درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 30 فروردین 1403 - 17:37   

هوش مصنوعی آنتروپیک به اندازه انسان‌ها متقاعدکننده است

  هوش مصنوعی آنتروپیک به اندازه انسان‌ها متقاعدکننده است


ادامه ادامه مطلب یک

ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند

  ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند


ادامه ادامه مطلب دو

نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر

  نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر


ادامه ادامه مطلب سه

مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت

  مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر
  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار
  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه
  رازهای روابط‌عمومی
  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم
  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید
  جستجوی گوگل در 10 سال آینده
  انتصاب مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران
  سرپرست حوزه ریاست، روابط عمومی و امور بین الملل کتابخانه ملی منصوب شد
  «مجتبی‌پور» جایگزین «نعمتی» در روابط‌عمومی استانداری خراسان رضوی شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 8479صفحه نخست » جهان روابط عمومیجمعه، 27 دی 1392 - 15:14
نکاتی برای روابط عمومی در سال 2014
اگر در سال گذشته کمپین موفق روابط عمومی را در شرکت خود تجربه کرده اید، ممکن است فکر کنید که به خوبی خود را برای فعالیت های سال آینده محیا کرده اید و نیازی برای تلاش اضافی ندارید. اما با شرایطی که در کسب و کارها اتفاق افتاده و شرایط توسعه و تغییر، هیچ تضمینی وجود ندارد که موفقیت های سال 2013 در سال 2014 نیز ادامه داشته باشد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- اگر در سال گذشته کمپین موفق روابط عمومی را در شرکت خود تجربه کرده اید، ممکن است فکر کنید که به خوبی خود را برای فعالیت های سال آینده محیا کرده اید و نیازی برای تلاش اضافی ندارید. اما با شرایطی که در کسب و کارها اتفاق افتاده و شرایط توسعه و تغییر، هیچ تضمینی وجود ندارد که موفقیت های سال 2013 در سال 2014 نیز ادامه داشته باشد.


هر شرکتی که جویای موفقیت مستمر در روابط عمومی است باید به دقت برنامه های استراتژیک خود را برای سال 2014 تنظیم کند و به دنبال ترکیب تکنیک های جدید و با ارزش برای کمپین خود باشد تا بتواند نتایج بهتری را بدست آورد.


• از خطاهای 2013 بیاموزید
اکثر کسب و کارها می ترسند که به اشتباهات و شکست های خود اعتراف کنند و می خواهند تنها بر دستاوردهای مثبت خود تمرکز کنند، اما همانند بسیاری از حوزه ها، پذیرش و آموختن از اشتباهات گذشته برای رشد و موفقیت در آینده ضروری است.


وقتی کمپین روابط عمومی را مهیا می کنید، بخش هایی از استراتژی شرکت شما بر مبنای آمار و ارقام دقیق گردآوری شده است و برخی از پیش بینی های دیگر بر اساس شرایط موجود و گرایش های اجتماعی حدس زده می شود. این بدین معناست که نتایج هرگز نمی تواند صد درصد تضمین شده باشد و برخی از استراتژی ها ممکن است شکست بخورند.
با نگاه به کمپین های روابط عمومی تان در سال 2013، می توانید درک و مشاهده کنید که چه مواردی کار نمی کرد و چرا، و همچنین دریابید که کدام موارد در سال گذشته جواب می داد و می توانید در کمپین های سال 2014 از آنها استفاده کنید.


• بسترها را ترکیب کنید
روابط عمومی سنتی در نشریات چاپی و در قالب مقالات ترویجی و گزارش های خبری وجود دارد، اما بیش از هر زمان دیگر رسانه های اجتماعی و اینترنت سلطه خود را بر تلاش های روابط عمومی گسترانده اند و استراتژی ها بر آنها متمرکز شده اند. با برجسته تر شدن بیشتر و بیشتر رسانه های اجتماعی، همه کسب و کارها نیازمند حضور در رسانه های بیشتری برای پیش بردن استراتژی هایشان در خصوص مخاطبان هدف می باشند.


با حجم در حال گسترش کاربران، کسب و کار فقط نباید بر روی یک بستر تمرکز کند، بلکه باید بر روی شاخه ای از آنها حضور خود را گسترش دهد. سال 2014 شاهد ظهور بسترهای رسانه های اجتماعی جدیدی خواهید بود و کسب و کارها بایستی درباره بسترهای کوچکتر موجود تحقیق کنند و روش های مفیدی را برای استفاده از آنها ابداع کنید.
در کنار رسانه های اجتماعی، شرکت شما بایستی از روابط عمومی سنتی بهره مند شود و روابط خود را با روزنامه نگاران و کارشناسان رسانه ای تقویت کند. به طوری که خدمات و محصولات شما بتوانند از کانال های رسانه ای نیز ترویج شوند.


• نگاهی به روندها
روندها در شبکه های اجتماعی در تمام کسب و کارها از اهمیت بسزایی برخوردارند و ضروری است که یک شرکت از آنها در طی کمپین های روابط عمومی و بازاریابی استفاده کنند. با انجام تحقیقات گسترده و یافتن آنچه مردم به آن علاقه مند هستند، شرکت می تواند یک طرح روشن و مختصر حول این روندهای اجتماعی درک کند که این بدین معناست که آنها می توانند با ظاهری جذاب تر به مخاطبان هدف خود نزدیک شده و آنها را با ایده آل های خود همسو کنند.


اگرچه بهره گیری از روندها نیازمند درجه ای معین از برنامه ریزی است، با امتیازاتی که اینترنت در اختیار بسیاری از جوامع زنده دنیا قرار می دهد، روندها می توانند به سرعت و بدون اخطار متوقف شوند، بنابراین کسب و کارها به انطباق کمپین های روابط عمومی برای تامین نیازها نیازمند هستند. برای مثال، الگوهای رفتاری اینترنت برای سال های متمادی محبوبیت فراوانی داشته است. به راحتی می تواند سبب بهبود شرایط و به هم زدن توازن کسب و کار شود و به ویژه وقتی در مورد رسانه های مرتبط مورد استفاده می کنید می توانید از ابزارهای ترویجی برای معرفی شرکت خودتان استفاده کنید. اما همچنین باید به سرعت خود را با تغییرات آنها تطبیق بدهید.


منبع: http://wallstreetsectorselector.com/2013/12/p-r-tips-2014/
منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  روابط‌عمومی در زندگی یک برند


  استفاده نادرست از ابزارهای ارتباطی در محل کار: یک مشکل جدی


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  کالیبراسیون روابط‌عمومی


  استراتژی‌های کلیدی برای بهبود خدمات مشتری کسب‌وکار


  رازهای روابط‌عمومی


  از رهبران بد تعجب نکنید: رهبران خوب یک معجزه هستند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد