درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 15:43   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 8090صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 2 دی 1392 - 09:53
آیینه سازمان که همان روابط عمومی است بایستی شفاف باشد
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- سی امین گردهمایی مدیران روابط عمومی ادارات و نهادهای شهرستان زرند به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی این شهر برگزار شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- سی امین گردهمایی مدیران روابط عمومی ادارات و نهادهای شهرستان زرند به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی این شهر برگزار شد.

 

به گزارش شارا، درابتدای این جلسه مهندس عباس اکبرزاده معاون اداری مالی دانشگاه آزاد اسلامی زرند ضمن حضور در جمع مدیران روابط عمومی ادارات و نهاد های زرند گفت: یکی از ویژگی های مدیران روابط عمومی توانایی ایجاد برقرای ارتباط سازنده بین سازمان و مخاطبان است که وجه تمایز این رشته از سایر علوم ورشته های دیگر می باشد.

 

 معاون اداری مالی دانشگاه اظهار داشت: آیینه سازمان که همان روابط عمومی است بایستی شفاف باشد تا بتواند بخوبی تمام نقایص، ایرادات و محاسن آن را برای رفع یا برجسته کردن انعکاس دهد تا در خمت مدیریت بودن خود را به بهترین وجه به اثبات برساند. که اگر بتواند این ویژگی را برجسته نماید میتواند مردم را به حقوق خود آگاه نماید.

 

 اکبرزاده در ادامه تصریح کرد: یکی از ضربات جبران ناپذیری که بر پیکره سازمانها وارد می کند سیاست های توجیه گرانه روابط عمومی هاست که لطمات بسیاری به ساختارهای سازمانی ما وارد کرده است و مانع رشد آنها شده که سیاست های تحلیل گرایانه به جای توجیه گرایانه مدیران روابط عمومی می تواند زمینه رشد و فضای شکوفایی را هم برای برآورده شدن خواسته ها و انتظارات مخاطبان و هم پیشبرد اهداف سازمانی یک مجموعه پویا به همراه داشته باشد.

 

وی افزود:مجهز شدن مدیران روابط عمومی به آخرین دستاوردها و تحولات حوزه روابط عمومی و اطلاع رسانی در کشور می تواند امتیاز بسیار بزرگی برای مدیران روابط عمومی ما به همراه داشته باشد،چرا که پایبندی به اصول گذشته ای که در ابتدای ورود این رشته با همت دکتر نطقی پدر روابط عمومی ایران شکل گرفته فقط به واسطه شکستن دیوار بی اعتمادی بین مخاطبان و سازمان بود که بخوبی توانست در دهه  ۳۰ این خلا را بخوبی جبران کند.

 

اکبرزاده در پایان اظهار امیدواری کرد: این حضور و این نشست بتواند زمینه حرکت و پیشرفت بیشتر حوزه روابط عمومی در شهرستان را فراهم آورد.

 

در ادامه این نشست مدیران روابط عمومی با هم اندیشی و تبادل نظر در خصوص رفع مشکلات و پویایی بهتر این حوزه تصمیماتی ازجمله:برگزاری جشنواره استانی و شهرستانی در زرند و برگزاری کارگاههای آموزشی اتخاذ گردید.

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد