درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 03:08   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 8757صفحه نخست » آموزش روابط عمومییکشنبه، 13 بهمن 1392 - 06:06
نکاتی برای ساخت فهرستی کامل از پخش رسانه ای
با همه سر و صداهای دیجیتال – توییتر، فیسبوک، گوگل پلاس، رسانه های اجتماعی ویژه آنلاین ارتباطاتی و بسیاری دیگر- برای متخصصان روابط عمومی دیجیتال انجام کمک رسانی به یک مشتری بسیار دشوار است که بداند از کجا باید شروع کند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، گاسی گری، مترجم: عادل میرشاهی (سردبیر شارا)- با همه سر و صداهای دیجیتال – توییتر، فیسبوک، گوگل پلاس، رسانه های اجتماعی ویژه آنلاین ارتباطاتی و بسیاری دیگر- برای متخصصان روابط عمومی دیجیتال انجام کمک رسانی به یک مشتری بسیار دشوار است که بداند از کجا باید شروع کند. کار خوبی است که فهرستی بسیار هدفمند ایجاد کنید که بتواند محلی مناسب برای ارائه محتوا و اقناع مخاطبان مهیا کند. این هم تمرین خوبی برای یافتن بهترین اطلاعات تماس است و روشی را برای هریک از خروجی های رسانه ها ترجیح می دهد.

 

اگر شما یک پایگاه داده رسانه ای دارید، می توانید از اینجا شروع کنید. اما چگونه می توانید پایگاه داده خود را به گونه ای موثر سازماندهی کنید؟ آیا همه اطلاعات صحیحی را در اختیار دارید؟ آیا راه بهتر فیلتر است یا نتایج باید طبقه بندی شوند؟ چگونه به اطلاعات خارج از پایگاه داده دست پیدا می کنید؟

در اینجا نکاتی ارائه شده که که برای ساخت فهرست رسانه ای کامل به شما کمک می کند:

 

جستجوی خود را شروع کنید و اطلاعات خود را سازمان دهید

شما می توانید با جستجوی پایه ای با سیژن یا هر پایگاه داده دیگری که به آن دسترسی دارید شروع کنید. مهم است که ایمیل های تماس را پیدا کنید و نه اینکه تنها ایمیل های رسانه های عمومی را از سایت بردارید. شما احتمالا جوابی از ایمیل info@websitename.com دریافت نمی کنید چراکه این ایمیل متعلق به ویراستار یا نویسنده واقعی سایت نیست.

 

آیا شما به دنبال پوشش در یک منطقه جغرافیایی خاص هستید؟ اگر چنین است، وارد منطقه تعیین شده شوید. برای زیر مجموعه شما، باید قادر باشید یک جستجوی معمولی را انجام دهید و یا اینکه ممکن است لازم باشد چند باکس را علامت بزنید و چند گزینه را انتخاب نمایید. با این کار چیزی را انتخاب می کنید که حس بیشتری از نوع مقاله یا رسانه ای که سعی می کنید پوشش داده شود، به دست می آورید.

 

فیلتر کردن و مرتب کردن

شما احتمالا هزاران نتیجه را دریافت می کنید. فیلتر ها و مرتب کردن ها بهترین دوستان شما هستند. از هر یک از فیلترهای در دسترس استفاده کنید تا نتایج جستجویتان محدود شود: نوع رسانه، عناوین یا یک متن جستجو برای کلمات کلیدی ویژه. برای مثال: ممکن است شما جویای وبسایت های حوزه سلامت باشید، اما به طور ویژه روی یوگا تمرکز کرده اید. بنابراین یوگا را به همراه سلامت جستجو کنید تا نتایج محدودتری را دریافت کنید.

 

نیاز به محدود سازی بیشتری دارید؟ یک عامل مهم روابط عمومی دریافت پوشش در سایتی است که ترافیک قابل توجهی به آن وارد می شود. در هر دو صورت در بانک اطلاعاتی شما و یا یک صفحه گسترده اکسل که برون ریزی شده، نوع ترافیک یا اطلاعات رتبه بندی از بالا به پایین طبقه بندی و مرتب می شود. می توانید بی خیال سایت هایی شوید که حجم جستجوی قابل توجهی را به اندازه ای که شما نیاز دارید، ندارند.

 

هر ستونی را که نیاز ندارید حذف کنید و مطمئن شوید که اطلاعات زیر را در فهرست خود وارد کرده اید:

1.      اطلاعات ترافیک و رتبه بندی

2.      یک نام برای تماس

3.      یک ایمیل برای تماس (ایمیل رسمی INFO نباشد.)

4.      نام رسانه

5.      آدرس URL

 

یافتن اطلاعات افراد خارج از پایگاه داده

اگر شما در یافتن آدرس صحیح ایمیل یا اطلاعات تماس یک شخص متوقف شدید، راه هایی برای یافتن اطلاعات رسانه پایگاه داده وجود دارد. وب سایت هدف را به طور دستی پیدا کنید تا ببنید که در صورت امکان اطلاعات تماس را درون آن پیدا کنید. آیا یک اکانت توییتر دارید؟ برای سازمان های غیر معمولی نیست که از طریق توییتر بخواهید که اطلاعات شخصی را که سعی می کنید با او تماس بگیرید را به شما بدهند. فراموش نکنید که توضیح دهید که به چه دلیل نیاز دارید که به این شخص برسید. اگر نام او را دارید و ایمیل او را ندارید، می توانید از جستجوی ساده گوگل نیز استفاده کنید.

از گوگل آلرت، تویالرت و آر اس اس و سایر فرصت ها استفاده کنید.

 

تا جائیکه می توانید به دنبال اطلاعات تماس پایگاه داده رسانه ای بگردید، شما می توانید از رسانه های جدید در این زمینه استفاده کنید. می توانید از گوگل کلمات کلیدی تان را جستجو کنید یا گوگل نیوز را بخوانید و اخباری که در مورد موضوعتان نوشته شده را مرور کنید. این ها باعث می شود که در صورتی که بخواهید رسانه مورد نظر را برای انتشار موضوعتان اقناع کنید، بتوانید با بهره گیری از این داده ها اقناع بهتری را انجام دهید و همه این ها زمانی انجام می شود که شما توانسته باشید ارتباط مطلوبی مبتنی بر اطلاعات با شخصی که می خواهید او را اقناع کنید از طریق ایمیل برقرار کرده باشید یا اگر شما دوست دارید می توانید به طور خودکار هشدارهای گوگل، توییتر و آر اس اس را دریافت کنید و این کارها را در این یادداشت یاد می گیرید.

 

برای جمع بندی: فهرستی خوب و تصفیه شده ایجاد کنید که به خوبی مخاطبان پایه ای تان را با کلمات کلیدی ویژه در خود گنجانده باشد. مطمئن شوید که اطلاعات ضروری در آن فهرست قرار گیرد: نام صاحب تماس، ایمیل تماس، نام رسانه، URL و هر گونه اطلاعات لازم در خصوص ترافیک و رتبه سایت که می توانید آن را به دست آورید. شما همچنین می توانید به فهرست خود مواردی را که در طول مسیر با آنها برخورد می کنید، بیافزایید. اگر شما علاقه مند به انجام این اقدامات هستید، می توانید از اطلاعات بیشتری در این خصوص که در سایت شارا ترجمه شده است استفاده کنید.

 

منبع: http://relevance.com/blog/tips-constructing-perfect-media-outreach-list/

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد