درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 19:50   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 8228صفحه نخست » دوشنبه، 9 دی 1392 - 16:42
تمرکز بر بازاریابی و تبلیغات اولویت نخست گردشگری ایران
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در دیدار با رییس انجمن دوستی ایران و سوییس، بهره مندی از ظرفیت های بین المللی به منظور تمرکز بر بازاریابی و تبلیغات صنعت گردشگری کشور را از اولویت های کاری پیش رو اعلام کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در دیدار با رییس انجمن دوستی ایران و سوییس، بهره مندی از ظرفیت های بین المللی به منظور تمرکز بر بازاریابی و تبلیغات صنعت گردشگری کشور را از اولویت های کاری پیش رو اعلام کرد.


به گزارش روابط عمومی معاونت گردشگری، مرتضی رحمانی موحد در دیدار با لیونل برگر، رییس انجمن دوستی ایران و سوییس ضمن معرفی ظرفیت های فرهنگی و گردشگری کشور، فعالیت انجمن های دوستی ایران در کشور های مختلف را فرصتی موثر و مطلوب خواند و گفت: شناسایی و بهره مندی از بسترهای مساعد بین المللی می تواند با تجمیع امکانات و ظرفیت های دو کشور، دستیابی به اهداف بازاریابی و معرفی ایران به عنوان یکی از مهم ترین مقاصد گردشگری را به دنبال داشته باشد.


وی با بیان اینکه انجمن دوستی ایران و سوییس تا کنون اقدامات موثری در زمینه معرفی ایران انجام داده است؛ گفت: انتشار مجله ای محتوی تصاویر و مطالب کاربردی با موضوع گردشگری ایران و پخش محصولات فرهنگی با محوریت سفر به ایران از جمله مهم ترین امور صورت گرفته از سوی انجمن مذکور به شمار می آید که بی شک با تعامل هر چه بیشتر با معاونت گردشگری گسترش بیشتری خواهد یافت.


رحمانی موحد همچنین حضور انجمن دوستی ایران و سوییس در نمایشگاه بین المللی گردشگری زوریخ کشور آلمان را اقدامی شایسته از سوی این تشکل عنوان کرد و یادآور شد: با توجه به اینکه تشکل مردم نهاد دوستی ایران و سوییس درصدد است با اختصاص غرفه ای مجزا به معرفی ظرفیت های گردشگری جمهوری اسلامی ایران بپردازد؛ لذا تعامل و هماهنگی هرچه بیشتر میان دو کشور می تواند در غنی شدن نحوه اطلاع رسانی تاثیرگذار باشد.


وی در ادامه افزود: معاونت گردشگری در صدد است با ارائه اقلام تبلیغاتی و محصولات فرهنگی به انجمن دوستی ایران و سوییس نقش موثری در هر چه پربارتر برگزار شدن نمایشگاه گردشگری زوریخ داشته باشد.


معاون گردشگری کشور نظر به آمار قابل توجه ایرانیان مقیم کشور سوییس و کشورهای همجوار آن بر افزایش تعاملات مذکور و به بار نشستن اقدامات در حال انجام را زمینه ساز دستاوردهایی شایسته خواند و تقویت همکاری های آینده با نهادهای مردمی را چشم انداز تعملات مشابه عنوان کرد.

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد