درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 30 خرداد 1403 - 13:57   

چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک

  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


ادامه ادامه مطلب یک

هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد

  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


ادامه ادامه مطلب دو

چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند

  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چگونه هوش مصنوعی می‌تواند به مدیران میانی در آینده کمک کند تا کمتر بدبخت باشند
  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه
  مهارت‌های حیاتی مدیران میانی برای زنده ماندن در دوران "بی رئیس بزرگ"
  اهداف را تعیین کنید و از سوء استفاده اجتناب کنید
  اتلاف وقت - بحران بهره‌وری واقعی
  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است
  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند
  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد
  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک
  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 8427صفحه نخست » خبر یکچهارشنبه، 25 دی 1392 - 07:04
دکتر بشیر: شبکه های اجتماعی اصل روابط عمومی هستند
«دکتر بشیر» دبیر کمیته علمی دهمین کنفرانس بین المللی در جمع بندی نهایی گفت: دهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی بر ایرانی،اسلامی بودن و اخلاق مداری تاکید می کند و توجه به هویت و درک انسانی را در سر لوحه کار خود قرار داده است چرا که فهم و شناخت از خود را به عنوان قدم اول می داند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- «دکتر بشیر» دبیر کمیته علمی دهمین کنفرانس بین المللی در جمع بندی نهایی گفت: دهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی بر ایرانی،اسلامی بودن و اخلاق مداری تاکید می کند و توجه به هویت و درک انسانی را در سر لوحه کار خود قرار داده است چرا که فهم و شناخت از خود را به عنوان قدم اول می داند.


وی به رابطه بین روابط عمومی و ارتباطات اشاره کردند و افزود: اگر ما فهم و درک درستی از ارتباطات نداشته باشیم، از روابط عمومی نمی توانیم به خوبی استفاده کنیم. شبکه های اجتماعی اصل روابط عمومی هستند و علت اصلی آن فراگیر بودن این شبکه ها است.


دبیر علمی کمیته با اشاره به اینکه فهم ما از برند، یک فهم چند وجهی است تصریح کرد: روابط عمومی وجهه همه چیز است. علاوه بر این بحث برندیک بحث چند وجهی است که ما باید برند خودمان را در رابطه با ایران، اسلام، انقلاب و غیره درست کنیم تا بتوانیم در دو فضای واقعی و مجازی زندگی کنیم. زندگی در فضای مجازی نباید منجر به عقب افتادن از فضای واقعی و برعکس شود. استاد هندی به خوبی گفت که اینترنت تیغ دو لبه است چرا که باید چالش ها را به خوبی بشناسیم و به رقابت درست بپردازیم.


بشیر تصریح کرد: ارتقای روحیه جمعی، هدف روابط عمومی یکپارچه است که باید تقویت کننده باشد. علاوه بر این نقش مهم آموزش،کارگاه های حرفه ای و مطالعات را نباید نادیده گرفت. بنابراین نقش این کنفرانس ها احقاق حق نمودن است. احقاق حق به معنای ایجاد گفتمان،یکی از کارهای روابط عمومی یکپارچه است که این کنفرانس توانسته این نقش را به خوبی ایفا کند.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟


  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی


  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی


  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


  اتلاف وقت - بحران بهره‌وری واقعی


  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است


  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


  اهداف را تعیین کنید و از سوء استفاده اجتناب کنید


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد