شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- با حضور بیش از 200 نفر از کارشناسان و مدیران روابط عمومی استان فارس و توسط انجمن روابط عمومی استان فارس در روز پنجشنبه 26 دی سمینار آموزشی رویکردهای نوین در روابط عمومی در شیراز برگزار شد.
به گزارش شارا، در این سمینار آموزشی دکتر احمد یحیایی ایله ای ضمن بنان اینکه فلسفه روابط عمومی مردم استف گفت: هیچ چیز در روابط عمومی مهمتر از منافع مردم نیست و روابط عمومی ها بایستی برای تامین منافع مردم نسبت به اطلاع رسانی شفاف و پاسخگویی مطلوب اقدام کنند.
وی اظهار داشت: امروزه اثبات شده است که دولتها و سازمانهایی که منافع مردم را در اولویت قرار می دهند به طور طبیعی به منافع خودشان دست پیدا می کنند و سازمانهایی که متامین منافع مردم و مشتریان را در اولویت دوم قرار می دهند در ادمه راه شکست می خورند.
دکتر یحیایی ایله ای به رویکردهای الکترونیکی، مدیریت بحران، مشتری مداری و تجاری سازی روابط عمومی به عنوان جدیدترین مباحث این حوزه اشاره کرد و بیان کرد: گزینش، آموزش و انگیزش کارکنان مقدمه مشتری مداری است و سازمانها بایستی رضایتمندی کارکنان خود را به عنوان مهمترین مشتری سازمان به عنوان یک راهبرد و استراتژی مد نظر قرار دهند.
استاد سمینار آموزشی افزود: اگر منتظر تحول در روابط عمومی ها هستیم بایستی تخصصی شدن امور را بطور جدی پیگیری کنیم و آموزش های تخصصی و کاربردی را گسترش دهیم زیرا امروزه آموزش یک فرایند مستمر و مادام العمر تلقی می شود و هیچ کس بدون این پشتوانه موفق نخواهد شد.
انجمن روابط عمومی استان فارس همزمان با برگزاری نمایشگاه توانمندیها و دستاوردهای روابط عمومی استان نسبت به برگزاری سمینارهای آموزشی طی دو روز اقدام کرده است.
|