درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 9 فروردین 1403 - 13:32   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

هوش مصنوعی در دادگاه: توهمات و خطرات

  هوش مصنوعی در دادگاه: توهمات و خطرات


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد
  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند
  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX
  نوآورترین شرکت‌های جهان در سال 2024
  چت‌بات آرنا (Chatbot Arena)
  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟
  کلود در رتبه‌بندی چت‌بات‌های هوش مصنوعی مقام اول را به دست آورد
  نظرسنجی گالوپ: اکثر آمریکایی‌ها اکنون با اقدام اسرائیل در غزه مخالفند
  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها
  رزومه خلاقانه‌ای که به شغل دلخواه در گوگل انجامید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 8349صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیچهارشنبه، 18 دی 1392 - 13:42
کمپین روابط‌عمومی یکپارچه و منسجم؛ تجربه‌ یک سازمان مالی
ابراهیم صفرلکی مدیرکل روابط‌عمومی بانک مهر اقتصاد - روابط‌عمومی در سازمان‌های نوین به تدریج به جایگاه واقعی خود به عنوان محور اصلی تولید و انتقال پیام‌های سازمان به جامعه‌ی ذینفعان دست می‌یابد. یکی از زمینه‌هایی که از حدود یک دهه پیش تاکنون به تقویت این جایگاه یاری رسانده است رویکرد برنامه‌ریزی راهبردی ارتباطات و روابط‌عمومی است که کارگزاران این حوزه را به توانمندی لازم جهت ارتقای اثربخشی و کارآمدی فرایند انتقال پیام‌های سازمان به مخاطبان نزدیک‌تر کرده است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- روابط‌عمومی در سازمان‌های نوین به تدریج به جایگاه واقعی خود به عنوان محور اصلی تولید و انتقال پیام‌های سازمان به جامعه‌ی ذینفعان دست می‌یابد. یکی از زمینه‌هایی که از حدود یک دهه پیش تاکنون به تقویت این جایگاه یاری رسانده است رویکرد برنامه‌ریزی راهبردی ارتباطات و روابط‌عمومی است که کارگزاران این حوزه را به توانمندی لازم جهت ارتقای اثربخشی و کارآمدی فرایند انتقال پیام‌های سازمان به مخاطبان نزدیک‌تر کرده است.

 

روابط‌عمومی یکپارچه مفهومی کمابیش نوین است که با تنوعی از رویکردها و روش‌ها امکان ارائه‌ ترکیب‌های مختلف از رسانه‌ها را به کارگزاران روابط‌عمومی در سازمان‌ها عرضه می‌دارد.

 

سازمان‌های مالی به عنوان گروهی از بزرگ‌ترین سازمان‌ها در کشور جمهوری اسلامی ایران که از سویی با طیف وسیعی از ذینفعان مواجه‌اند و از سوی دیگر با گستره‌ قابل توجهی از مشتریان سروکاردارند می‌توانند با شناخت و به‌کارگیری برنامه‌ریزی راهبردی روابط‌عمومی و تأکید بر انسجام و یکپارچگی در ابزارها و رسانه‌ها به انتقال هدفمندتر پیام‌های سازمان خود به مخاطبان، به طور مؤثر و کارا بیش از پیش امیدوار شوند.
روابط‌عمومی بانک مهر اقتصاد در سال‌های اخیر تلاش نموده تا مبتنی بر مفهوم «ارتباطات و روابط‌عمومی یکپارچه» در مواجهه با موضوعات مختلف سازمانی و نیازهای بانک برای ارتباط و تعامل با مخاطبان و ذینفعان عمل نماید.

 

نقطه‌ عزیمت برای تحقق این امر، به‌کارگیری مدل هالاهان در دسته‌بندی رسانه‌ها از یک‌سو، و رعایت شاخص‌ها و ویژگی‌های متفاوت و اختصاصی هر گروه از رسانه‌ها از سوی دیگر بوده تا در نهایت امکان طراحی و به‌کارگیری ترکیبی از رسانه‌ها برای انتقال مؤثرتر پیام موردنظر بانک به مخاطبان فراهم آید.

 

بدیهی است اثربخشی این مدل زمانی ارتقا می‌یافت که همین رویکرد علمی در طراحی و تولید محتوایی پیام نیز مورد توجه قرار گیرد که خوشبختانه تئوری‌ها و مدل‌های ارتباطی دیگری چون مدل منشور هویت برند (کلر، 1389)، مدل اثربخشی تبلیغات آیدا (AIDA)، و مدل ایجاد مزیت پیام فاب (FAB)، کمک شایانی به این هم‌افزایی بودند.
 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  انسان یا ماشین؟ مرزهای مبهم هوش مصنوعی


  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چند نمونه از تکنیک‌های تقویت شناختی


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چرا بهره‌وری ما را مضطرب می‌کند؟


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد