درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 18:31   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 8520صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 1 بهمن 1392 - 07:55
بهره مندی ۱۰۰کانون ازطرح مشاوره معاونین ارتباطات و روابط عمومی کانون ها
طرح مشاوره معاونین ارتباطات و روابط عمومی کانون های فرهنگی هنری مساجد از 30 آذر کلید خورد و تا پنجم دی ماه نیز ادامه داشت.
  

 

 

Description: C:\Users\msp\Desktop\shara 200.jpg

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران(شارا)، علی محمدعلی پور، معاون ارتباطات و روابط عمومی دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری استان قم با اشاره به فعالیت های صورت گرفته در این معاونت گفت: طرح مشاوره معاونین ارتباطات و روابط عمومی کانون های فرهنگی هنری مساجد از 30 آذر کلید خورد و تا پنجم دی ماه نیز ادامه داشت.

وی افزود: کانون ها قبل از مراجعه به دبیرخانه نسبت به تعیین وقت مشاوره برای معاونین ارتباطات و تیم همراه اقدام کردند.

معاون ارتباطات و روابط عمومی دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری قم گفت: در این طرح معاونین ارتباطات کانون ها، واحد تبلیغات، واحد سمعی بصری و واحد رایانه و نرم افزار از مشاوره ها بهره مند شدند.

وی تصریح کرد: تقریبا یک سال از تشکیل معاونت ارتباطات و روابط عمومی دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری استان می گذرد و در این مدت کانون ها استقبال خوبی از فعالیت های این معاونت داشتند.

محمد علی پور با اشاره به بهره مندی 100 کانون از طرح مشاوره معاونین ارتباطات و روابط عمومی کانون ها افزود: 60 درصد از این کانون ها، کانون های فرهنگی هنری برادران و 40 درصد نیز کانون های خواهران بودند.

وی گفت: دومین اقدام صورت گرفته در این معاونت درخواست از کانون هایی است که هنوز نسبت به تشکیل این واحد در کانون خود اقدام نکرده اند.

معاون ارتباطات و روابط عمومی دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری قم افزود: این درخواست با تاکید بر نگاه کادرسازی و همچنین لزوم داشتن تشکیلاتی کارساز در هر کانون نسبت به این کانون ها مطرح شد.

وی تصریح کرد: لزوم داشتن تشکیلاتی منظم به این کانون ها توضیح داده شد و از این کانون ها درخواست شده تا نسبت به راه اندازی این واحد در مجموعه خود اقدام کنند.

محمدعلی پور در ادامه خاطرنشان کرد: در این معاونت با توجه به نیازهای بومی هر کانون و مسجد و با توجه به برنامه های پیش رو به کانون های مخاطب طرح و برنامه ارائه شده است.

وی در ادامه از همکاری و زحمات مسئول روابط عمومی خواهران در این راستا تشکر کرد.

منبع: خبرگزاری شبستان

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  چالش بازاریابی: از رقبا پیشی بگیرید


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  کریستوفر بلر، ترول لیبرال، علیرغم سرکوب فیس‌بوک و هوش مصنوعی، به پیشروی خود ادامه می‌دهد


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  تأثیر شگفت‌انگیز هوش مصنوعی در آینده شغل روابط‌عمومی


  چرا فرهنگ‌سازی منجر به نتایج می‌شود: توصیه‌هایی از کارآفرینان


  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد