درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 17:39   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 8099صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 3 دی 1392 - 10:10
روابط‌عمومی آمیخته از علم و هنر است
مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: روابط‌عمومی آمیخته از علم و هنر است که اخلاق‌مدارانه سعی در ترویج گفت‌وگوی آزاد دارد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- به نقل از روابط‌عمومی بهزیستی استان زنجان، "مرتضی مکاریان" از پایان دوره گفت‌وگوی مونولگ در روابط‌عمومی خبر داد و افزود: دیالوگ در روابط‌عمومی استان از گفت‌وگوی متقابل است و اینجا است که گفت‌وگوی بین سازمان و مردم شکل میگیرد.

 

مدیرکل بهزیستی استان زنجان در اولین هماندیشی روابط‌عمومیهای این اداره‌کل با اشاره به اقناع مخاطب، تصریح کرد: روابط‌عمومی موجب ترویج گفت‌وگوهای آزاد و تعامل صحیح اطلاعات شده است.

 

وی با اشاره به توسعه ارتباطات افقی، اظهار کرد: یکی از کارکردهای روابط‌عمومی، تلاش برای انعطاف‌پذیری بیشتر مجموعه است.

 

این مسوول، صداقت را یکی از اصول اصلی فعالیت روابط‌عمومیها برشمرد و ابراز کرد: روابط‌عمومی باید وفاداری و صداقت را سرلوحه کار خود قرار دهد.

 

وی، از شکل‌گیری روابط‌عمومی در چند سال گذشته خبر داد و خاطرنشان کرد: سرعت اطلاع‌رسانی به قدری بالا است که عدم بهره‌گیری از وسایل الکترونیکی و ارتباطی موجب افول سازمانی خواهد شد.

 

مکاریان، بر نقش محوری روابط‌عمومیها در سازمانها و نهادها تأکید کرد و ادامه داد: روابط‌عمومی به عنوان هنر هشتم نقش به‌سزایی در آگاهسازی عموم دارد.

 

وی، فعالیتهای بهزیستی را در سه محور پیشگیری، توانمندسازی و مشارکت مردمی عنوان کرد و گفت: اطلاعرسانی در این سه حیطه میتواند مردم را با چرخه خدمات‌رسانی وسیع بهزیستی بیشتر آشنا کند.

 

گفتنی است، این هماندیشی با هدف تبیین سیاستهای اطلاعرسانی و ترویج گفت‌وگوی آزاد در حوزه روابط‌عمومی برگزار شد.

 

تبیین سیاستهای بهزیستی زنجان

 

در اولین شورای اداری بهزیستی استان زنجان، سیاستهای کاری و نحوه خدماتدهی به جامعه هدف این اداره‌کل تبیین شد.

 

مدیرکل بهزیستی استان زنجان با تأکید بر اصل خدماترسانی به مددجویان، گفت: تکریم مددجویان و توجه به شأن و منزلت آن‌ها در ارایه خدمات از اصول کلی فعالیت این اداره است.

 

وی افزود: بهزیستی در سه محور پیشگیری، توانمندسازی و مشارکتهای مردمی، برنامههای خود را تبیین میکند.

 

مکاریان اظهار کرد: آینده‌پژوهی یکی از افقهای مدیریتی این اداره است که سعی می‌کند قبل از وقوع بحران شرایط رفع آن را فراهم آورد.

 

این مسوول، توانمندسازی را از مهم‌ترین، اصلی‏ترین و انکارناپذیرترین خدمات بهزیستی برشمرد و خاطرنشان کرد: رساندن یک معلول به توانمندی و حضور در جامعه و بهرهگیری از توانمندیها و استعدادهای بالقوه میتواند خروجی موفق این سازمان باشد.

 

وی، از حضور مردم در همه صحنههای اجتماعی سخن گفت و خاطرنشان کرد: هرجا مردم حضور داشتهاند و مشارکت نمودهاند، آن فعالیت مثمر ثمر بوده و نتیجه آن موفقیتآمیز بوده است.

 

مدیرکل بهزیستی استان زنجان، مشارکت‏های مردمی را بهرهگیری از نیات خیر و گامهای مثبت مردم عنوان و اظهار کرد: مشارکتهای نقدی و غیرنقدی عموم میتواند گرهگشای مشکلات جامعه هدف باشد.

 

منبع: ایسنا

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد