درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 16:28   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 8734صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیجمعه، 11 بهمن 1392 - 10:45
مدیریت حرفه ای در روابط عمومی
قربانعلی تنگ شیر نائب رئیس انجمن متخصصان روابط عمومی - نگاهی به الگوی توسعه کشورهای ثروتمند و موفق جهان و سرمایه گذاری کلان و زیربنایی ایشان در آموزش به خوبی اهمیت و جایگاه حوزه آموزش را نمایان می سازد. در دنیای امروز سعادت بشری و توفیق ملل کشورهای جهان، در گرو آینده اندیشی در حوزه آموزش و سرمایه گذاری بلندمدت روی توسعه و توانمندی سازی انسان به خصوص در حوزه ارتباطات و روابط عمومی است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- نگاهی به الگوی توسعه کشورهای ثروتمند و موفق جهان و سرمایه گذاری کلان و زیربنایی ایشان در آموزش به خوبی اهمیت و جایگاه حوزه آموزش را نمایان می سازد. در دنیای امروز سعادت بشری و توفیق ملل کشورهای جهان، در گرو آینده اندیشی در حوزه آموزش و سرمایه گذاری بلندمدت روی توسعه و توانمندی سازی انسان به خصوص در حوزه ارتباطات و روابط عمومی است.


انجمن روایط عمومی آمریکا در سال 2000 هدف خود را تعیین روابط عمومی به عنوان ( بخش ضروری از مدیریت رده بالای سازمان) بیان کرد و بدین گونه جایگاه متخصصان روابط عمومی را به پست های مدیریتی ارتقا داد.


صاحب نظران عقیده دارند که کارگزاران روابط عمومی باید دارای مهارت های مدیریتی باشند. در دهه های اخیر به دلیل گرایش زیاد به داشتن تخصص و پاسخگویی بیشتر در روابط عمومی، متخصصان و صاحبنظران پیشنهاد کرده اند که روابط عمومی به عنوان وظیفه مدیریت تعیین شود البته متخصصان روابط عمومی برای انجام وظایف مدیریتی باید از مهارت های تخصصی لازم برخوردار باشند، تا بتوانند مسئولیت تصمیم گیری های را در سازمان به عهده بگیرند.


برای داشتن مدیریت حرفه ای در روابط عمومی باید به موارد زیر توجه خاص نمود باید درس مدیریت روابط عمومی در درس های دوره کارشناسی گنجانده شود درس مدیریت روابط عمومی باید فنون و مهارت های خاص مدیریت را مورد تاکید قرار دهد. این آموزش زمینه تصمیم گیری راهبردی و به کار بستن مهارت های مدیریتی را ایجاد کنند.


باید دانشجویان روابط عمومی بدانند که فقدان صلاحیت های مدیریتی تاثیر منفی و دراز مدت روی پیشرفت آنها باقی می گذارند. بهتر است همه دست اندرکاران این امر قبل از ورود فارغ التحصیلان روابط عمومی به بازار کار میزان مهارت های مدیریتی آنان را مورد بررسی قرار دهند.

درس مدیریت روابط عمومی باید فنون و مهارت های خاص مدیریت را مورد تاکید قرار دهد. در حالی که فارغ التحصیلان روابط عمومی فاقد مهارت های مدیریتی هستند. هنوز این افراد در زمینه مهارت های نوشتاری نیز دچار مشکل می باشند.


باید در مدیریت روابط عمومی تعهد، تخصص، تجربه و امکانات به خوبی دیده شوند. گفته می شود مدیران موفق آینده، مدیرانی هستند که ارتباطات قوی داشته باشند. بنابراین یکی از ضعف های ما داشتن مدیرانی است که مفهوم ارتباطات را به درستی درک نمی کنند یا اینکه توانایی تقسیم کار ندارند. در خیلی از حوزه کارآیی و بهره وری نرخ مطلوبی ندارد و بخش اعظم این ناکارآیی به ضعف مدیریتی روابط عمومی ها باز می گردد.
 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  چالش بازاریابی: از رقبا پیشی بگیرید


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  کریستوفر بلر، ترول لیبرال، علیرغم سرکوب فیس‌بوک و هوش مصنوعی، به پیشروی خود ادامه می‌دهد


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  تأثیر شگفت‌انگیز هوش مصنوعی در آینده شغل روابط‌عمومی


  چرا فرهنگ‌سازی منجر به نتایج می‌شود: توصیه‌هایی از کارآفرینان


  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد