درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 11:52   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  50 مدیر ارشد بازاریابی برتر کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
  مقاومت در مقابل تغییر: چالش‌ها و اقدامات متا برای مبارزه با سوءاستفاده جنسی از کودکان
  لینکدین در حال آزمایش اشتراک صفحه شرکت پرمیوم با هوش مصنوعی برای تولید محتواست
  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر
  چرا جهان هنوز به امانوئل کانت نیاز دارد؟
  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد
  نظرسنجی: 63 درصد از کارمندان برای کار از راه دور دستمزد خود را کاهش می‌دهند
  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 8419صفحه نخست » ادامه مطلب چهارسه شنبه، 24 دی 1392 - 22:09
تبلیغات خوب سرمایه گزاری است
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی با اشاره به آثار تبلیغات یکپارچه بر برند سازمانی اظهار داشت: زمانی که از تبلیغات یکپارچه و برندینگ صحبت می کنیم به این معنی است که از سازمان یکصدا بیرون آید، یک تصویر ساخته شود و یک استراتژی تولید شود.
  

«محمدیان» در دهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی:
تبلیغات خوب سرمایه گزاری است


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی با اشاره به آثار تبلیغات یکپارچه بر برند سازمانی اظهار داشت: زمانی که از تبلیغات یکپارچه و برندینگ صحبت می کنیم به این معنی است که از سازمان یکصدا بیرون آید، یک تصویر ساخته شود و یک استراتژی تولید شود. باید پیام هایی که از سازمان بیرون می آید با یکدیگر تناقض نداشته باشد. در دنیا با پیام های مختلف بمباران شده ایم و در دنیایی زندگی می کنیم که توجه مردم کم و ارتباط زده است. زیرا آنقدر پیام برای آنها ارسال می شود که طبیعتاً توجه را پایین می آورد.


وی افزود: جامعه فضای رقابتی است بنابراین این تفکر که جنس خوب نیاز به تبلیغ ندارد اشتباه است. شهرت و معروفیت مانند میخ و تبلیغ مانند چکش است. اما باید در نظر گرفت کیفیت لازمه ی کار است و با تبلیغ است که می توان محصول را در ذهن مخاطب محکم کرد. وقتی ارتباط سیستم تبلیغات و اطلاع رسانی با دنیای بیرون از بین برود جامعه مارا از ذهن بیرون می کند. شرکت های موفق همیشه به گفتمان با مشتری توجه دارند و توجه آنها تنها به داخل سازمان منتهی نمی شود.


محمدیان گفت: ما در بازاریابی عقیده داریم بودجه تبلیغاتی مانند بودجه دفاعی یک کشور است و این تبلیغات و برند سازی است که باعث می شود که یک کشور پایدار شود و شهرت پیدا کند. بنابراین می توان گفت تبلیغ خوب، سرمایه گذاری است.


متخصص مدیریت بازاریابی تصریح کرد: در تبلیغات باید با مخاطب صادق بود. تبلیغات منعکس کننده واقعیتی هوشمندانه است. زمانی که هوش و تبلیغات با هم پیوند می خورند، پیامی ارسال می شود که مردم می پذیرند. اگر در بازار یابی ضعف را بگوییم، مشتری را واکسینه کرده ایم.

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد