درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 02:44   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 8399صفحه نخست » خبر یکسه شنبه، 24 دی 1392 - 06:49
اهدای نشان عالی سفیر فرهنگی به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی
توجه به حوزه روابط عمومی یکی از محورها و مولفه های اصلی توسعه فرهنگی هر کشور به شمار می رود. سهم حوزه روابط عمومی در مدیریت توانمندی ها، دستاوردها و پتانسیل های بالقوه و بالفعل یک سازمان و موسسه از جمله مواردی است که اهمیت و ضرورت توجه به این حوزه را به خوبی نشان می دهد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی (شارا)- توجه به حوزه روابط عمومی یکی از محورها و مولفه های اصلی توسعه فرهنگی هر کشور به شمار می رود. سهم حوزه روابط عمومی در مدیریت توانمندی ها، دستاوردها و پتانسیل های بالقوه و بالفعل یک سازمان و موسسه از جمله مواردی است که اهمیت و ضرورت توجه به این حوزه را به خوبی نشان می دهد.
متاسفانه در کشور ما، صنعت-هنر روابط عمومی همواره به عنوان یک نهاد مناسبتی دیده شده و در این مسیر با مشکلات فراوانی در زمینه جایگاه شایسته و بایسته خود  دست به گریبان بوده است.
ترویج و تقویت نگرش مدیران ارشد سازمان ها عنصر مهمی از توسعه روابط عمومی محسوب می شود و به لحاظ ارتباط و تعامل با مخاطبان، دو نقش ارتباطی و تسهیلگری را ایفا می کند. در حال حاضر بسیاری از صاحبنظران، ترویج و تقویت ارتباط میان مدیران ارشد و روابط عمومی را در ایران بسیار ضعیف ارزیابی می کنند و آن را عامل مهم عقب ماندگی روابط عمومی در کشور قلمداد می کنند. البته صاحبنظران عواملی چون پایین بودن تخصص و توانایی شاغلان روابط عمومی، ماهیت ساختاری و تشکیلاتی سازمان ها، ضعف عملکرد مدیران، ناکافی بودن اعتبارات و عدم به کار گیری رهیافت های نوین در فعالیت های ارتباطی را به عنوان موانع بهبود جایگاه روابط عمومی در کشور می دانند.
به همین دلیل تشکیل «شورای عالی سیاستگزاری روابط عمومی» در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با حکم وزیر و تشکیل جلسات شورا در محضر ایشان، روندی هدفمند، فزاینده و امیدوار کننده است که نیاز به فرهنگ سازی و تکریم دارد. اهداء نشان عالی سفیر فرهنگی به وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی در افزایش میزان نگرش مدیران ارشد سازمان ها نسبت به روابط عمومی و جایگاه واقعی آن، تاثیرگزار است و ارزش های نهفته در کار روابط عمومی ها را آشکارتر می سازد.
 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد