درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 03:10   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 8450صفحه نخست » آموزش روابط عمومیپنجشنبه، 15 اردیبهشت 1401 - 09:24
کمپین روابط عمومی برای کسب و کارهای کوچک
برخی از روابط عمومی ها در شرکت های کوچک فکر می کنند کمپین روابط عمومی تنها برای کسب و کارهای بزرگ طراحی می شود در حالیکه کسب و کارهای کوچک بیشتر به کمپین روابط عمومی نیاز دارند. در این نوشتار به نکاتی در این باب می پردازیم.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| برخی از روابط عمومی ها در شرکت های کوچک فکر می کنند کمپین روابط عمومی تنها برای کسب و کارهای بزرگ طراحی می شود در حالیکه کسب و کارهای کوچک بیشتر به کمپین روابط عمومی نیاز دارند. در این نوشتار به نکاتی در این باب می پردازیم.


غلبه بر هزینه تبلیغات


فعالیت های بازاریابی و تبلیغات که غالبا توسط شرکت ها برنامه ریزی و اجرای می شوند حقیقتا ارزان نیستند. حتی یک فعالیت نظیر چاپ و پخش آگهی های تبلیغاتی صدها و هزاران پوند هزینه دارد. فعالیت های بازاریابی از قبیل تبلیغات و ترویج جایگاه خودشان را دارند، اما هزینه بالای آنها می تواند به سادگی کاری کند که کسب و کارهای کوچک و متوسط نتوانند از عهده مخارج آن برآیند. کمپین روابط عمومی در این شرایط می تواند راهی برای کسب و کارهای کوچکتر به شمار رود که می توانند با منابع مالی کمتر بر هزینه های روش تبلیغات سنتی فائق آیند.


کمپین روابط عمومی جایگزین برای کسب و کارهای کوچک


همچنین یک کمپین روابط عمومی در مقیاس کامل با پوشش رسانه ای بین المللی، که غالبا توسط شرکت های پیشرو برنامه ریزی و اجرا می شوند رویای دست نیافتنی برای کسب و کارهای کوچک است، اما در عین حال انوع دیگری از کمپین های روابط عمومی جایگزین وجود دارند که کسب و کارهای کوچک می توانند آنها را مورد استفاده قرار دهند و موفقیت های زیادی را به واسطه آنها کسب کنند. یک کمپین روابط عمومی شامل فعالیت ها و استراتژی های پر هزینه نمی شود؛ در واقع بهترین کمپین های روابط عمومی برای کسب و کارهای کوچک بایستی از فعالیت های هزینه بر و گران به کلی خودداری کنند.


یکی از بهترین کمپین های جایگزین برای کسب و کارهای کوچک، کمپینی است که بر مبنای تکنولوژی های آنلاین انجام می شود، استفاده از تمام منابع رایگان و ارزان در وب برای تمامی کسب و کارها در تمامی اندازه ها قابل دسترسی است. در این قسمت انوع مختلفی از شرکت های روابط عمومی وجود دارند که می توان آنها را استخدام کرد که کمپین های آنلاین روابط عمومی را برای کسب و کارهای کوچک اجرا کنند، و آنها هر کدام در حوزه ای خاص متخصص هستند و می توانند به نتاسب نیاز شما، مورد استفاده قرار گیرند. این کارها می تواند شامل استفاده از وبسایت کسب و کار برای ارتباط بهتر و بیشتر با مخاطب یا ایجاد و مدیریت پروفایل رسانه های اجتماعی یا وبلاگ باشد، کمپین های روابط عمومی آنلاین طبیعتا می توانند بازگشت سرمایه خوبی را به سازمان داشته باشند.

 

به طور مشابه یک کمپین روابط عمومی که بر مبنای توزیع اطلاعات زمانمند و مرتبط برای رسانه می تواند روشی جایگزین برای استفاده کسب و کارهای کوچک باشد. همچنین موفقیت ایجاد کمپین های روابط عمومی که صرفا حول گزارش های خبری اجرای می شوند، تضمین شده نیست. به شرطی که خبر منتشر شده درباره شرکت دارای ارزش خبری بوده و برای مخاطبان هدف جذاب باشد. با این کار قطعا شما می توانید به بهبود شرایط آگاهی مردم نسبت به کسب و کارتان کمک کنید.


• یک کمپین روابط عمومی راه حلی ایده آل برای تمام کسب و کارهاست


همه و همه، کمپین های روابط عمومی راه کارهای ترویجی ایده آلی برای کسب وکارهای کوچک به شمار می روند، و کسب و کارها در همه اندازه ها که نمی توانند از تلاش های بازاریابی سنتی و تبلیغات استفاده کنند می توانند به آسانی از کمپین های روابط عمومی استفاده کنند. یک کمپین روابط عمومی به ویژه برای کسب و کارهای کوچک مهم است چراکه باعث می شود که آگاهی جمعی را نسبت به آن در محدوده فعالیتش بالا ببرد، این ها مواردی هستند که به طور حیاتی برای موفقیت و ادامه فعالیت هر کسب و کار کوچکی مهم هستند.


چنانچه به بودجه های کمی برای اجرای فعالیت های ترویجی دسترسی دارید، برای توسعه کمپین روابط عمومی نیازمند عواملی نظیر استراتژی و اجرای اهدافی هستید و می توانید این موارد را از طریق مشاوره های روابط عمومی از متخصصان روابط عمومی برای کسب وکارهای کوچک دریافت کنید. برای اینکه درباره انواع خدمات مشاوره روابط عمومی برای همه کسب و کارها می توانید به مقالات مشاوره روابط عمومی برای کسب و کارها در سایت شارا و یا مقاله ای با عنوان «مقدمه ای به مشاوره روابط عمومی» مراجعه کنید.


منبع: www.quotebean.co.uk
منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد