درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 13:43   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 8517صفحه نخست » جهان روابط عمومیدوشنبه، 30 دی 1392 - 14:46
پیش بینی افزایش بودجه روابط عمومی پس از پایان سال 2013
16 ژانویه 2014 دانیل فاری جونز، بر مبنای آخرین بررسی پیش آهنگان IPA پیش بینی می شود با توجه به نتایج بدبینانه ای که شرکت ها در ربع چهارم سال 2013 دریافت کرده اند، بودجه روابط عمومی خود را در اوایل سال 2014 افزایش دهند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-- 16 ژانویه 2014 دانیل فاری جونز، بر مبنای آخرین بررسی پیش آهنگان IPA پیش بینی می شود با توجه به نتایج بدبینانه ای که شرکت ها در ربع چهارم سال 2013 دریافت کرده اند، بودجه روابط عمومی خود را در اوایل سال 2014 افزایش دهند.

 

مدیر اجرایی هانتسورث، لرد چادلینگتون گفت: «همه ما باید نگران باشیم» چراکه نسخه جدید گزارش سه ماهه از میان 300 مدیر بازاریابی شرکت های بریتانیایی، بالغ بر سه چهارم آنها پاسخ هایی به پرسش ها داده اند که مرتبط به روابط عمومی و بسیار نگران کننده است.

 

یک چهارم پاسخ دهندگان انتظار افزایش بودجه در سال 2014 داشته اند اما بیش از 16 درصد انتظار کاهش بودجه داشته اند، که نقطه تعادل این نظرات 8.2 درصد را نشان می دهد.

 

به هر تقدیر تجربه آنها در سه ماهه پایانی سال گذشته متفاوت بوده است. در این نظر سنجی تعادل منفی 2.8 درصد بودجه روابط عمومی برای اکتبر-دسامبر 2013 می باشد که در سه ماه های پی در پی، روابط عمومی نسبت به رتبه های بازاریابی در مجموع افزایش بودجه را داشته است.

 

لرد چادلینگتون، مدیر اجرایی هانتسورث گفت: این زمینه باعث می شود که نگرانی هایی را در مورد توانایی صنعت روابط عمومی برای جلب مشتریان در کانال های دیجیتال ایجاد کرده است.

 

وی گفت که پیشتر من در پیامی اعلام کرده بودم که اکنون نتایج آخرین پیمایش نشان می دهد که بودجه روابط عمومی بیش از دو چهارم تغییر نکرده است. «همه ما باید نگران باشیم- این می تواند به معنی شکست در جنگ دیجیتال باشد.»

 

نمودار رشد بودجه دیجیتال همچنان در ربع چهارم سال 2013 بالا رفته است، با توجه به نتایج پیمایش پیشآهنگان، با تعادل مثبت 9.2 درصد شرکت ها تجدید نظر به سوی بالا را گزارش کرده اند.

 

نیک دان از اتحادیه بنیانگزاران، کمتر بدبینی خود را نسبت به این شرایط در مقایسه با نظر چالدینگتون ابراز کرده است. وی گفت: او اعتقادی ندارد که صرف هزینه برای روابط عمومی روند نزولی داشته است، وی استدلال پیمایش پیش آهنگان روابط عمومی الزاما بازتابی از همه آنچه صرف شده نمی داند و می گوید این مساله الزاما نشان دهنده پیروزی اتحادیه نمی باشد.

 

«نیمی از زمانی صرف درخواست برای Pitch کردن با استفاده از تاکتیک های خنثایی می شود که آنها را در برابر تبلیغات یا آژانس های دیجیتال انجام می دهیم. مشتریان می بینند که هزینه ای که صرف بازاریابی می شود، حقیقتا صرف روابط عمومی نمی شود.»

 

چاندلینگتون با اشاره به تحقیق و بررسی پیشگامان روابط عمومی با عنوان «روابط عمومی سنتی کسب و کار» و اظهار نگرانی نسبت به آن اظهار داشت: صنعت روابط عمومی درصد منصفانه ای نسبت به آنچه در فضای دیجیتال هزینه می کند، دریافت نمی کند.

 

«بخش مهمی از مشکل در آژانس ها و بخشی از مساله در مشتریان نهفته است، چرا که مشتریان کاملا مطمئن نیستند که چگونه بودجه خود را به نسبت میان راهکارهای ارتباطات دیجیتال تقسیم و تنظیم کنند.»

 

«بنابراین برخی اوقات اتفاق می افتد که بودجه بازاریابی و تبلیغات جای بودجه روابط عمومی می نشیند و از آنجا که این دو نمی توانند کارهای روابط عمومی را انجام دهند، شرکت ها بازنده می شوند و مخصوصا این زمانی اتفاق می افتد که شرکت ها به طور کلی روابط عمومی را به کنار می گذارند.»

 

منبع: http://www.prweek.com/article/1227406/rise-pr-budgets-predicted-underwhelming-end-2013

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  چالش بازاریابی: از رقبا پیشی بگیرید


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  کریستوفر بلر، ترول لیبرال، علیرغم سرکوب فیس‌بوک و هوش مصنوعی، به پیشروی خود ادامه می‌دهد


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  تأثیر شگفت‌انگیز هوش مصنوعی در آینده شغل روابط‌عمومی


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد