درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 20:24   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 8766صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعییکشنبه، 13 بهمن 1392 - 13:45
برترین سایت های خبری ایران بر اساس الگوی سئو پی آر
جوئل لی دن که همه او را با نام پدر علم سئو پی آر می شناسند، اصولی را برای شناسایی برترین سایت ها در اینترنت مشخص کرده است. این شاخص ها که تعداد زیادی از آنها در نرم افزارهای تخصصی گردآوری شده اند می توانند فعالیت های سایت های مختلف را در دوره های زمانی مشخص ارائه کنند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، عادل میرشاهی (مشاور سئو پی آر)- جوئل لی دن که همه او را با نام پدر علم سئو پی آر می شناسند، اصولی را برای شناسایی برترین سایت ها در اینترنت مشخص کرده است. این شاخص ها که تعداد زیادی از آنها در نرم افزارهای تخصصی گردآوری شده اند می توانند فعالیت های سایت های مختلف را در دوره های زمانی مشخص ارائه کنند.

 

بر این اساس، سایت هایی که در این شاخص ها بتوانند امتیاز بیشتری را کسب کنند، توانسته اند مخاطبان بیشتری را به سوی خود جذب کرده و موفقیت بیشتری را در فضای مجازی به دست آورده باشند.

 

در این نوشتار بر اساس آمارهای بدست آمده از این نرم افزارها، 10 سایت خبری برتر کشور را در سه بازه زمانی کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت ارائه می کنیم. در صورت تمایل می توانید صنف خود را برای ارزیابی به شارا معرفی کنید تا این ارزیابی در مورد صنف شما نیز منتشر شود.

 

گفتنی است هیچ سایت خبری در ایران نمره کامل سئو پی آر را نمی گیرد و این طبقه بندی صرفا ارزیابی نسبی است.

 

·        10سایت خبری برتر ایران در بازه زمانی کوتاه مدت بر اساس شاخص های سئو پی آر

1.      سایت خبری خبرآنلاین

2.      سایت خبری شهرخبر

3.      سایت خبری جنگ خبر

4.      سایت خبری روزنامه خبر جنوب

5.      سایت خبری خبرگزاری فارس

6.       سایت خبری ایران خبر

7.      سایت خبری شبکه خبر صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران

8.      سایت خبری روزنامه خبر ورزشی

9.      سایت خبری خبرگزاری مهر

10.  سایت خبری میزان خبر

 

·        10سایت خبری برتر ایران در بازه زمانی میان مدت بر اساس شاخص های سئو پی آر

1.      سایت خبری خبرآنلاین

2.      سایت خبری شهر خبر

3.      سایت خبری خبرگزاری فارس

4.      سایت خبری آفتاب نیوز

5.      سایت خبری جهان نیوز

6.       سایت خبری خبر دات کام

7.      سایت خبری تابناک

8.      سایت خبری فردا نیوز

9.      سایت خبری خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران (ایرنا)

10.   سایت خبری شبکه خبر صدا

 

·        10 سایت خبری برتر ایران در بازه زمانی بلند مدت بر اساس شاخص های سئو پی آر

1.     سایت خبری خبرآ آن  آنلاین

2.     سایت خبری خبرگزاری فارس

3.     سایت خبری شهر خبر

4.     سایت خبری آفتاب نیوز

5.     سایت خبری تابناک

6.     سایت خبری فردا نیوز

7.     سایت خبری جهان نیوز

8.     سایت خبری خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا)

9.     سایت خبری  روزنامه خبر ورزشی

10.      سایت خبری شبکه خبر صدا و سیما

 

در مقایسه ارائه شده، جامعه آماری از میان تمام سایت خبری های کشور به عمل آمده  و کار مقایسه بدون اعمال نظر شخصی و تنها توسط نرم افزارهای سئو پی آر اجرا شده است.

در صورتی که سایت خبری های مذکور بخواهند در رده بندی در مقابل رقبای خودشان پیشرفت کنند، باید اصول سئو پی آر را که در شارا، مندرج شده، به دقت مطالعه و تغییرات لازم را برای بهینه سازی سایت سایت خبری شان اعمال کنند.

 

گفتنی است که پس از مارس 2012، اعمال سئو بر روی سایت نتایج عکس می دهد و شرکت ها و سازمان ها بایستی به شدت مراقبل تبلیغات موسسات سئو برای بهینه سازی سایت هایشان باشند. همچنین در این طبقه بندی مراد از کوتاه مدت فعالیت 2 ماهه سایت، میان مدت فعالیت 4 ماهه و بلند مدت فعالیت 6 الی 10 ماهه سایت است.

 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظرات کاربران: 2 نظر (فعال: 2 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 0)
مرتب سازی بر حسب ( قدیمیترین | جدیدترین | بیشترین امتیاز | کمترین امتیاز | بیشترین پاسخ | کمترین پاسخ)
بی نام
| 1392/11/13 - 20:49 |     1     0     |
این تیپ اخبارتان واقعا ابتکار جالبی است. من توصیه می کنم این را به صورت یک روال درآورید. هیچ نهادی این کار را انجام نمی دهد و شما اولین هستید. اگر همین کار را خوب انجام دهید می توانید موفقیت های خوبی کسب کنید.
فقط کاش شاخص های ارزیابی تان را هم به طور مشخص درج می کردید!!!!!

ملکی
| 1392/11/16 - 07:46 |     0     0     |
من هم موافقم. کار جدیدی در روابط عمومی ایران انجام دادید. نه جشنواره برگزار کردید و نه هزینه ای. اما کار قویست. فقط معیارها را مشخص کنید که بدانیم چرا هفتم شدیم.
اگر بتوانید مرتبا این کار را انجام دهید و بازه های زمانی را هم مشخص تر مطرح کنید بهتر می شود.


نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد