درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 06:30   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 8517صفحه نخست » جهان روابط عمومیدوشنبه، 30 دی 1392 - 15:22
پیش بینی افزایش بودجه روابط عمومی پس از پایان سال 2013
16 ژانویه 2014 دانیل فاری جونز، بر مبنای آخرین بررسی پیش آهنگان IPA پیش بینی می شود با توجه به نتایج بدبینانه ای که شرکت ها در ربع چهارم سال 2013 دریافت کرده اند، بودجه روابط عمومی خود را در اوایل سال 2014 افزایش دهند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-- 16 ژانویه 2014 دانیل فاری جونز، بر مبنای آخرین بررسی پیش آهنگان IPA پیش بینی می شود با توجه به نتایج بدبینانه ای که شرکت ها در ربع چهارم سال 2013 دریافت کرده اند، بودجه روابط عمومی خود را در اوایل سال 2014 افزایش دهند.

 

مدیر اجرایی هانتسورث، لرد چادلینگتون گفت: «همه ما باید نگران باشیم» چراکه نسخه جدید گزارش سه ماهه از میان 300 مدیر بازاریابی شرکت های بریتانیایی، بالغ بر سه چهارم آنها پاسخ هایی به پرسش ها داده اند که مرتبط به روابط عمومی و بسیار نگران کننده است.

 

یک چهارم پاسخ دهندگان انتظار افزایش بودجه در سال 2014 داشته اند اما بیش از 16 درصد انتظار کاهش بودجه داشته اند، که نقطه تعادل این نظرات 8.2 درصد را نشان می دهد.

 

به هر تقدیر تجربه آنها در سه ماهه پایانی سال گذشته متفاوت بوده است. در این نظر سنجی تعادل منفی 2.8 درصد بودجه روابط عمومی برای اکتبر-دسامبر 2013 می باشد که در سه ماه های پی در پی، روابط عمومی نسبت به رتبه های بازاریابی در مجموع افزایش بودجه را داشته است.

 

لرد چادلینگتون، مدیر اجرایی هانتسورث گفت: این زمینه باعث می شود که نگرانی هایی را در مورد توانایی صنعت روابط عمومی برای جلب مشتریان در کانال های دیجیتال ایجاد کرده است.

 

وی گفت که پیشتر من در پیامی اعلام کرده بودم که اکنون نتایج آخرین پیمایش نشان می دهد که بودجه روابط عمومی بیش از دو چهارم تغییر نکرده است. «همه ما باید نگران باشیم- این می تواند به معنی شکست در جنگ دیجیتال باشد.»

 

نمودار رشد بودجه دیجیتال همچنان در ربع چهارم سال 2013 بالا رفته است، با توجه به نتایج پیمایش پیشآهنگان، با تعادل مثبت 9.2 درصد شرکت ها تجدید نظر به سوی بالا را گزارش کرده اند.

 

نیک دان از اتحادیه بنیانگزاران، کمتر بدبینی خود را نسبت به این شرایط در مقایسه با نظر چالدینگتون ابراز کرده است. وی گفت: او اعتقادی ندارد که صرف هزینه برای روابط عمومی روند نزولی داشته است، وی استدلال پیمایش پیش آهنگان روابط عمومی الزاما بازتابی از همه آنچه صرف شده نمی داند و می گوید این مساله الزاما نشان دهنده پیروزی اتحادیه نمی باشد.

 

«نیمی از زمانی صرف درخواست برای Pitch کردن با استفاده از تاکتیک های خنثایی می شود که آنها را در برابر تبلیغات یا آژانس های دیجیتال انجام می دهیم. مشتریان می بینند که هزینه ای که صرف بازاریابی می شود، حقیقتا صرف روابط عمومی نمی شود.»

 

چاندلینگتون با اشاره به تحقیق و بررسی پیشگامان روابط عمومی با عنوان «روابط عمومی سنتی کسب و کار» و اظهار نگرانی نسبت به آن اظهار داشت: صنعت روابط عمومی درصد منصفانه ای نسبت به آنچه در فضای دیجیتال هزینه می کند، دریافت نمی کند.

 

«بخش مهمی از مشکل در آژانس ها و بخشی از مساله در مشتریان نهفته است، چرا که مشتریان کاملا مطمئن نیستند که چگونه بودجه خود را به نسبت میان راهکارهای ارتباطات دیجیتال تقسیم و تنظیم کنند.»

 

«بنابراین برخی اوقات اتفاق می افتد که بودجه بازاریابی و تبلیغات جای بودجه روابط عمومی می نشیند و از آنجا که این دو نمی توانند کارهای روابط عمومی را انجام دهند، شرکت ها بازنده می شوند و مخصوصا این زمانی اتفاق می افتد که شرکت ها به طور کلی روابط عمومی را به کنار می گذارند.»

 

منبع: http://www.prweek.com/article/1227406/rise-pr-budgets-predicted-underwhelming-end-2013

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد