درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 17:21   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 8476صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیجمعه، 27 دی 1392 - 14:32
سمینار آموزشی رویکردهای نوین در روابط عمومی در شیراز برگزار شد
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- با حضور بیش از 200 نفر از کارشناسان و مدیران روابط عمومی استان فارس و توسط انجمن روابط عمومی استان فارس در روز پنجشنبه 26 دی سمینار آموزشی رویکردهای نوین در روابط عمومی در شیراز برگزار شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- با حضور بیش از 200 نفر از کارشناسان و مدیران روابط عمومی استان فارس و توسط انجمن روابط عمومی استان فارس در روز پنجشنبه 26 دی سمینار آموزشی رویکردهای نوین در روابط عمومی در شیراز برگزار شد.


به گزارش شارا، در این سمینار آموزشی دکتر احمد یحیایی ایله ای ضمن بنان اینکه فلسفه روابط عمومی مردم استف گفت: هیچ چیز در روابط عمومی مهمتر از منافع مردم نیست و روابط عمومی ها بایستی برای تامین منافع مردم نسبت به اطلاع رسانی شفاف و پاسخگویی مطلوب اقدام کنند.


وی اظهار داشت: امروزه اثبات شده است که دولتها و سازمانهایی که منافع مردم را در اولویت قرار می دهند به طور طبیعی به منافع خودشان دست پیدا می کنند و سازمانهایی که متامین منافع مردم و مشتریان را در اولویت دوم قرار می دهند در ادمه راه شکست می خورند.


دکتر یحیایی ایله ای به رویکردهای الکترونیکی، مدیریت بحران، مشتری مداری و تجاری سازی روابط عمومی به عنوان جدیدترین مباحث این حوزه اشاره کرد و بیان کرد: گزینش، آموزش و انگیزش کارکنان مقدمه مشتری مداری است و سازمانها بایستی رضایتمندی کارکنان خود را به عنوان مهمترین مشتری سازمان به عنوان یک راهبرد و استراتژی مد نظر قرار دهند.


استاد سمینار آموزشی افزود: اگر منتظر تحول در روابط عمومی ها هستیم بایستی تخصصی شدن امور را بطور جدی پیگیری کنیم و آموزش های تخصصی و کاربردی را گسترش دهیم زیرا امروزه آموزش یک فرایند مستمر و مادام العمر تلقی می شود و هیچ کس بدون این پشتوانه موفق نخواهد شد.


انجمن روابط عمومی استان فارس همزمان با برگزاری نمایشگاه توانمندیها و دستاوردهای روابط عمومی استان نسبت به برگزاری سمینارهای آموزشی طی دو روز اقدام کرده است.


 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد