شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- با حکم مدیر عامل، سید علی جلالی نظری رئیس اداره کل روابط عمومی و بازاریابی بانک سپه شد.
به گزارش شارا، طی مراسمی سید کامل تقوی نژاد مدیر عامل بانک سپه حکم ریاست سید علی جلالی نظری به اداره کل روابط عمومی و بازاریابی این بانک را ابلاغ و از تلاشهای محسن ملکی ریاست پیشین این اداره کل تشکر و قدردانی کرد.
براساس این گزارش سید علی جلالی نظری دارای سوابقی همچون معاونت اداره کل روابط عمومی و بازاریابی، مدیر منطقه 3 بانک سپه تهران، ریاست اداره کل حوزه مدیریت عامل و هیات مدیره، معاونت مدیریت امور مناطق تهران و آزاد تجاری-صنعتی و همچنین مدیر امور طرح و برنامه در بانک ملی بوده است.
مدیرعامل بانک سپه در مراسم معارفه رییس اداره کل روابط عمومی و بازاریابی این بانک ضمن اظهار امیدواری برای موفقیت در مسئولیت جدید، وی را از مدیرا ن دارای کارنامه موفق در بانک سپه دانست.
سیدکامل تقوی نژاد در ادامه ضمن تشکر از زحمات محسن ملکی رییس پیشین اداره کل روابط عمومی و بازاریابی اظهار داشت: اهمیت و جایگاه روابط عمومی با توجه به ظرفیت های بالای آن برای رسیدن به اهداف مدنظر بانک بسیار مهم و استراتژیک است.
در ادامه این مراسم جلالی رییس جدید اداره کل روابط عمومی و بازاریابی بانک سپه ضمن تشکر از حسن اعتماد مدیر عامل و اعضای هیات مدیره گفت: باید همه تلاش خود را بکار گیریم تا بانک جایگاه واقعی خود را در بازار پولی و اقتصاد کشور بدست آورد.
وی افزود: وظیفه خطیری بر عهده روابط عمومی سازمانها و نهادها گذاشته شده که اگر درک درستی از این مسئولیت و ابزارهای در اختیار این مجموعه وجود داشته باشد مطمئناً سازمانها خواهند توانست ارتباط موثرتر و پویاتر درون و بیرون سازمانی برقرار کنند.
رئیس اداره کل روابط عمومی و بازاریابی بانک سپه در پایان اظهار داشت: این اداره کل سعی خواهد کرد با شناخت و بهره مندی صحیح از ابزارهای خود، تصویری واقعی و درست از اولین بانک ایرانی در ذهن صاحبان اصلی خود یعنی مردم شریف ایران ترسیم نماید.
|