درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 19:00   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 8459صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیپنجشنبه، 26 دی 1392 - 18:10
مهمترین برنامه های آتی روابط عمومی شهرداری اصفهان اعلام شد
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیر روابط عمومی شهرداری اصفهان اظهار داشت: کیفی سازی محتوای برنامه ها و تهیه نقشه راه روابط عمومی شهرداری بر اساس سند چشم انداز شهرداری از مهمترین برنامه های آتی روابط عمومی شهرداری اصفهان است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  مدیر روابط عمومی شهرداری اصفهان اظهار داشت: کیفی سازی محتوای برنامه ها و تهیه نقشه راه روابط عمومی شهرداری بر اساس سند چشم انداز شهرداری از مهمترین برنامه های آتی روابط عمومی شهرداری اصفهان است.

 

به گزارش ایمنا، ابراهیم معتمدی با اشاره به کسب رتبه برتر توسط روابط عمومی شهرداری اصفهان در یازدهمین جشنواره بین المللی روابط عمومی های برتر ایران گفت: یازدهمین جشنواره روابط عمومی های برتر ایران در ۹ بخش برگزار شد.


وی با اشاره به اینکه روابط عمومی شهرداری اصفهان ۱۴ اثر در بخش های مختلف به این جشنواره ارسال نمود، افزود: روابط عمومی شهرداری اصفهان توانست در سه بخش ارتباطات رسانه ای، کتاب و پژوهش رتبه کسب نماید.


مدیر روابط عمومی شهرداری اصفهان تصریح کرد:این مجموعه در بخش ارتباط رسانه ای با ارائه دو اثر خدمت ماندگار و مجموعه اطلاع رسانی میدان امام علی(ع) توانست رتبه نخست را به خود اختصاص دهد.


معتمدی خاطرنشان کرد: در بخش کتاب نیز با ارائه سه اثر خدمات ماندگار، اسناد بلدیه شهرداری اصفهان از انقلاب مشروطه تا انقلاب اسلامی و کتاب برترین ها و افتخارات شهرداری رتبه دوم به دست آمد.


وی اظهار داشت: همچنین در حوزه پژوهش با ارائه پژوهشی با موضوع بررسی، تدوین و استخراج معابر و اماکن شهرداری و طرح پژوهشی نظرسنجی از میهمانان نوروزی و افتتاح طرح های عمرانی رتبه سوم کسب شد.


مدیر روابط عمومی شهرداری اصفهان با اشاره به برنامه های آتی این حوزه ادامه داد: کیفی سازی محتوای برنامه ها و تهیه نقشه راه روابط عمومی شهرداری بر اساس سند چشم انداز شهرداری از مهمترین برنامه های روابط عمومی شهرداری اصفهان است.


معتمدی با بیان اینکه معماری درون سازمانی برای هم سو کردن ابزارهای روابط عمومی برای رسیدن به اهداف از دیگر اهداف این حوزه است، اضافه کرد: ایجاد بستر مناسب برای افزایش مشارکت اجتماعی مردم، نهادها و تقویت ارتباطات مردمی مدیران درون سازمانی و برون سازمانی نیز در دستور کار روابط عمومی شهرداری اصفهان قرار دارد.


وی از تشکیل اتاق فکر در خارج از شهرداری خبر داد و گفت: به منظور استفاده از نظرات کارشناسان و خبرگان در رسیدن به اهداف روابط عمومی اتاق فکر تشکیل شده است.
 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد