درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 19:18   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 8129صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیپنجشنبه، 5 دی 1392 - 13:28
نداشتن ارتباط مثبت برخی از مدیران با روابط عمومی، عمده مشکل پارک‌های علم و فناوری
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیرکل روابط عمومی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: نداشتن امنیت شغلی و نبود افراد متخصص در بخش روابط عمومی و نداشتن ارتباط مثبت برخی از مدیران با روابط عمومی از جمله مشکلات پارک‌‌های علم و فناوری مطرح شده است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیرکل روابط عمومی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: نداشتن امنیت شغلی و نبود افراد متخصص در بخش روابط عمومی و نداشتن ارتباط مثبت برخی از مدیران با روابط عمومی از جمله مشکلات پارک‌‌های علم و فناوری مطرح شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، مهدخت بروجردی علوی در همایش مدیران روابط عمومی پارک‌های علم و فناوری کشور در بوشهر افزود: با وجود اهمیت نقش پارک‌های علم و فناوری ولی امروز این مفهوم برای عموم مردم شناخته شده نیست و نقش روابط عمومی‌ها در تبیین جایگاه این پارک‌ها در جامعه اساسی است.

وی تصریح کرد: برای رسیدن به جایگاه علمی و فناورانه پارک‌های علم و فناوری در کشور باید این جایگاه به درستی و سادگی به مردم تبیین شود تا از این پارک‌ها برای رسیدن به توسعه و فناوری استفاده شود.

بروجردی علوی اضافه کرد: هدف از برگزاری این نشست تبیین اهداف روابط عمومی، شناسایی آسیب‌ها و تدوین راهکار برای رفع مشکلات است. در این نشست نداشتن امنیت شغلی و نبود افراد متخصص در بخش روابط عمومی و نداشتن ارتباط مثبت برخی از مدیران با روابط عمومی از جمله مشکلات این بخش مطرح شد.

بروجردی علوی بیان کرد: برای تحقق اهداف پارک‌های علم و فناوری باید مخاطبان خاص و عام، موافق و مخالف را شناخت و با رسانه‌ها بهترین تعامل را داشته باشیم و مفاهیم پارک‌های علم و فناوری را برای مردم ساده‌سازی و قابل لمس کرد.

معاون برنامه‌ریزی استانداری بوشهر نیز گفت: پارک‌های علم و فناوری نقش مهمی در تولید ثروت دارند و برای رسیدن به ثروت باید به این پارک‌ها توجه کرد.

رضا عوض‌پور افزود: براساس سند چشم‌انداز توسعه پارک‌های علم و فناوری مهم‌ترین نقش را در جایگاه علمی ایران در خاورمیانه دارند. هر قدر پارک‌های علم و فناوری در کشور تقویت شوند بیشتر به فرایند توسعه نزدیک می‌شویم و امروز این مهمترین نیاز کشور است.
 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد