درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 13:58   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کارشناس روابط‌عمومی: واکنش بوئینگ پس از حوادث اخیر رضایت‌بخش نبود
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
  مقاومت در مقابل تغییر: چالش‌ها و اقدامات متا برای مبارزه با سوءاستفاده جنسی از کودکان
  لینکدین در حال آزمایش اشتراک صفحه شرکت پرمیوم با هوش مصنوعی برای تولید محتواست
  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر
  چرا جهان هنوز به امانوئل کانت نیاز دارد؟
  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد
  نظرسنجی: 63 درصد از کارمندان برای کار از راه دور دستمزد خود را کاهش می‌دهند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 8544صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیپنجشنبه، 3 بهمن 1392 - 14:51
مراسم تودیع و معارفه مدیران روابط عمومی واحد علوم و تحقیقات
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- رئیس واحد علوم و تحقیقات به نقش روابط عمومی به عنوان رکن مهم فعالیت سازمانی در کشور اشاره کرد و گفت: روابط عمومی ها پل ارتباطی سازمان ها با مردم و جامعه هستند و به عنوان یکی از ابزار مهم اطلاع رسانی می توانند در مسیر تحقق اهداف والای دانشگاه نقش سازنده و محوری داشته باشند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- رئیس واحد علوم و تحقیقات به نقش روابط عمومی به عنوان رکن مهم فعالیت سازمانی در کشور اشاره کرد و گفت: روابط عمومی ها پل ارتباطی سازمان ها با مردم و جامعه هستند و به عنوان یکی از ابزار مهم اطلاع رسانی می توانند در مسیر تحقق اهداف والای دانشگاه نقش سازنده و محوری داشته باشند.

 

به گزارش شارا، علی عباسپور در مراسم تودیع و معارفه مدیران پیشین و جدید روابط عمومی این واحد دانشگاهی، با بیان این مطلب که روابط عمومی ها در دریافت و انعکاس نقطه نظرات و ایده های مردم نسبت به اقدامات و عملکرد سازمان مربوطه به مدیریت نقش محوری دارند، تصریح کرد: روابط عمومی بعنوان پل ارتباطی سازمان با مردم باید پویا، مدرن و کارآمد باشد تا بتواند وظایف و مسئولیت های اطلاع رسانی و ارتقاء سیستم سازمانی خود را به درستی و به نحو احسن اجرایی کند.

 

رئیس واحد علوم و تحقیقات با اشاره به اینکه دنیای امروز عصر ارتباطات است تأکید کرد: باید از مکانیزم های پیشرفته برای تبادل اطلاعات و ارتباطات با مردم و جامعه به نحو احسن بهره گرفته شود تا به طیف گسترده تری ازجامعه دسترسی داشته باشیم.

 

وی روابط عمومی خلاق و پویا را بسیار پراهمیت و ارزشمند ارزیابی کرد و افزود: برای دستیابی به روابط عمومی با این خصوصیات و ویژگی ها باید از تمام امکانات و ابزارها بهره برد تا پل ارتباطی و اطلاع رسانی به صورت مجازی و فیزیکی، سخت افزاری و نرم افزاری با بدنه جامعه و مردم برقرار باشد.

 

عباسپور در بخش دیگری از سخنانش هدف اولیه شکل گیری واحد علوم و تحقیقات را تمرکز بر تحقیقات و تحصیلات تکمیلی در کشور دانست و تصریح کرد: مجموعه دانشگاهی علوم و تحقیقات هم اکنون با 42 واحد در سراسر کشور به صورت یک مجموعه پویا و فعال در مسیر ارتقاء کیفی در زمینه های تحقیقاتی، پژوهشی و گسترش تحصیلات تکمیلی به جلو حرکت می کند.

 

وی گفت: برای رسیدن به اهداف علمی، آموزشی، پژوهشی و فرهنگی نیازمند استفاده و بهره گیری از ارتباطات برای برقراری تعامل با دانشگاه های مطرح داخل و خارج از کشور و تبادل اطلاعات و پتاسیل های علمی هستیم و معتقدم در این راستا روابط عمومی می تواند نقش سازنده و مهمی داشته باشد.

 

وی بر فعالیت روابط عمومی واحد علوم و تحقیقات در سطح ملی و بین المللی و برقراری ارتباط با دانشگاه های مطرح تأکید کرد و گفت: روابط عمومی تخصصی باید ارتباطات درون سازمانی و برون سازمانی را همگام با ارتباطات ملی و بین المللی مدنظر داشته باشد و واحد علوم و تحقیقات نیز با توجه به تعدد شعب خود در کشور و با هدف کیفی سازی و تمرکز تحصیلات تکمیلی انتظار می رود از گستردگی ارتباطات مطلوبی نیز برخوردار باشد.

 

رئیس واحد علوم و تحقیقات بر استفاده از نیروهای ارزشی و متخصص و حرفه ای خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی در سمت های مدیریت این دانشگاه تأکید کرد و گفت: ترجیح می دهم برای تأمین مدیران و رؤسای واحد علوم و تحقیقات از خانواده بزرگ این واحد دانشگاهی و در صورت لزوم از خانواده دانشگاه آزاد اسلامی استفاده شود.

 

عباسپور برعدم بزرگنمایی برخی اخبار و رویدادها تاکید کرد و گفت: در نظام اسلامی تأکید بر حقیقت جویی و رعایت اصل صداقت با مردم شده است لذا نباید برخی اخبار و رویدادهایی که قابلیت و ارزش خبری بالایی ندارند، بیهوده برجسته و بزرگ نمایی شود، زیرا جامعه جوان و فرهیخته کنونی ما که دارای نزدیک به 5 میلیون دانشجو است قطعا با دسترسی به شبکه گسترده اطلاع رسانی به اصل حقیقت وقایع پی می برند.

 

وی هرگونه سهل انگاری و اهمال در اطلاع رسانی به موقع و مطلوب از دستاوردهای دانشگاه به مردم را نیز رد کرد و افزود: مردم و مخاطبان فهیم دانشگاه نیز باید توسط روابط عمومی از تلاش ها و فعالیت های مجموعه واحد علوم و تحقیقات آگاهی کافی پیدا کنند.


رئیس واحد علوم و تحقیقات در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به برخی مشکلات استخدامی و مالی کارکنان گفت: نسبت به مسائل معیشتی و رفاهی کارکنان و اعضاء هیأت علمی واحد علوم و تحقیقات توجه ویژه خواهیم داشت.

 

وی مشکلات و دغدغه های کارکنان را مسائل و دغدغه های مدیریت دانشگاه دانست و تصریح کرد: با توجه به وضعیت اقتصادی حال حاضر کشور، تنها با همدلی در بخشهای اداری و سازمانی است که می توان علی رغم مشکلات اصل پویایی در بخش های مختلف کاری واداری در دانشگاه را اجرایی کرد.

 

عباسپور بر پیگیری و بهبود وضعیت استخدامی و رفاهی کارکنان مجموعه علوم و تحقیقات تأکید کرد و گفت: انتظار داریم با برنامه ریزی های منسجم و کاربردی گام های موثری در زمینه بهبود وضعیت استخدامی و اقتصادی کارکنان و اعضاء هیأت علمی این مجموعه دانشگاهی صورت گیرد.

 

وی ظرفیت های علمی واحد علوم و تحقیقات را مرهون نیروهای متخصص و متعهد این مجموعه دانست و خاطر نشان کرد: مدیران و مسئولان دانشگاه نسبت به مسائل کارمندان بی توجه نبوده و نیستند.

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد