درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 23:04   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 8201صفحه نخست » یکشنبه، 8 دی 1392 - 10:47
۱۰ درصد شرکت‌های ایرانی استراتژی مکتوب برند دارند
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- یک کارشناس برندسازی گفت: از هر صد شرکت ایرانی فقط ۱۰ شرکت استراتژی مکتوب شدن برند دارند و بقیه در ذهن مدیران شرکت، برند به صورت جسته و گریخته وجود دارد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- یک کارشناس برندسازی گفت: از هر صد شرکت ایرانی فقط ۱۰ شرکت استراتژی مکتوب شدن برند دارند و بقیه در ذهن مدیران شرکت، برند به صورت جسته و گریخته وجود دارد.

 

به گزارش ایمنا محمد موسوی در دومین همایش آشنایی با الگوهای کاربردی برندسازی در ایران اتاق اصفهان، برند را یک محصول، یک تجربه یا وعده ذهنی ندانست و بیان داشت: برند یعنی تمام تجربیات مخاطب یا مصرف کننده در تعامل با شرکت صاحب برند تعریف می شود.


وی با بیان اینکه برندسازی یک راه حل استراتژیک بلند مدت بوده و هدف اصلی برند ایجاد تمایز است، افزود: برندی در دنیا موفق است که منادیان بیشتری داشته باشد و هزینه کمتری برای تبلیغات کند.
این کارشناس برند سازی نقش روابط عمومی در برند سازی یک سازمان یک کالا را خبرسازی و معرفی دانست و تاکید کرد: نقش تبلیغات تکرار برای مشتق کردن افراد و افزایش آگاهی است.


وی اظهار داشت: برند یک ایده است وقتی این ایده به مخاطب انتقال یابد برندینگ صورت می گیرد. برندینگ درک ذهنی است که در مخاطب ایجاد می شود که یک کالا و خدمات را متمایز کند.
موسوی با اشاره به مدل های برندسازی گفت: بدون تحقیقات نمی توان برندسازی کرد و یا مدل برندی را در سازمان مورد استفاده قرار داد.


وی توضیح داد: برندینگ فقط با استفاده از کارشناسان داخلی سازمان صورت نمی گیرد بلکه یک اراده می خواهد و اتفاقی است که از راس سازمان آغاز می شود.
موسوی تدوین استراتژی برند را دومین مرحله برندسازی یک شرکت عنوان کرد و بیان داشت: طراحی و تبلیغات به عنوان گام های بعدی برندسازی است .
وی مرحله نخست برندسازی را تحقیق و کاوش از وضعیت شرکت را گام نخست در برندسازی عنوان کرد و با انتقاد از هزینه های گزاف شرکت های ایرانی در تبلیغات بدون هدف، گفت: شرکت های ایرانی حاضر هستند میلیاردها تومان برای تبلیغات هزینه کنند اما برای تحقیق و کاوش در مورد برند و بنگاه خود حاضر به هزینه های چند میلیونی تومانی نیستند.


این کارشناس برندسازی حضورکارشناسان برند در هر سازمان را لازم و ضروری دانست و یادآور شد: این کارشناسان وظیفه رصد برند و تقویت برند در اذهان عمومی را دارند.
بابک بادکوبه دیگر مشاور برندسازی در این نشست، گفت: برند یعنی نوع بودن یک محصول یا سازمان در نزد اذهان عمومی است.
وی با تاکید بر اینکه موفقیت برند در صادق بودن با مشتری است، افزود: برندسازی «رو راستانه» بهترین نوع برند سازی است.


رئیس کمیسیون نام و نشان تجاری اتاق اصفهاننیز در این نشست، گفت: کمیسیون در راستای ارایه الگوهای کاربردی برندسازی به اعضای اتاق اقدام به برگزاری نشست های تحصصی کرده و این دومین نشست در این زمینه است.


محمدرضا رجالی از تقویت بخش بازاریابی و هویت رقابتی شهر اصفهان در شورای شهر اصفهان خبر داد و بیان داشت: اجماعی خوبی در اصفهان برای ایجاد برند شهری به همت کمیسیون برند اتاق اصفهان با همکاری شورای شهر و استانداری اصفهان صورت گرفته است.

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد