی شهرداری تهران اعلام کرد خبرنگارانی که به هر دلیلی موفق به دریافت آرم طرح ترافیک نشده اند از تاریخ " 26 بهمن لغایت 7 اسفندماه " به مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران (روابط عمومی) مراجعه کنند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  اداره روابط عمومی شهرداری تهران اعلام کرد خبرنگارانی که به هر دلیلی موفق به دریافت آرم طرح ترافیک نشده اند از تاریخ " 26 بهمن لغایت 7 اسفندماه " به مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران (روابط عمومی) مراجعه کنند.


به گزارش شارا، مطابق هر سال سهمیه خبرنگاران به رسانه‌های آنها اعلام شده است و ارسال اسامی منوط به تایید مدیران مسئول رسانه هاست. در عین حال خبرنگاران رسانه های گروهی، مطبوعات، خبرگزاری ها و روزنامه ها که به هر دلیلی موفق به دریافت آرم طرح ترافیک نشده اند و یا در سهمیه ارگان مربوط به خود لحاظ نشده اند، می توانند از روز شنبه 26 بهمن ماه به مدت ده روز کاری به مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران واقع در چهارراه فرمانیه مراجعه کنند .


فلسفه ایجاد محدوده طرح ترافیک، تردد کمتر به مناطقی است که آلودگی هوا در آنها بیشتر است، اما متاسفانه هر سال بر تعداد درخواست کنندگان آرم طرح ترافیک برای ورود به محدوده تعیین شده افزوده می شود ، لذا با تصویب شورای عالی ترافیک سهمیه سالانه طرح ترافیک93 چهل درصد نسبت به سال گذشته کاهش یافته و  در عوض به سهمیه روزانه و هفتگی افزوده شده است .


بنا بر تصویب شورای عالی ترافیک تعداد مجوزهای آرم طرح ترافیک همانند سال های گذشته 98 هزار 200 فقره بوده اما با توجه به نیاز شهروندان برای تردد در این محدوده از سهمیه سالانه تمامی سهمیه بگیران کاسته شده و به سهمیه روزانه و هفتگی افزوده شده است. به طوری که سهمیه 15 هزار آرم روزانه و هفتگی به 40 هزار آرم روزانه و هفتگی در سال 93 افزایش خواهد یافت .


با توجه به اینکه تعداد آرم ها محدود بوده و تقاضا بسیار زیاد است، تلاش می شود ،آن دسته از خبرنگارانی که خبرنگار بودنشان محرز شود، از امتیاز دریافت آرم طرح ترافیک بهرمند شوند .


به گزارش شهرنوشت محل مراجعه خبرنگاران به آدرس خیابان شهید لواسانی (فرمانیه) نرسیده به چهارراه فرمانیه ، بعد از سازمان کشتیرانی، پلاک 9 طبقه 4 مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد