درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 15:03   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 8600صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 5 بهمن 1392 - 00:42
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا): پتروپارس ویترین افتخارات روابط عمومی صنعت نفت ایران شد
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- روابط عمومی پتروپارس از ابتدای امسال تاکنون با کسب سه عنوان "روابط عمومی برتر ملی" در نهمین سمپوزیوم بین‌المللی روابط عمومی و "روابط عمومی ممتاز ملی" در هشتمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی و " مدیر روابط عمومی برتر کشور" در دهمین کنفرانس بین‌المللی روابط عمومی ایران به پر افتخارترین روابط عمومی صنعت نفت در سال 92 تبدیل شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- روابط عمومی پتروپارس از ابتدای امسال تاکنون با کسب سه عنوان "روابط عمومی برتر ملی" در نهمین سمپوزیوم بین‌المللی روابط عمومی و "روابط عمومی ممتاز ملی" در هشتمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی و " مدیر روابط عمومی برتر کشور" در دهمین کنفرانس بین‌المللی روابط عمومی ایران به پر افتخارترین روابط عمومی صنعت نفت در سال 92 تبدیل شد.

به گزارش خبرنگار پانا نیوز، صنعت نفت اولین صنعت ایران بود که صاحب روابط عمومی شد و سابقه روابط عمومی در سطح صنایع نفت و گاز ایران پیشینه ای نزدیک به یکصد سال را یدک می کشد، با این وجود پس از گذشت بیش از یک قرن از کشف طلای سیاه در ایران به نظر می رسد هنوز روابط عمومی در صنایع نفت و گاز ایران به بلوغ کامل نرسیده است.

یکی از دلایل عدم رشد و بلوغ وجود یک نگاه سنتی در سطح روابط عمومی صنعت نفت کشور بوده است به طوری که مدیرانی با نگاهی که متعلق به 15 سال قبل بوده با همان روش و ساز و کار بار دیگر به عنوان متولی روابط عمومی در صنعت نفت مشغول به کار می شوند.

در این بین در طول یک دهه گذشته در فضای سایبری و مجازی پیشرفت‌های قابل توجه‌ای حاصل شده است اما نگاه برخی از متولیان روابط عمومی صنعت نفت کشور هنوز سنتی و عقب مانده از تغییرات گسترده جهانی است.

از سوی دیگر نگاه سنتی برخی از روسای و متولیان روابط عمومی صنعت نفت باعث شده است که به جای رویکرد گفتگو با رسانه‌ها از ابزار تحریم و لیست سیاه استفاده کنند که با گذشته زمان مشخص خواهد شد این ابزارها در فضای رو به پیشرفته سایبری ایران و جهان به هیچ وجه کارآمد نیست.

با این وجود امید خانواده و جامعه روابط عمومی صنعت نفت کشور به مدیران جوان با نگاهی کلاسیک و متاثر از پیشرفت‌های تکنولوژیکی جهان است که روابط عمومی پتروپارس به عنوان یکی از زیرمجموعه‌‌های شرکت ملی نفت ایران از استانداردهای اولیه برای تبدیل به یک روابط عمومی نوگرا و به روز برخوردار است.

سیدهادی میرباقری مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل گروه پتروپارس دانش آموخته ممتاز کارشناسی ارشد مهندسی مکانیک دانشگاه علم و صنعت بوده که جز معدود روابط عمومی‌های صنعت نفت کشور بوده که به مسائل فنی بخش‌های بالادستی صنعت نفت اشراف کامل دارد با این وجود در اوج صنعتی بودن بالادستی نفت، این مدیر روابط عمومی از ظرافت‌های مدیریت روابط عمومی هم قافل نشده است.

مدیریت روابط عمومی پتروپارس که این روزها سیاست درهای باز و گفتگو با رسانه‌ها را به عنوان یک سیاست کلان برای صاینت از مجموعه خود در دستور کار قرار داده است در سطح ملی هم موفقیت‌های قابل توجه ای را کسب کرده است.

اوج این موفقیت به دهمین کنفرانس بین‌المللی روابط عمومی ایران باز می گردد که دکتر علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی را مجبور کرد که شخصا لوح و تندیس " مدیر روابط عمومی برتر کشور" را تقدیم مدیر روابط عمومی جوان این مجموعه نفتی بکند.

البته این موفقیت روابط عمومی پتروپارس سومین دستاورد بزرگ این مجموعه نفتی کشور در طول سالجاری بوده است به طوری که پیش از این روابط عمومی و امور بین‌الملل پتروپارس موفق به کسب عنوان "روابط عمومی برتر ملی" در نهمین سمپوزیوم بین‌المللی روابط عمومی و کسب عنوان "روابط عمومی ممتاز ملی" در هشتمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی شده بود.

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  رازهای روابط‌عمومی


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد