درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403 - 19:50   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نابینایان و هوش مصنوعی

  نابینایان و هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی

  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روابط‌عمومی چگونه «هنر هشتم» لقب گرفت؟
  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟
  هرچه من را تأیید کند، درست است!
  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر
  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما
  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم
  اهمیت مشارکت روابط عمومی‌ها در تصمیمات سازمان تأمین‌اجتماعی
  نابینایان و هوش مصنوعی
  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی
  روابط‌عمومی یعنی "مردم‌داری"
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 8279صفحه نخست » اخبار بانک و بیمهپنجشنبه، 12 دی 1392 - 07:22
علی دیواندری مدیرعامل بانک پارسیان شد
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- اعضای هیئت مدیره بانک پارسیان به اتفاق آراء دکتر علی دیواندری را به سمت مدیرعامل تیم بانک برگزیدند.همچنین غلامرضا سلیمانی امیری نیز به ریاست هیات مدیره بانک پارسیان منصوب شد
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- اعضای هیئت مدیره بانک پارسیان به اتفاق آراء دکتر علی دیواندری را به سمت مدیرعامل تیم بانک برگزیدند.همچنین غلامرضا سلیمانی امیری نیز به ریاست هیات مدیره بانک پارسیان منصوب شد

 

به گزارش زیست آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک پارسیان دکتر دیواندری دارای دکترای مدیریت استراتژیک و درجه استادی دانشگاه است که پیش از این سمت مدیرعاملی بانک ملت را عهده دار بوده و از مدیران خوشنام و پیشرو در صنعت بانکداری کشور محسوب می شود.

  شایسته،مدیرعامل پیشین بانک پارسیان بدلیل تجربه و توان بانکی، همچنان به عنوان عضو غیرموظف هیات مدیره بانک پارسیان خواهد بود.

بنابراین گزارش ،در زمان مدیرعاملی  شایسته، بانک پارسیان به سمت جوان گرایی سوق یافت و توانست با حفظ پیشگامی در عرصه بانکداری و تنوع بخشی و توسعه خدمات بانکداری الکترونیک، افتخارات ارزنده ای را در عرصه  ملی و جهانی کسب کند. 

ایستادن بر سکوی نخست بانک های کشور در شاخص درآمد و فروش برای چهار سال پیاپی بر اساس رتبه بندی IMI100،  کسب رتبه اول میان بانک های خصوصی کشور و سیزدهمین موسسه اسلامی جهان بر اساس شاخص دارایی های منطبق بر شریعت  از سوی نشریه بنکر، برترین بانک ایران در بازدهی سرمایه ( شاخص عملکرد نسبت سود به سرمایه) در رتبه بندی 1000 بانک برترجهان توسط رتبه بندی Banker و همچنین برترین بانک اسلامی ایران و برترین بانک ایران در بانکداری خرد، براساس رتبه بندی2013 نشریه بین المللیThe Asset  گوشه ای از درخشان ترین دستاوردهای زمان تصدی آقای شایسته در سمت مدیرعاملی بانک طی 8 سال گذشته است.

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟


  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی


  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم


  خطا بقا در روابط‌عمومی


  استراتژی موفقیت: قدرت پیروزی‌های شخصی


  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟


  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر


  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما


  چرا شرکت‌ها باید گزارش سالانه فرسودگی شغلی را شروع کنند؟


  هرچه من را تأیید کند، درست است!


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد