درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 04:06   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 8383صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 23 دی 1392 - 19:17
توزیع کتاب «روابط عمومی یکپارچه» در دهمین کنفرانس روابط عمومی
کتاب «روابط عمومی یکپارچه» اثری از حسن ربیعی همزمان با دهمین کنفرانس بین‌المللی روابط عمومی ایران منتشر و درمیان شرکت‌کنندگان توزیع شد. این کتاب دربردارنده راهکارهایی برای هماهنگ‌سازی فعالیت‌های ارتباطی سازمانِ متمرکز است.
  


کتاب «روابط عمومی یکپارچه» اثری از حسن ربیعی همزمان با دهمین کنفرانس بین‌المللی روابط عمومی ایران منتشر و درمیان شرکت‌کنندگان توزیع شد. این کتاب دربردارنده راهکارهایی برای هماهنگ‌سازی فعالیت‌های ارتباطی سازمانِ متمرکز است.


به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، شیوه‌های کارآمدتر ساختن پیام‌رسانی و ایجاد هماهنگی میان پیام‌ها و اقدامات سازمان‌ها که موجب تقویت حرفه روابط عمومی می‌شود، در این کتاب بررسی شده است.

کتاب حاضر در هشت فصل تهیه و تنظیم شده است و موضوع‌هایی مانند ارتباطات یکپارچه، روابط عمومی و بازاریابی، استفاده از ابزار تبلیغات، ارتباطات مبتنی بر تکنولوژی، پیام‌رسانی یکپارچه و برنامه‌ریزی ارتباطات یکپارچه را شامل می‌شود.

در نخستین فصل این کتاب که «ارتباطات یکپارچه» نام دارد، نویسنده پس از ارایه تعریف این حوزه به منشاء ارتباطات یکپارچه (IMC)، مباحث فرار از یکپارچگی، هماهنگی عناصر کارزارها، هماهنگی ابزار، هماهنگی در زمان‌بندی پیام و هماهنگی در محتوای پیام را مطرح کرده است.

در فصل دوم نیز با عنوان «دیدگاهی یکپارچه به روابط عمومی» نویسنده عنوان می‌کند که بهترین راه تحقق آرمان‌ها و اهداف یک سازمان، اتحاذ روشی منسجم و یکپارچه است و سپس به کتاب ارتباطات بازاریابی یکپارچه اثری از دان شولتز، استنلی تنن باوم و رابرت لاوتربرن اشاره و نظریه آن‌ها را بیان می‌کند.

«روابط عمومی و ارتباطات بازاریابی» عنوان سومین فصل کتاب است. در این فصل می‌خوانیم که روابط عمومی و ارتباطات بازاریابی دو حوزه مجزا ولی دارای همپوشانی است و سپس اظهارنظرهای جامعه دانشگاهی و محققان در این حوزه نقد و بررسی می‌شود.

چهارمین فصل این کتاب، «تبلیغات به عنوان ابزاری برای ارتباطات یکپارچه» نام دارد که در آن از تبلیغات به عنوان ابزاری مشترک در اختیار روابط عمومی‌ها نام برده شده است.

در پنجمین فصل کتاب نیز در یک مطالعه موردی از وزارت دفاع آمریکا برای مبحث ارتباطات یکپارچه جایگزین ارتباطات راهبردی مطرح شده است. در این بخش می‌خوانیم: «هدف ارتباطات استراتژیک، همزمان ساختن و ایجاد هماهنگی میان پیام‌های ارتش و اقدامات آن بود ولی در واقع این طرح باعث ایجاد ادارات و کارمندانی شد که فعالیت‌های ادارات روابط عمومی سنتی ارتش آمریکا را تکرار می‌کردند.»

در مبحث «ارتباطات یکپارچه مبتنی بر تکنولوژی» نیز که ششمین فصل کتاب به شمار می‌آید، موضوع‌هایی مانند ارتباطات یکپارچه، موارد کادر ارتباطات یکپارچه، تاریخچه، تکنولوژی ارتباطات یکپارچه، اجزای متشکل و ارتباطات یکپارچه کاربر و بازرگانی بررسی شده‌اند.

همچنین در دو فصل پایانی کتاب که پیام‌رسانی یکپارچه و برنامه‌ریزی ارتباطات یکپارچه نام دارد، به تعاریف مبهم موجود در حوزه پیام‌رسانی و ایجاد کمپین روابط عمومی، برتری کمپین، تعریف برتری و ارزیابی برتری طرح شده است.

کتاب «روابط عمومی یکپارچه» در 86 صفحه، شمارگان سه هزار نسخه و بهای 6 هزار تومان توسط انتشارات کارگزار روابط عمومی منتشر شده است.

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد