درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 26 خرداد 1403 - 23:04   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 8641صفحه نخست » خبر یکیکشنبه، 6 بهمن 1392 - 13:25
بازار تبلیغات همراه امسال به ۱۸ میلیارد دلار می‌‏رسد
برآوردهای گارتنر نشان می‌‏دهد جهانیان در سال ۲۰۱۴ حدود ۱۸ میلیارد دلار در بازار تبلیغات همراه هزینه خواهند کرد. گارتنر این رقم را برای سال ۲۰۱۳ حدود ۱. ۱۳ میلیارد دلار اعلام کرده بود. پیش‏ بینی تحلیل‏گران همچنین حکایت از آن دارد که این بازار تا سال ۲۰۱۷ به ۹. ۴۱ میلیارد دلار می‌‏رسد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- شرکت پژوهشی گارتنر اعلام کرده است بازار تبلیغات همراه در سال ۲۰۱۴ به ۱۸ میلیارد دلار خواهد رسید.


برآوردهای گارتنر نشان می‌‏دهد جهانیان در سال ۲۰۱۴ حدود ۱۸ میلیارد دلار در بازار تبلیغات همراه هزینه خواهند کرد. گارتنر این رقم را برای سال ۲۰۱۳ حدود ۱. ۱۳ میلیارد دلار اعلام کرده بود. پیش‏ بینی تحلیل‏گران همچنین حکایت از آن دارد که این بازار تا سال ۲۰۱۷ به ۹. ۴۱ میلیارد دلار می‌‏رسد.


استفانی باقداساریان، یکی از مدیران بخش‏ پژوهش ‏های گارتنر درباره روند آینده بازار تبلیغات همراه گفته است: در یکی دو سال آینده هزینه‏ کرد‌ها در بازار تبلیغات همراه رشد کندی خواهد داشت و علت آن این است که در بازار فضاهای تبلیغاتی در ابزارهای همراه، عرضه بر تقاضا پیشی خواهد گرفت. اما در سال ‏های بین ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۷ شرایط حاکم بر بازار رشد بیشتری به تبلیغات همراه خواهد داد. ادغام شرکت‏ های عرضه ‏کننده خدمات تبلیغاتی و استفاده از فناوری‏ های جدید برای پیدا کردن گروه هدف تبلیغات از جمله دلایلی است که به رشد این بازار کمک خواهد کرد.


تحلیل‏گران گارتنر معتقدند امسال بازار تبلیغات همراه در همه بخش‏ های جهان رشد خواهد یافت. با این همه رشد این بازار در آمریکای شمالی بیش از سایر نقاط جهان خواهد بود. اروپای غربی نیز در این بازار عملکردی مشابه آمریکای شمالی خواهد داشت. ژاپن و کشورهای آسیایی حوزه اقیانوس آرام در سال‏ های بین ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۷ رشد کندتری را در این بازار تجربه خواهند کرد. گارتنر معتقد است بازار تبلیغات همراه در این کشور‌ها بیش از سایر بخش‏ های جهان به حد اشباع رسیده است. تحلیل‏گران این شرکت از چین و هند به عنوان کشورهایی یاد کرده ‏اند که در سال‏ های آینده رشد زیادی را در این بازار تجربه خواهند کرد. افزایش طبقه متوسط در این دو کشور باعث خواهد شد توجه برندهای محلی و جهانی به این کشور‌ها افزایش یابد. این بازار در کشورهای آمریکای لاتین، اروپای شرقی، خاورمیانه و آفریقا نیز رشد قابل توجهی خواهد داشت، بطوری که از سال ۲۰۱۵ به بعد نرخ رشد این بازار در این کشور‌ها بیشتر از متوسط رشد جهانی خواهد بود.

 همکاران سیستم

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد