درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 06:45   

گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد

  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد


ادامه ادامه مطلب یک

ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند

  ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند


ادامه ادامه مطلب دو

نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر

  نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر


ادامه ادامه مطلب سه

اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است

  اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد
  درآمد تبلیغات جستجو در سال 2023 به 88.8 میلیارد دلار رسید
  عکس خبر؛ عکاس رویترز برای عکس بیمارستان ناصر برنده جایزه ورلد پرس فوتو ۲۰۲۴ شد
  اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است
  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر
  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار
  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه
  رازهای روابط‌عمومی
  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم
  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 8597صفحه نخست » خبر یکجمعه، 4 بهمن 1392 - 22:42
فراخوان نهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی منتشر شد
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- در پی برگزاری هشت دوره جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی در سال‌های 91-81، انجمن متخصصان روابط عمومی با همکاری دست‌اندرکاران روابط عمومی سازمان‌ها، موسسات دولتی و غیردولتی، استادان، کارشناسان و دانشجویان این رشته، در نظر دارد نهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی را در دو سطح ملی و استانی برگزار نماید.
  

نهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی

تهران، تیرماه 1393

 

 

دریافت فایل کامل فراخوان

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- در پی برگزاری هشت دوره جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی در سال‌های 91-81، انجمن متخصصان روابط عمومی با همکاری دست‌اندرکاران روابط عمومی سازمان‌ها، موسسات دولتی و غیردولتی، استادان، کارشناسان و دانشجویان این رشته، در نظر دارد نهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی را در دو سطح ملی و استانی برگزار نماید.

 

اهداف

  •       آشنایی با اصول و استانداردهای نشر در روابط عمومی و ارائه آثار و تجارب موفق
  •       توسعه و ارتقای سطح توانمندی‌ها و مهارت‌های مدیران و کارشناسان در حوزه انتشارات
  •        انتخاب و معرفی الگوی مناسب در حوزه انتشارات
  •       تبیین نقش تکنولوژی‌های نوین ارتباطی و آموزشی در فرآیند انتشارات
  •       انتخاب راهکارهای مناسب برای اعتلا و ارتقای نشر الکترونیک

 

ساختار جشنواره

رئیس جشنواره: هادی کمرئی (رئیس انجمن متخصصان روابط عمومی)

دبیر جشنواره: مهدی باقریان (عضو هیئت مدیره انجمن متخصصان روابط عمومی)

 

هیئت رئیسه جشنواره (به ترتیب حروف الفبا)

حامدرضا اسماعیلی (عضو هیئت مدیره انجمن متخصصان روابط عمومی)

دکتر حسین امامی (عضو هیئت مدیره انجمن متخصصان روابط عمومی)

مهندس قربانعلی تنگشیر (عضو هیئت مدیره انجمن متخصصان روابط عمومی)

میرمحمود سجادی (عضو هیئت مدیره انجمن متخصصان روابط عمومی)

سیدشهاب سیدمحسنی (عضو هیئت مدیره انجمن متخصصان روابط عمومی)

محمود احمدی (بازرس انجمن متخصصان روابط عمومی)

ناصر رزاق منش (مشاور عالی انجمن متخصصان روابط عمومی)

 

بخش رقابتی

 1) انتخاب بهترین برنامه انتشاراتی

این جایزه به روابط عمومی‌هایی که بهترین برنامه انتشاراتی را در طی سال گذشته برای بخش‌های مختلف انتشارات به اتمام رسانیده باشند و مستندات لازم را ارائه کنند، اهداء می‌گردد.

 

2) انتخاب نشریه داخلی برتر

در این بخش آثار ارسالی در هشت شاخه: سرمقاله، مقاله، گزارش، خبر، صفحه خوانندگان، عکس، مصاحبه، و صفحه‌آرایی مورد ارزیابی داوران قرار می‌گیرد و در مجموع هشت نشریه برتر ادارات روابط عمومی تهران و همچنین هشت نشریه برتر روابط عمومی‌های استان برگزیده خواهد شد.

 

3) انتخاب انتشارات برتر روابط عمومی

در این بخش آثار منتشره در شاخه‌های زیر، ارزیابی می‌شوند:

3-1- کتاب                            

3-2- بروشور

3-3- پوستر                            

3-4- ویژه‌نامه

3-5- فیلم و تیزر

 

4) انتخاب برترین و بهترین ارتباط الکترونیکی

در این بخش آثار روابط عمومی‌ها در چهار شاخه مورد ارزیابی داوران قرار می‌گیرد و در مجموع، سه اثر برتر از تهران و سه اثر برتر از استان‌ها برگزیده می‌شود:

4-1- وب‌سایت                       

4-2- مولتی مدیا

4-3- خبرنامه الکترونیکی

4-4- نسخه موبایلی سایت

 

5) انتخاب بهترین تبلیغ مکتوب

5-1- تبلیغات در نشریات

5-2- رپرتاژآگهی

 

6) انتخاب بهترین تحلیل محتوا

تحلیل محتوا در خصوص بریده جراید و نشریات سازمانی

 

7) انتخاب کارشناس برتر انتشارات روابط عمومی

در این بخش، کارشناسان فعال در حوزه انتشارات، آثار خود را به شکل حقیقی و یا حقوقی برای ارزیابی به دبیرخانه جشنواره ارائه خواهند نمود تا از میان آن‌ها فعالان این حوزه انتخاب شوند.

 

شرایط ثبت نام و شرکت در جشنواره

به منظور تأمین بخشی از هزینه‌های داوری آثار در بخش رقابتی و امور اجرایی، هزینه شرکت آثار در بخش رقابتی 000/500/3ریال است.

 

مقررات جشنواره

  1.    آثار ارسالی در مقطع زمانی 1391 و نیمه اول 1392تولید و منتشر شده باشند.
  2.    مهلت ارسال آثار به بخش رقابتی جشنواره حداکثر تا تاریخ 25/12/1392 است.
  3.    آثار و مستندات ارسالی، باید در واحد روابط عمومی سازمان تولید شده باشد و آثاری که به تشخیص داوران، روابط عمومی‌ها هیچ نقشی در تهیه و تولید آن نداشته باشد، ارزیابی نخواهد شد.
  4.    تعداد آثار ارسالی در هر شاخه بیش از دو مورد نباشد. در صورت ارسال بیش از دو نمونه آثار، داوران جشنواره به شکل تصادفی دو نمونه را انتخاب و ارزیابی خواهند کرد.


کارگاه‌های آموزشی

 1.      اینفوگرافیک در روابط عمومی

2.      شیوه نگارش درفضای وب

 

سومین همایش تخصصی تولید محتوا

  •       هزینه شرکت در همایش تخصصی، شامل حضور در مباحث و سخنرانی‌های علمی، دریافت بسته اطلاعاتی، پذیرایی میان‌وعده و ناهار، مبلغ 2700000 ریال برای هر نفر است.
  •       اعضای انجمن متخصصان روابط عمومی از 50 درصد تخفیف برخوردار هستند.
  •       به شرکت‌کنندگان در همایش، گواهینامه انجمن متخصصان روابط عمومی اعطا می‌شود.

 

فراخوان مقاله: محورهای اصلی همایش

  •       جایگاه و اهمیت تولید محتوا در فعالیت‌های انتشاراتی روابط عمومی
  •       الگوی ساختار و فرآیند تولید محتوا در پرتال‌های سازمانی
  •       ضعف‌ها و موانع تولید محتوای انتشاراتی در سازمان‌های دولتی و خصوصی
  •       قابلیت‌های یک سیستم مدیریت محتوای الکترونیکی
  •       محتوای الکترونیکی، خلاقیت و نوآوری
  •       تحلیل محتوای پیام های ارتباطی

 

نحوه ارائه خلاصه‌ها و مقالات

لازم است موضوع مقالات ارسالی در خصوص یکی از محورهای همایش باشد.

ذکر دقیق منابع و مآخذ مورد استفاده برای تدوین مقاله، الزامی است.

مهلت ارسال مقالات حداکثر تا تاریخ 25/12/1392 است.

 

 ویژه‌نامه جشنواره

به منظور ارتقای غنای محتوایی ویژه‌نامه نهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی، برگزارکنندگان قصد دارند تا نسبت به معرفی و چاپ توانمندی‌های حرفه‌ای روابط عمومی‌ها در بخشی از این ویژه‌نامه به شکل رپرتاژ، آگهی، گزارش و سایر قالب‌های محتوایی درخواستی منتشر کنند.

شایسته است این کاربرگ برای درج در ویژه‌نامه جشنواره تا تاریخ 25 اسفند 1392 به دبیرخانه جشنواره تحویل گردد. در صورت انصراف پس از ذخیره آگهی، شرکت‌کننده ملزم به پرداخت 20 درصد کل مبلغ است.

 

حمایت‌های مالی از جشنواره

حمایت‌های مالی شامل: بهره‌مندی از فرصت‌های روابط عمومی- بهره‌مندی از خدمات مشاوره‌ای- بهره‌مندی از فرصت‌های اعتباری و حضور در جشنواره- بهره‌مندی از فرصت‌های اطلاع‌رسانی و پوشش خبری- بهره‌مندی از فرصت‌های تبلیغاتی.

 

مقررات عمومی

  •       امکان جایگزینی افراد ثبت‌نام شده تا یک ماه قبل از برگزاری جشنواره میسر است.
  •       تاریخ و محل تحویل کارت حضور در جشنواره متعاقباً از طریق سایت انجمن اعلام خواهد شد.
  •       همراه داشتن کارت معتبر برای حضور در سالن جشنواره الزامی است.
  •       رعایت شئون اسلامی مانند حجاب، اخلاق و شعائر اسلامی و حفظ حرمت جشنواره برای همه شرکت‌کنندگان الزامی است.

 

 مشخصات تماس

دبیرخانه علمی:

تهران- خیابان فلسطین جنوبی نرسیده به تقاطع بزرگمهر-کوچه بن بست عسگری، پلاک5- واحد5

تلفکس: 66977920-66977917           www.iaprs.ir

  

دبیرخانه اجرایی:

تهران- شیراز جنوبی(پایین همت)- نبش همت غرب به شرق- خیابان بهار- شماره4-واحد4

تلفن: 8861777 - 88617576

نمابر: 88602308

وبسایت:

 www.irancpr.ir

www.shara.ir

 

 

 

   
  

فايل ها الصاقي:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  روابط‌عمومی در زندگی یک برند


  استفاده نادرست از ابزارهای ارتباطی در محل کار: یک مشکل جدی


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  کالیبراسیون روابط‌عمومی


  استراتژی‌های کلیدی برای بهبود خدمات مشتری کسب‌وکار


  رازهای روابط‌عمومی


  از رهبران بد تعجب نکنید: رهبران خوب یک معجزه هستند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد