درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 21 خرداد 1403 - 01:24   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


ادامه ادامه مطلب یک

چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است

  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی

  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر می‌شود
  پایان عصر جستجوی سنتی؟ رسانه‌های اجتماعی به دروازه اصلی اطلاعات تبدیل می‌شوند
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد
  نگاهی به بحث داغ در اجلاس هوش مصنوعی نیویورک
  استراتژی‌هایی برای ایجاد توسعه رهبری با بودجه محدود
  چالش روابط‌عمومی: غلبه بر چالش‌های بودجه
  واشنگتن پست در آستانه پذیرش تاریکی است
  تعامل و روابط انسانی در دنیای هوش مصنوعی: اصالت در روابط‌عمومی
  ۸ نشانه زبان بدن که نشان می‌دهد کسی همیشه نیاز به کنترل دارد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 8447صفحه نخست » آموزش روابط عمومیپنجشنبه، 8 اردیبهشت 1401 - 13:25
راه‌های موفقیت یک کمپین روابط‌عمومی
وقتی بسیاری افراد به موفق‌ترین کمپین‌های روابط‌عمومی که در سال‌های اخیر رخ داده‌اند می‌نگرند، در می‌یابند که پرستیژ شرکت‌ها و آژانس‌های روابط‌عمومی به موفقیت کمپین‌های روابط‌عمومی منجر می‌شود. یک شرکت روابط‌عمومی لایق و باتجربه برای موفقیت کمپین روابط‌عمومی فوق‌العاده مهم به نظر می‌رسد. اما پرستیژ یک شرکت روابط‌عمومی الزاما به معنای تضمین موفقیت کمپین روابط‌عمومی نیست. موفقیت هر کمپین روابط‌عمومی وابسته به برنامه‌ریزی و اجرای دقیق آن است.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| شاید این سوال را از خودتان پرسیده باشید، چه عواملی باعث می شوند که در کمپین روابط عمومی موفق شوید؟ آیا پرستیژ یک شرکت روابط عمومی راز موفقیت آن است؟


وقتی بسیاری افراد به موفق‌ترین کمپین‌های روابط‌عمومی که در سال‌های اخیر رخ داده‌اند می‌نگرند، در می‌یابند که پرستیژ شرکت‌ها و آژانس‌های روابط‌عمومی به موفقیت کمپین‌های روابط‌عمومی منجر می‌شود. یک شرکت روابط‌عمومی لایق و باتجربه برای موفقیت کمپین روابط‌عمومی فوق‌العاده مهم به نظر می‌رسد. اما پرستیژ یک شرکت روابط‌عمومی الزاما به معنای تضمین موفقیت کمپین روابط‌عمومی نیست. موفقیت هر کمپین روابط‌عمومی وابسته به برنامه‌ریزی و اجرای دقیق آن است.

• بهترین کمپین های روابط عمومی اهداف واقع گرایانه دارند


همچنان که صاحبان کسب و کار اهداف، آمال و مقاصد خود را می دانند باید آنها را برای کسانی که قرار است کمپین را برایشان برگزار کنند به درستی تبیین نمایند تا بتوانند مسیر صحیح برای رسیدن به آن اهداف را پیدا کنند.

 

اهداف باعث می شوند که جهت هایی برای رسیدن به آنها به برگزار کنندگان کمپین داده شود و با نگاه به دستاوردها و مقایسه با اهداف می توانیم ارزیابی منطقی از میزان پیشرفت به دست آوریم.

 

برترین کمپین های روابط عمومی هدف مدار هستند. آنها پیرامون اهداف واقع گرایانه و ویژه روابط عمومی شکل می گیرند و شامل اعمال و استراتژی های مناسب و آسان برای اندازه گیری می شوند. این استراتژی ها مطمئن می سازند که این اهداف قابل دستیابی در چارچوب زمانی مشخصی می باشند.


• طرح ها و تحقیقات موفقیت را قطعی می کنند


تحقیق و برنامه ریزی، بنیان های حیاتی برای هر استراتژی یا کمپین موفق هستند و کمپین روابط عمومی از این قاعده مستثنی نیست. بهترین کمپین روابط عمومی تصادفی اتفاق نمی افتد؛ آنها با دقت و توسط طرح های دقیق برای رسیدن به اهداف واقع گرایانه برنامه ریزی شده اند.

 

یک کمپین روابط عمومی موفق، کمپینی است که از مراحل دقیق و مبتنی بر نیازهایی تشکیل شده است که می توان با آنها به اهداف مورد نظر رسید؛ آن کمیپین ها به سوالات ویژه ای از قبیل اینکه «ما قرار است با چه کسی ارتباط برقرار کنیم و بهترین راه برای انجام این کار چیست؟» پاسخ می دهند. همچنین برنامه ریزی دقیق در یک کمپین روابط عمومی موفق باید به خوبی مورد تحقیق قرار گرفته باشند و شامل ارزیابی های مناسبی باشند که نتایج قطعی به همراه دارند.

 

• کمپین های موفق روابط عمومی منعطف و پاسخگو هستند


انعطاف پذیری راهی طولانی برای کمک به کسب دستاوردهای کسب و کار و رسیدن به آمال ها و اهداف آنهاست، بنابراین این حس ایجاد می شود که بهترین کمپین های روابط عمومی شامل دو کیفیت مهم هستند.


یک کمپین روابط عمومی در صورتی که به دقت طراحی شده باشد رشد و توسعه پیدا می کند، در غیر این صورت حتی با بهترین کمپین های روابط عمومی، اگر دقت را در اجرا را فراموش کنیم هنوز امکان وجود نتایج فاجعه آمیز وجود دارد. برای اطمینان از موفقیت کمپین های روابط عمومی نیاز دارید که به دقت مراحل خاصی را در اجرای برنامه نظارت کنید، به این وسیله کسب و کار می تواند دریابد چه چیزهایی کار می کند و چه چیزهایی کار نمی کند و با این آگاهی تغییرات ضروری را برای کسب اطمینان از جهت گیری مناسب کمپین اعمال کند.


• کمپین های خوب روابط عمومی برای هر کسب و کاری متفاوت هستند


هیچ فرمول واحدی برای ایجاد و اجرای یک کمپین روابط عمومی که بتوان با اطمینان نسبت به موفقیت آن اعتماد کرد، وجود ندارد. کمپین موفق روابط عمومی برای هر کسب و کاری متفاوتند؛ تنها به این خاطر که یک کمپین در یک جا موفقیتی را به دست آورده است، الزاما به این معنا نیست که در سایر شرایط نیز موفق شود.


کمپین موثر روابط عمومی در دسترس تمام کسب و کارها قرار دارند، مهم نیست که کوچک هستند یا بزرگ.


منبع: www.quotebean.co.uk
http://en.shara.ir

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  تحریم: یک توافق، نه یک تاکتیک تبلیغاتی در روابط‌عمومی دیجیتال


  چرا دیده شدن مدیر عامل هنوز مهم است؟


  متاورس مک دونالد در سنگاپور به نمایش درآمد


  دهمین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت برگزار می‌شود


  چرا رهبران بزرگ همیشه مهربان هستند - اما همیشه خوب نیستند


  اینفلوئنسر نیجریه‌ای: «آفریقا در غرب روابط‌عمومی ندارد»


  برنامه تقدیر از 3 استاد پیشکسوت علوم انسانی


  دولت بایدن به دنبال اطلاعاتی در مورد نحوه استفاده وال استریت از هوش مصنوعی است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد