درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 17:28   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 8534صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 1 بهمن 1392 - 16:13
برگزاری همایش مدیران روابط عمومی دستگاه های اصفهان
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-نشست مشترک مدیران روابط عمومی استانداری اصفهان، دفترنماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان و شهرداری اصفهان در دفترمدیریت روابط عمومی شهرداری اصفهان و در راستای هم افزایی ظرفیت های این سه مجموعه برگزار شد.
  
 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-نشست مشترک مدیران روابط عمومی استانداری اصفهان، دفترنماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان و شهرداری اصفهان در دفترمدیریت روابط عمومی شهرداری اصفهان و در راستای هم افزایی ظرفیت های این سه مجموعه برگزار شد.

 

به گزارش ایمنا مدیر روابط عمومی دفتر امام جمعه اصفهان در این نشست ضمن ارائه گزارشی از عملکرد حوزه فعالیت خود، روابط عمومی را بازوی مدیریت و پیشانی سازمان معرفی و عنوان کرد: اگر با برنامه ریزی و تفکر در مسیر ارتقای این حوزه حرکت شود به طور حتم تاثیرات بسیار زیادی را شاهد خواهیم بود.

حجت الاسلام دست افکن تاکید کرد: لازم است مجموعه روابط عمومی دستگاه های دولتی و نهادهای عمومی و سازمان های خصوصی نشست مشترکی در راستای تبادل اطلاعات و ارتباطات گسترده تر و سازمان یافته داشته باشند.


برگزاری همایش بزرگ مدیران روابط عمومی دستگاه ها
مدیر کل روابط عمومی استانداری اصفهان نیز ضمن ارائه گزارشی از عملکرد حوزه روابط عمومی استانداری اصفهان به برخی از چالش ها و مشکلات این حوزه اشاره و تصریح کرد: روابط عمومی امین سازمان می باشد که در سه حوزه انعکاس اخبار و رویدادهای سازمان به مخاطبین و جامعه، انعکاس فعالیت های سازمان به مدیریت، رصد انتقادات و پیشنهادات مجموعه درونی سازمان به مدیران مربوطه فعال می باشد.
غلامرضا قائدی ها با اشاره به نتایج این جلسه اذعان داشت: برگزاری مستمر این جلسات و دعوت از مجموعه های غیر دولتی در حوزه روابط عمومی را از نتایج این نشست می باشد.
مدیر کل روابط عمومی استانداری اصفهان همچنین افزود: برگزاری همایش بزرگ مدیران روابط عمومی دستگاه ها و با حضور مدیران نهادهای عمومی،خصوصی و NGO ها در دستور کار قرار خواهد گرفت.


تدوین اساسنامه در جهت گسترش ارتباطات و نهادینه ساختن روابط بین بخشی
در این نشست مدیر روابط عمومی شهرداری اصفهان گزارشی از عملکرد حوزه خود در سطح شهرداری اعم از ستاد، مناطق، معاونت ها، سازمان ها و زیر مجموعه ها بیان نمود.

ابراهیم معتمدی در ادامه با اشاره به چالش های موجود در مجموعه روابط عمومی ها گفت: لازم است اقدامات و زمینه سازی های لازم در جهت بهبود عملکرد حوزه روابط عمومی و اطلاع رسانی بهتر به شهروندان انجام شود.
وی تاکید کرد: با توجه به اهمیت هم گرایی و تبادل اطلاعات و نظرات بین این سه مجموعه، اساسنامه ای تدوین و بر اساس آن اقدامات لازم در جهت گسترش ارتباطات و هم افزایی بین سه ارگان استانداری، شهرداری و دفتر امام جمعه اصفهان انجام شود.
گفتنی است دومین نشست مشترک طی دو هفته آینده به میزبانی روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان برگزار خواهد شد

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد