درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 16:42   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 8621صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 6 بهمن 1392 - 06:56
روابط عمومی، کانون را در معرض افکار عمومی قرار دهد
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- "علیرضا حاجیان‌زاده گفت: "اطلاع رسانی مناسب، دقیق و صادقانه، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را در معرض دید افکار عمومی قرار می‌دهد و در جامعه‌ی مخاطبان ایجاد نشاط می‌کند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- "علیرضا حاجیان‌زاده گفت: "اطلاع رسانی مناسب، دقیق و صادقانه، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را در معرض دید افکار عمومی قرار می‌دهد و در جامعه‌ی مخاطبان ایجاد نشاط می‌کند.

 

به گزارش شارا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این بخشی از سخنان "علیرضا حاجیان‌زاده" مدیرعامل کانون است که در اولین بازدید خود از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون بر نقش تعیین‌کننده و مهم این بخش از سازمان و لزوم بالابردن جایگاه آن در کانون تاکید کرد.

وی در این بازدید از محسن حموله مدیر کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون خواست که در نخستین گردهم‌آیی مدیران کل کانون به تبیین راهبردها و انتظارات روابط عمومی از مدیران بپردازد و وعده کرد که حمایت‌های لازم را در این نشست به‌عمل خواهد آورد.

حاجیان‌زاده که مدت 5 سال به عنوان مدیر کل روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش در این حوزه فعالیت کرده است از روابط عمومی به عنوان پل ارتباطی بین سازمان و مخاطبان، مدیران و کارکنان یاد کرد ولی در عین حال گفت که این پل ارتباطی به هیچ وجه یک ابزار فیزیکی نیست و این ارتباط باید به صورت علمی و هنرمندانه و با در نظر گرفتن دیدگاه‌های مخاطبان  صورت بگیرد.

مدیرعامل در تببین این تعریف خود از روابط عمومی خاطرنشان کرد که این پل از سویی میان خانواده‌ها و مخاطبان بیرونی با بدنه‌ی کانون و مدیران آن و از سوی دیگر بین کارکنان و مدیریت ارتباط برقرار می‌کند و این ارتباط می‌تواند بسیار تاثیرگذار باشد.

وی با بیان این که حوزه‌ی کودک و نوجوان در جامعه چندان مورد توجه افکار عمومی قرار نمی‌گیرد یادآور شد که با اطلاع‌رسانی مناسب در رسانه‌ها و از سوی روابط عمومی می‌توان به ایجاد نشاط در خانواده‌ها کمک کرد و به آن‌ها گفت که مجموعه‌ی نظام و دولت جمهوری اسلامی به این حوزه اهمیت می‌دهند و برای آن فکر می‌کنند.

مدیرعامل کانون با بیان این‌که بچه‌ها و خانواده‌ها به کانون اعتماد دارند و آن را دوست دارند گفت بچه‌ها وقتی مدرسه تعطیل می‌شود به کانون می‌آیند و من به دکتر فانی وزیر آموزش و پرورش هم گفتم اگر مدرسه را تعطیل کنید بچه‌ها از فعالیت‌های کانون استفاده می‌کنند ما باید ساز‌ و کارهایی را ایجاد کنیم که بچه‌ها کانون را بیشتر بشناسند و فعالیت‌های ما در معرض دید افکار عمومی، مدارس و خانواده‌ها قرار بگیرد.

وی ادامه داد: من معتقدم که بسیاری از بچه‌ها استعدادهای خود را نمی‌شناسند ولی این به معنی این نیست که ما توانایی پوشش 12 میلیون دانش‌آموز را داریم، بلکه وظیفه ما و مدیریت روابط عمومی معرفی بیشتر کانون به مخاطبان است و اگر بتوانیم از بین جمعیت دانش‌آموزی حتی 100 عضو خوب و با استعداد را شناسایی و با آن‌ها کار کنیم به نظرم به وظیفه‌ی خود عمل کرده‌ایم.

حاجیان‌زاده در این زمینه توجه به اطلاع‌رسانی از طریق سایت‌های اینترنی و بهره‌گیری از ظرفیت‌های رسانه‌ای روابط عمومی را ضروری دانست و تاکید کرد که کانون توانایی انتشار روزنامه و اجرای طرح‌های رسانه‌ای را دارد که البته در روابط عمومی این طراحی‌ها انجام شده است. 

وی همچنین تاکید کرد که روابط عمومی باید از تبلیغ و بزرگ‌نمایی غیر واقعی پرهیز کند و با صداقت، آن چه را اتفاق می‌افتد در معرض افکار عمومی قرار دهد.

مدیرعامل کانون در عین حال به تاثیر اطلاع‌رسانی مناسب در حوزه‌های مدیریتی کانون هم اشاره کرد و افزود: نتایج اطلاع‌رسانی در تمامی سطوح مدیریتی می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد در صورتی که نیازها مشخص شود می‌توانیم به  روشنی ببینیم که آیا مخاطبان از تصمیم‌های ما خوشحال می‌شوند یا ناراحت؟ آن‌گاه یا آن فعالیت‌ها را ترویج می‌دهیم یا حواس‌مان را جمع می‌کنیم تا رضایت مخاطبان جلب شود در این زمینه نقش روابط عمومی بسیار برجسته است و تلاش خواهیم کرد جایگاه آن ارتقا پیدا کند.
 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد