درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 03:08   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 8772صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیسه شنبه، 15 بهمن 1392 - 07:59
روابط عمومی یکپارچه و کاربرد آن در نیل به اهداف سازمان
جواد نصیریان :کارشناس ارتباط با رسانه های بانک صنعت و معدن - شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- روابط عمومی یکپارچه را یکپارچه سازی تمامی فعالیت های سازمان در رابطه با مخاطبان و ذینفعان تعریف کرده اند که این امر موجب می شود تا به جهت گیری این فعالیت ها در راستای اهداف از پیش تعیین شده اطمینان پیدا کنیم.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- روابط عمومی یکپارچه را یکپارچه سازی تمامی فعالیت های سازمان در رابطه با مخاطبان و ذینفعان تعریف کرده اند که این امر موجب می شود تا به جهت گیری این فعالیت ها در راستای اهداف از پیش تعیین شده اطمینان پیدا کنیم.


روابط عمومی یکپارچه دارای دو ویژگی است:
1- استفاده مناسب و ترکیبی از ابزارها، عناصر، رسانه ها و تاکتیک های ارتباطی.
2- یکپارچه سازی پیام ها و کارکردهای متنوع ارتباطی ، یعنی انتقال و دریافت پیام ها با هدف ایجاد تلقی واحد در مخاطب به صورت منسجم و به عبارت دیگر انتقال یک تصویر وصدای واحد به وسیله تمامی کارکردهای ارتباطی برای موقعیت گذاری مؤسسه به روش انسجام یافته و سیستمیک.


دربیانی دیگر: «روابط عمومی یکپارچه روابط عمومی ترکیبی است که امکان شبکه ای کردن همه ظرفیت های متمرکز و پراکنده روابط عمومی را که منجربه تقویت و توسعه ارتباط با اعضاء ، سهامداران و مشتریان می شود فراهم می کند ».


یک سازمان خودمجموعه ای است از عوامل به هم پیوسته که دریک کنش متقابل به سوی اهداف از پیش تعیین شده حرکت می کند و تا هنگامی می تواند این فرایند را ادامه دهد که بتواند همبستگی درونی خود را حفظ کند و حفظ همبستگی درونی نیازمند داشتن الگوی اندیشه ای واحد است که در حقیقت سمت وسوی حرکت سازمان را تعیین کرده و به اعضاء آن نوعی تلقی از خویش  می بخشد.


اما آنچه که به این هویت موجودیت می دهد تصویری است که برافکار عمومی منعکس  می گردد و موجب جهت گیری اجتماعی و نوعی پذیرش نسبت به آن  می گردد.


از این رواست که هر عضو یک سازمان باید به تمامی اهداف و شعارهای سازمان را به نمایش گذاشته و در مجموع در یک همبستگی سازمانی منشوری از تصاویر همگن در برابر دیدگان جامعه نهاده شود. و از این طریق است که راه سازمان در مسیر دستیابی به اهداف و آرمانهایش هموار می گردد و می توان مطمئن بود که این مجموعه به سمت و سوی درستی حرکت می کند.


برای تحقق این امر دستیابی به سخت افزارها و نرم افزارهای روابط عمومی نوین از سوئی و به کارگیری نیروهای متخصص از سوی دیگر امری ناگزیر است ، زیرا تکیه بر شیوه ها و ابزارهای و منسوخ و داشتن کارکردی انفعالی نتیجه چندانی به دنبال نخواهد داشت.

جواد نصیریان کارشناس ارتباط با رسانه های بانک صنعت و معدن
 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد