درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 1 خرداد 1403 - 03:02   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نابینایان و هوش مصنوعی

  نابینایان و هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی

  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  حرکت از برند شخصی به تجاری
  فرهنگ دیجیتال در روابط‌عمومی
  4 راه برای تصمیم‌گیری موثرتر
  روابط‌عمومی چگونه «هنر هشتم» لقب گرفت؟
  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟
  هرچه من را تأیید کند، درست است!
  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر
  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما
  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم
  اهمیت مشارکت روابط عمومی‌ها در تصمیمات سازمان تأمین‌اجتماعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 8460صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیپنجشنبه، 26 دی 1392 - 18:12
مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران: ما به‌دنبال روابط عمومی فرایند محور هستیم
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران گفت: ‌مشکلات جامعه با روابط عمومی آرمانی و پویا حل و فصل می‌شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران گفت: ‌مشکلات جامعه با روابط عمومی آرمانی و پویا حل و فصل می‌شود.


به گزارش شارا، احمد مظفری بعد از ظهر امروز در همایش روابط عمومی‌های نکا در سالن اجتماعات فرمانداری بیان داشت: ایران یک درصد جغرافیای جهان و 8/1 درصد جمعیت جهان را داراست اما در ذخایر ملی بیش از 10 درصد منابع و ذخایر ملی جهان از آن ایران است اما در برخی موارد به شکوفایی لازم نرسیدیم.


وی افزود: استفاده مناسب از نیروی انسانی از مسائل مهمی است که در برخی از کشورها همچون چین مورد توجه قرار گرفته و پیشرفت‌های مختلف حاصل شده است و ما نیز نباید از این قافله عقب بمانیم.
مظفری با بیان اینکه دغدغه اصلی ما در مازندران تولید است خاطرنشان کرد: چرا یک سرمایه‌گذار برای انجام سرمایه‎گذاری باید هفت سال برای ایجاد مرکز گردشگری بدود و به خواسته خود نرسد.


وی گفت: استاندار به هم آغوشی با بخش خصوصی و توجه به این مسئله اعتقاد کامل دارد و تاکید فراوان در این راستا دارد تا در زمینه تولیدات با رشد قابل قبولی مواجه شویم.


مظفری با بیان اینکه بیش از دو هزار پروژه نیمه‌تمام زیر 50 درصد رشد در مازندران داریم اظهار داشت: در بخش اعتبارات در سال 93 مجموع اعتبارات کشور کاهش یافته است اما مازندران کمترین کاهش را بعد از تهران و استان بوشهر داشته است و در بحث ضریب سهم بری بودجه 93 در جایگاه مناسبی نسبت به استان‌های دیگر قرار گرفته‌ایم.


مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران یادآور شد: در سال جاری 78/3 درصد بودجه کشور به مازندران اختصاص یافت که  در مجموع 2/25 درصد بودجه سال 92 تحقق یافته است و در سال 91 هم 41 درصد بودجه در مازندران تحقق یافته بود.


وی با اشاره به نقش روابط عمومی‌ها در سازمان گفت: روابط عمومی آرمانی و پویا زمانی است که مدیر احساس کند به ما نیازمند است و اگر این مسئله اتفاق بیفتد بسیاری از مشکلات جامعه حل و فصل می‌شود.


مظفری درباره نقش‌آفرینی روابط عمومی بیان داشت: امروز چهار نقش کلیدی در روابط عمومی از جمله آینده‌نگری، بحران ستیزی، اعتبارسازی برای سازمان و فرهنگ‌سازی تبیین می‌شود.


وی گفت: ارزش‌آفرینی از مسائل مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد و  امروز روابط عمومی‌ها باید انسجام هویت فرهنگی بین کارکنان و مدیران ایجاد کنند چرا که وقتی کارکنان یک سازمان خود را عضو در آن سازمان بدانند سبب شکوفایی و پویایی سازمان می‌شود.


مظفری ادامه داد: نهادینه کردن فرهنگ سازمانی، ظرفیت سیاست‌های سازمان را افزایش می‌دهد و ما به‌دنبال روابط عمومی فرایند محور هستیم که در شکل‌گیری افکار عمومی نقش دارد و می‌تواند هنجارها و ارزش‌های سازمانی را در جامعه نهادینه کند.


مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران بیان داشت: امروز سیاست دولت تدبیر و امید ضمن توجه به هم‌افزایی، همفکری و مشارکت درون‌زایی در کشور است و باید با توجه به تحریم‌ها از ظرفیت و امکانات داخلی کشور خود برای پیشرفت استفاده کنیم تا با برنامه استراتژیک زمینه بهره‌گیری از ظرفیت‌ها فراهم شود و باید روابط عمومی‌ها پای کار باشند.


وی تصریح کرد: تنها یک طرح سالم‌سازی استاندارد در مازندران نداریم و بعد از این همه سال تلاش طرح جواب نداده است و باید این مسائل به‌درستی تبیین و شود چرا که دریا برای زمان حال نیست.


مظفری گفت: ارائه مشاوره موثر به مدیر، حفاظت از حریم سازمان، ارتباط با رسانه‌ها، حسن رابطه با کارکنان و حرکت به سوی روابط عمومی فعال و پویا از جمله وظایف روابط عمومی‌هاست که باید مورد توجه جدی قرار گیرد تا با ایجاد روابط عمومی پویا، امید در دل مردم زنده شود.
 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟


  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی


  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم


  خطا بقا در روابط‌عمومی


  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر


  استراتژی موفقیت: قدرت پیروزی‌های شخصی


  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟


  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما


  چرا شرکت‌ها باید گزارش سالانه فرسودگی شغلی را شروع کنند؟


  هرچه من را تأیید کند، درست است!


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد