رئیس همایش روز رسانه های اجتماعی گفت: باتوجه به استقبال جامعه علمی کشور فراخوان ارسال مقاله به این همایش تا 25 خرداد ماه جاری تمدید شد.
' یونس شکر خواه' خاطرنشان کرد: دانشجویان، کارشناسان و پژوهشگران این حوزه برای ارسال چکیده مقالات خود می توانند تا تاریخ 25 خرداد ماه به وب سایت همایش (SMday.ir) مراجعه کنند.
وی رسانه های اجتماعی و هویت اسلامی – ایرانی، رسانه های اجتماعی و رونق کسب و کار، نقش رسانه های اجتماعی در پیشبرد برنامه های توسعه کشور، تاثیر متقابل رسانه های اجتماعی و رسانه های جمعی، تاثیر سیاست های سرویس دهندگان رسانه های اجتماعی بر رفتار کاربران و شیوه های بکارگیری استراتژیک رسانه های اجتماعی در شرکت ها، سازمان ها و دستگاه های اجرایی، را از جمله محورهای اصلی همایش 'روز رسانه های اجتماعی' عنوان کرد.
به گفته وی رسانه های اجتماعی و بکارگیری آن در حوزه علوم ارتباطات 'روزنامه نگاری، روابط عمومی و تبلیغات' رسانه های اجتماعی و بکارگیری آن در آموزش و سایر موضوعاتی که به شناسایی ظرفیت های رسانه های اجتماعی در حرفه ها، شغل ها و حوزه های مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی مرتبط باشد، از دیگر محورهای همایش به شمار می آید.
نخستین همایش روز رسانه های اجتماعی با تاکید بر شناسایی و بهره گیری از ظرفیت های این حوزه 10 تیرماه در تهران برگزار می شود. |