درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 15:51   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 8266صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومیسه شنبه، 10 دی 1392 - 22:02
مرثیه‌ای برای فوتبال بی‌برنامه ایران
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- وقتی ۳۶ سال است که نمی‌توانیم راهی المپیک شویم اما بعد از هر ناکامی اعلام می‌کنیم که از امروز باید برای چهار سال دیگر آماده شویم اما باز هم به خواب خرگوشی می‌رویم واقعا باید انتظار داشته باشیم که به موفقیتی هم برسیم؟!
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- وقتی ۳۶ سال است که نمی‌توانیم راهی المپیک شویم اما بعد از هر ناکامی اعلام می‌کنیم که از امروز باید برای چهار سال دیگر آماده شویم اما باز هم به خواب خرگوشی می‌رویم واقعا باید انتظار داشته باشیم که به موفقیتی هم برسیم؟!

در روزهایی که تمام کشورهای صاحب فوتبال برای حضوری پر قدرت در رقابت‌های فوتبال المپیک 2016 برزیل برنامه ریزی می‌کنند فوتبال بدون برنامه ما یک بار دیگر تیمی با امید را در حال نا امید کردن کرده است.

علیرضا منصوریان سرمربی تیم ملی زیر 22 سال امروز و بعد از جلسه‌ای که با مسئولان فدراسیون فوتبال داشت کناره‌گیری‌اش از این تیم را اعلام کرد تا در آستانه حضور تیم ملی زیر 22 سال کشورمان در نخستین دوره رقابت های قهرمانی زیر 22 سال آسیا 2014 در عمان، شوکی بزرگ به این تیم وارد شود.
 
البته شاید باید از همان ابتدا به چنین روزی فکر می‌شد؛ روزی که تیمی با عنوان زیر 22 سال تشکیل شد اما هیچ‌کس دلیل تشکیل این تیم را متوجه نشد چون نفس ساخت چنین تیمی معلوم نبود. این تیم که قرار بود برای تیم ملی بزرگسالان نقش تیم «ب» را بازی کند به یک‌باره تغییر نام یافت و خیلی‌ها آن را با تیم ملی امید اشتباه گرفتند؛ غافل از این‌که اگر قرار است این تیم، امید باشد باید با بازیکنانی تشکیل می‌شد که در صورت صعود به رقابت‌های المپیک برزیل در سال 2016 بازیکنانش زیر 23 سال باشند نه تیمی که همین حالا در آستانه سال 2014 بازیکنانش در مرز 22 سالگی قرار دارند.
 
این شاید اشتباه اول بود؛ اشتباهی که از سوی فدراسیون فوتبال سر زد و توسط منصوریان ادامه پیدا کرد. منصوریان تیمش را تیم ملی امید می‌دانست و حتی زمانی که گفته شد شاید وینگادا سرمربی تیم ملی امید شود باعث برآشفتگی منصوریان جوان شد اما این در حالی بود که منصوریان به نوعی سرمربی‌گری تیم ملی «ب» ایران را بر عهده داشت و نه تیم امید و شاید باید عنوان کرد که در حال حاضر اصلا تیمی با نام تیم امید در فوتبال کشورمان وجود ندارد!
 
در این آشفته بازار نباید از نقش پر رنگ برنامه ریزان فوتبال کشورمان هم بی تفاوت گذشت. آن‌هایی که تیم زیر 22 سال را (که به گفته منصوریان می‌توانست پشتیبان تیم برای برای جام های جهانی 2018 و 2022 باشد) به هیچ انگاشتند و شاگردان منصوریان را اولویت چهارم برای فوتبال ایران دانستند. احتمالا باید از همین نوع برنامه‌ریزی متوجه شد که چرا فوتبال ما نگاهی رو به جلو ندارد و همیشه دل خوش کرده‌ایم به نتایجی مقطعی و زود گذر. طبعا هر مربی دیگری هم به جای منصوریان بود شاید همین کاری را می‌کرد که او امروز کرد؛ کناره‌گیری!
 
وقتی آینده سازان فوتبال ایران در تصمیمات کلان فوتبال در رده چهارم قرار می‌گیرد نباید انتظار داشت طلسم 36 ساله شکسته شود و بعد از نزدیک به چهار دهه فوتبال ایران راهی المپیک شود. البته باید به موضوع مهم دیگری هم توجه کرد و آن این‌که آیا اگر به جای منصوریان، کی‌روش، دایی و یا قلعه‌نویی حضور داشتند باز هم با تیم زیر 22 سال کشورمان این چنین نامهربانانه برخورد می‌شد یا نه؟! همان‌طور که خود منصوریان در مصاحبه‌ای اعلام کرده بود که اگر کی‌روش به جای او بود هیچ‌گاه این بی برنامگی را بر نمی‌تابید باید به این مربی جوان هم حق داد که این تیم را چند روز قبل از برگزاری نخستین دوره قهرمانی زیر 22 سال آسیا رها کند.
 
شاید بهتر بود به جای تیم زیر 22 سال، برای رقابت‌های مقدماتی المپیک برزیل از بازیکنان زیر 19 سال استفاده می‌کردند تا در صورتی که این تیم به المپیک هم صعود ‌می‌کرد مشکلی برای بازی کردن این بازیکنان وجود نداشت؛ هر چند که اگر از این تیم هم برای چنین مسابقاتی استفاده می‌‌شد مشکل خروجی بازیکنانش به دلیل خدمت سربازی، می‌توانست قوزی بالای قوزهای دیگر فوتبال ما باشد!  
 
با این اتفاقی که برای تیم ملی زیر 22 سال افتاد می‌توان پاسخ خیلی از سوالات درباره عدم موفقیت فوتبال را متوجه شد. وقتی این تیم هیچ جایگاهی دربرنامه ریزی مسئولان فوتبال ندارد چرا اصلا باید چنین تیمی تشکیل شود؟! وقتی 36 سال است که نمی‌توانیم راهی المپیک شویم اما بعد از هر ناکامی اعلام می‌کنیم که از امروز باید برای چهار سال دیگر آماده شویم اما باز هم به خواب خرگوشی می‌رویم واقعا باید انتظار داشته باشیم که به موفقیتی هم برسیم؟!

مرجع / فـارس

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد