درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 16:38   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 8258صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیسه شنبه، 10 دی 1392 - 12:45
شفافیت در روابط عمومی یکپارچه
روابط عمومی به عنوان تفکری اخلاقی و دانشی انسان مدار از قرن ها پیش همواره به عنوان عنصری برای دستیابی به تفاهم و رسیدن به دیدگاه های مشترک بر پایه اصول اخلاقی و دیدگاه های مترقی بشری شناخته شده است. از دوران باستان و از زمانی که انسان ها یکجا نشینی و زندگی در کنار هم در قالب قبایل، روستاها و شهرها را آغاز نمودند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، قربانعلی تنگ شیر نائب رییس انجمن متخصصان روابط عمومی- روابط عمومی به عنوان تفکری اخلاقی و دانشی انسان مدار از قرن ها پیش همواره به عنوان عنصری برای دستیابی به تفاهم و رسیدن به دیدگاه های مشترک بر پایه اصول اخلاقی و دیدگاه های مترقی بشری شناخته شده است. از دوران باستان و از زمانی که انسان ها یکجا نشینی و زندگی در کنار هم در قالب قبایل، روستاها و شهرها را آغاز نمودند. داستان ها و حکایات فراوانی وجود دارد که نشان می دهد روابط عمومی با تفاوت های اندک و تحت عناوین مردم داری، همیاری، اتحاد و امثال آن همواره مورد توجه بشر قرار گرفته است و در موارد و جایگاه های مختلف مورد استفاده قرار گرفته است. در این میان اخلاق و تبعیت از اصول و چهارچوب های آن در هر دوره ای چه در اشکال ارتباطی به گونه سنتی و چه در ارتباطات مدرن و تخصصی از ارکان اصلی روابط عمومی محسوب شده و جزئی جدایی ناپذیر از آن به حساب آمده است.


صداقت، درستکاری، امانت داری، قانون مداری، حفظ حقوق محاطبان، بی طرفی، پرهیز از مبالغه و دوری از دامن زدن به شایعات ، تکریم ارباب رجوع ، حفظ کرامت انسانی، احترام به شخصیت افراد، انصاف و ... به اصول اخلاقی روابط عمومی شهرت یافته اند در این اصول آمده است که یک روابط عمومی اخلاق مدار در عملکرد یکپارچه خود ناگریز از احترام به اصول حرفه روابط عمومی است تا از این رهاورد بتواند خود را به عنوان یک محرک و الگویی اجتماعی در فرآیند ارزش آفرینی برای نهادهایی همچون ( صداقت) راستگویی ایجاد تفاهم و احترام به شخصیت ( کرامت انسانی) معرفی کند.


البته نظامنامه های اخلاقی انجمن های روابط عمومی دنیا نیز در این راستا کمک های خوبی به پیشبرد اهداف اخلاق حرفه ای در روابط عمومی یکپارچه نموده اند. در یک نگاه عمومی می توان این معیارهای اخلاقی و ارزش های متبلور در حرفه روابط عمومی را بیانگر عقاید قابل قبول کمیت جامعه و سازمان ها و نهادهای فعال در آن دانست.


تفاهم، صداقت، منافع مشترک، فاصله گرفتن از فریب و مبالغه، امانتداری و حفاظت از کرامت و شخصیت انسانی اینها همگی از مصادیق اخلاق در روابط عمومی یکپارچه شمرده می شوند.

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  چالش بازاریابی: از رقبا پیشی بگیرید


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  کریستوفر بلر، ترول لیبرال، علیرغم سرکوب فیس‌بوک و هوش مصنوعی، به پیشروی خود ادامه می‌دهد


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  تأثیر شگفت‌انگیز هوش مصنوعی در آینده شغل روابط‌عمومی


  چرا فرهنگ‌سازی منجر به نتایج می‌شود: توصیه‌هایی از کارآفرینان


  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد