درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 11 خرداد 1403 - 18:06   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی

  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان
  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 8690صفحه نخست » سه شنبه، 8 بهمن 1392 - 12:03
مرکز ارتباطات مردمی شهرداری می‌تواند مانع بروز تخلفات شود
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- رویکرد شورای شهر بر تقویت روابط عمومی و مرکز 137 است اما از طرفی نباید باورمان شود که وقتی حجم کار بالا است و فعالیت‌های زیادی انجام می‌شود، قصورات و اشتباهات نادیده گرفته شود.
  

به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی شهرداری مشهد، حجت‌الاسلام مجید فاطمی در بازدید از مرکز ارتباطات مردمی شهرداری 137 اظهار کرد: باید بپذیریم در هر نهاد و سازمانی، مشکلات و اشتباهاتی وجود دارد که با پذیرش آنها در راستای رفع آن مشکلات اقدام شود و در این زمینه روابط عمومی و مرکز 137 نباید توجیه‌گر اشتباهات موجود باشد.


وی ادامه داد: رویکرد شورای شهر بر تقویت روابط عمومی و مرکز 137 است اما از طرفی نباید باورمان شود که وقتی حجم کار بالا است و فعالیت‌های زیادی انجام می‌شود، قصورات و اشتباهات نادیده گرفته شود.


عضو شورای اسلامی شهر مشهد با طرح این سوال که آیا برای پاسخ گویی به سوال مردم در خصوص عملکرد یک مسوول یا مدیر شهری چاره‌ای اندیشیده شده یا راهکاری دنبال می‌شود، گفت: اگر ضعفی وجود داشت باید پذیرفته شود و با شهامت، اشتباهات در برخی موارد بیان شود.


فاطمی به انجام برخی تخلفات از سوی کارکنان اشاره کرد و افزود: در این زمینه هم مرکز 137 می‌تواند با انعکاس صحبت ‌ای مردمی مانع از بروز تخلفات شود.


وی همچنین بر ضرورت راه‌اندازی سامانه ی پاسخ گویی در شورای شهر مشهد تاکید کرد و گفت: معتقدم هر چه مرکز 137 از شهرداری فاصله بگیرد و متصل به این مجموعه نباشد، برکات بیشتر و موفقیت‌های گسترده‌تری دریافت می‌کند.


این عضو شورای شهر مرکز 137 را چشم شهرداری خواند و گفت: با نظارت مرکز 137 بر نحوه ی عملکرد همه ی کارکنان شهرداری،‌ آنها می‌دانند کوچک ترین تخلفی از دید ناظران مغفول نمی‌ماند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد