درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 20:33   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 8234صفحه نخست » دوشنبه، 9 دی 1392 - 21:43
خطرات بازاریابی ایمیلی برای شرکت ها
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- بازاریابی ایمیلی یک روش بازاریابی بسیار مفید است که استفاده از آن می تواند به کسب و کارهای مختلف کمک کند. اما نحوه استفاده از این روش بازاریابی اینترنتی هم اهمیت زیادی دارد. در این مطلب که برگرفته از یک نظرسنجی است دلایلی مشخص شده که باعث نارضایتی خاطر کاربران در هنگام دریافت ایمیل ها از سوی شرکت ها می شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- بازاریابی ایمیلی یک روش بازاریابی بسیار مفید است که استفاده از آن می تواند به کسب و کارهای مختلف کمک کند. اما نحوه استفاده از این روش بازاریابی اینترنتی هم اهمیت زیادی دارد. در این مطلب که برگرفته از یک نظرسنجی است دلایلی مشخص شده که باعث نارضایتی خاطر کاربران در هنگام دریافت ایمیل ها از سوی شرکت ها می شود.


در نظرسنجی که انجام شده است برترین دلیل نارضایتی کاربران در هنگام دریافت ایمیل ها از سوی شرکت ها ، ارسال تعداد بیش از حد ایمیل به کاربران می باشد که ۳۸% کاربران آن ها را به عنوان اسپم نشانه گذاری می کنند که تاثیرات منفی بر روی استراتژی بازاریابی ایمیلی می گذارد. دلیل دوم با ۳۴% اعلام نارضایتی کاربران مربوط به ارسال ایمیل های ناخواسته به کاربران است و دو دلیل دیگری که ذکر شده است به ترتیب عدم وجود مطالب و جذابیت های کافی در رده سوم با ۲۶% و در نهایت طراحی نامناسب قالب ایمیل و خط های به کار رفته با ۲% در رده آخر قرار دارد.

در این مطلب عواملی که باعث نارضایتی دریافت کنندگان ایمیل ها از سوی شرکت ها می شوند را بررسی کردیم. اما نتیجه ای که می توان از آن ها گرفت این است که در صورتی که کاربری برای دریافت ایمیل از سوی شما اعلام آمادگی کرد سعی کنید موارد بالا را در نظر بگیرید و آن قدر ایمیل نفرستید که کاربر از مشترک شدن خود پشیمان شود و در تمامی ایمیل ها در پایین آن ها لینکی قرار دهید و امکان لغو عضویت را فراهم کنید.


منبع : وبلاگ تبلیغات و بازاریابی اینترنتی ۷۰۱۰
برگرفته از : مارکتینگ چارتز
 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد