درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 9 خرداد 1403 - 04:32   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد

  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


ادامه ادامه مطلب سه

رئیس هوش مصنوعی متا می‌گوید مدل‌های زبان بزرگ به هوش انسان نمی‌رسند

  رئیس هوش مصنوعی متا می‌گوید مدل‌های زبان بزرگ به هوش انسان نمی‌رسند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند
  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد
  هوش مصنوعی صنعت بزرگسالان را تکان می‌دهد، اما برخی سازندگان نگران فرار مخاطبان هستند
  طوفان رسانه‌ای چیست؟
  جستجوی هوش مصنوعی گوگل خشم آنلاین را برمی‌انگیزد
  سه نکته برای بازسازی گذشته خود
  چرا ثبات در بازاریابی ویدیویی و تناسب اندام مهم است؟
  ارتباطات بحران: وجه اشتراک جنجال‌های تبلیغاتی اپل، بامبل و سوئل
  قطعی بینگ نشان می‌دهد که جستجوی گوگل چقدر واقعاً رقیب کمی دارد
  چگونه تیم روابط‌عمومی می‌تواند به شما در متعادل کردن رشد و فرهنگ شاد کمک کند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 8690صفحه نخست » سه شنبه، 8 بهمن 1392 - 12:03
مرکز ارتباطات مردمی شهرداری می‌تواند مانع بروز تخلفات شود
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- رویکرد شورای شهر بر تقویت روابط عمومی و مرکز 137 است اما از طرفی نباید باورمان شود که وقتی حجم کار بالا است و فعالیت‌های زیادی انجام می‌شود، قصورات و اشتباهات نادیده گرفته شود.
  

به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی شهرداری مشهد، حجت‌الاسلام مجید فاطمی در بازدید از مرکز ارتباطات مردمی شهرداری 137 اظهار کرد: باید بپذیریم در هر نهاد و سازمانی، مشکلات و اشتباهاتی وجود دارد که با پذیرش آنها در راستای رفع آن مشکلات اقدام شود و در این زمینه روابط عمومی و مرکز 137 نباید توجیه‌گر اشتباهات موجود باشد.


وی ادامه داد: رویکرد شورای شهر بر تقویت روابط عمومی و مرکز 137 است اما از طرفی نباید باورمان شود که وقتی حجم کار بالا است و فعالیت‌های زیادی انجام می‌شود، قصورات و اشتباهات نادیده گرفته شود.


عضو شورای اسلامی شهر مشهد با طرح این سوال که آیا برای پاسخ گویی به سوال مردم در خصوص عملکرد یک مسوول یا مدیر شهری چاره‌ای اندیشیده شده یا راهکاری دنبال می‌شود، گفت: اگر ضعفی وجود داشت باید پذیرفته شود و با شهامت، اشتباهات در برخی موارد بیان شود.


فاطمی به انجام برخی تخلفات از سوی کارکنان اشاره کرد و افزود: در این زمینه هم مرکز 137 می‌تواند با انعکاس صحبت ‌ای مردمی مانع از بروز تخلفات شود.


وی همچنین بر ضرورت راه‌اندازی سامانه ی پاسخ گویی در شورای شهر مشهد تاکید کرد و گفت: معتقدم هر چه مرکز 137 از شهرداری فاصله بگیرد و متصل به این مجموعه نباشد، برکات بیشتر و موفقیت‌های گسترده‌تری دریافت می‌کند.


این عضو شورای شهر مرکز 137 را چشم شهرداری خواند و گفت: با نظارت مرکز 137 بر نحوه ی عملکرد همه ی کارکنان شهرداری،‌ آنها می‌دانند کوچک ترین تخلفی از دید ناظران مغفول نمی‌ماند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اضطراب محل کار: بینش و استراتژی‌ها برای غلبه بر آن


  هوش مصنوعی مولد، برنامه‌نویسی کامپیوتر کوانتومی را متحول می‌کند


  نکاتی برای تصمیم‌گیری استراتژیک در شرایط عدم اطمینان


  هوش مصنوعی مولد، برنامه‌نویسی کامپیوتر کوانتومی را متحول می‌کند


  هم‌افزایی روابط‌عمومی‌های صنعت بیمه برای توسعه فرهنگ پذیری خدمات بیمه در جامعه


  آیا نظرسنجی‌های رضایت مشتری دقیق هستند؟


  استراتژی‌های تصمیم‌گیری: 4 گام برای موفقیت


  قطعی بینگ نشان می‌دهد که جستجوی گوگل چقدر واقعاً رقیب کمی دارد


  چگونه تیم روابط‌عمومی می‌تواند به شما در متعادل کردن رشد و فرهنگ شاد کمک کند؟


  ممنوع کردن بچه‌ها از رسانه‌های اجتماعی راه‌حل نیست - این افراد بالای 60 سال هستند که باید اینترنت را ترک کنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد