شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیر روابط عمومی شهرداری اصفهان اظهار داشت: کیفی سازی محتوای برنامه ها و تهیه نقشه راه روابط عمومی شهرداری بر اساس سند چشم انداز شهرداری از مهمترین برنامه های آتی روابط عمومی شهرداری اصفهان است.
به گزارش ایمنا، ابراهیم معتمدی با اشاره به کسب رتبه برتر توسط روابط عمومی شهرداری اصفهان در یازدهمین جشنواره بین المللی روابط عمومی های برتر ایران گفت: یازدهمین جشنواره روابط عمومی های برتر ایران در ۹ بخش برگزار شد.
وی با اشاره به اینکه روابط عمومی شهرداری اصفهان ۱۴ اثر در بخش های مختلف به این جشنواره ارسال نمود، افزود: روابط عمومی شهرداری اصفهان توانست در سه بخش ارتباطات رسانه ای، کتاب و پژوهش رتبه کسب نماید.
مدیر روابط عمومی شهرداری اصفهان تصریح کرد:این مجموعه در بخش ارتباط رسانه ای با ارائه دو اثر خدمت ماندگار و مجموعه اطلاع رسانی میدان امام علی(ع) توانست رتبه نخست را به خود اختصاص دهد.
معتمدی خاطرنشان کرد: در بخش کتاب نیز با ارائه سه اثر خدمات ماندگار، اسناد بلدیه شهرداری اصفهان از انقلاب مشروطه تا انقلاب اسلامی و کتاب برترین ها و افتخارات شهرداری رتبه دوم به دست آمد.
وی اظهار داشت: همچنین در حوزه پژوهش با ارائه پژوهشی با موضوع بررسی، تدوین و استخراج معابر و اماکن شهرداری و طرح پژوهشی نظرسنجی از میهمانان نوروزی و افتتاح طرح های عمرانی رتبه سوم کسب شد.
مدیر روابط عمومی شهرداری اصفهان با اشاره به برنامه های آتی این حوزه ادامه داد: کیفی سازی محتوای برنامه ها و تهیه نقشه راه روابط عمومی شهرداری بر اساس سند چشم انداز شهرداری از مهمترین برنامه های روابط عمومی شهرداری اصفهان است.
معتمدی با بیان اینکه معماری درون سازمانی برای هم سو کردن ابزارهای روابط عمومی برای رسیدن به اهداف از دیگر اهداف این حوزه است، اضافه کرد: ایجاد بستر مناسب برای افزایش مشارکت اجتماعی مردم، نهادها و تقویت ارتباطات مردمی مدیران درون سازمانی و برون سازمانی نیز در دستور کار روابط عمومی شهرداری اصفهان قرار دارد.
وی از تشکیل اتاق فکر در خارج از شهرداری خبر داد و گفت: به منظور استفاده از نظرات کارشناسان و خبرگان در رسیدن به اهداف روابط عمومی اتاق فکر تشکیل شده است.
|